@Marinda83 mijn duimen blijven draaien! @Mamaaa30 dat klinkt heel naar! Beterschap. Lastige keuze inderdaad. Misschien even overleggen met het echocentrum? @niki86 wat fijn dat je je kleintje hebt kunnen zien . Heb je een foto? Vervelend dat je je nu zorgen maakt. Zei de echoscopist dat het oké was? Dan lekker gaan genieten hoor! @Elraange hoe was jouw echo? @Desse fijn dat de pijn nu weg is. Op naar een hele grote buik. @Bezige bij ik ben vaak wakker in de nacht. Meestal vanaf half 5 echt wakker. Een enkele keer licht misselijk. Plassen ook nog maar een enkele keer in de nacht. Overdag wel opvallend vaker sinds een paar dagen. Meestal word ik pas naar als ik uit bed kom en mij eerst langs douchen en aankleden. Dan moet ik echt snel gaan eten. @Lovebabys hier waarschijnlijk ook een kraamfeest. Bij de eerste heb ik tot ik gong werken in de visite gezeten. Vaak 3x per dag. Ik was niet zo goed in nee zeggen. Bij de tweede was een ktaamfeest een verademing! @capturethemoment hoop dat de misselijkheid snel weg is voor je. @Nahlatje Super dat het nu weer weg is. Gelukkig heb je snel de echo. Aftellen! @Femmeke4 een spannende en onzekere tijd he? Soms heb ik ook ineens twijfels. Vooral omdat ik me te goed voel soms, alsof er niets anders is dan normaal. Leuk dat je vriend zo enthousiast is met foto's maken. Ik heb net mijn dochter uit school gehaald. De juf belde dat ze zich niet lekker voelde. Het lijkt wel te gaan nu op de bank hangend. Ik ga heel hard hopen dat de griep ons over gaat slaan! Morgen komen de flessen van moeders voor moeders. Ik heb de oudere buurvrouw gevraagd of het bij haar in de achtertuin kan, want we willen toch even de echo proberen af te wachten met vertellen. Morgen past mijn moeder op, dus ik de eigen tuin is niet handig.
Fijn dat het een goede echo was , gefeliciteerd! Zou me proberen geen zorgen te maken als de vk daar verder niets over zegt! Probeer te genieten
Lieve allemaal, Wat fijn te lezen dat jullie zo mee leven. Vanmorgen kon ik terecht voor echo en onderzoek, en wat ik al dacht is bevestigd. Een miskraam. Het meeste weefsel is weg, en de verwachting is dat mijn lijf de rest op gaat ruimen. Zo niet, dan operatief de boel schoon maken. Mijn ouders zijn net bij mij geweest, was fijn. Ik ben er best oké onder. Natuurlijk onwijs verdrietig, maar ook dankbaar en kan het daarmee ook relativeren, ik heb 2 prachtige dochters. Die al een wonder op zich zijn dat we die mochten krijgen. Voor ons is het daarmee ook klaar, het is goed zo. We willen niet meer verder proberen. Ik kom misschien af en toe nog even mee gluren hoe het met jullie gaat, maar eerst even tijd voor mezelf en dit een plekje geven.
Och nee @Marinda83 wat ontzettend droevig om te lezen. Ik begrijp ook heel goed dat jullie gezin compleet voelt zoals het nu is. Ik wil je heel veel sterkte wensen bij het verlies van deze zwangerschap. Veel liefs.
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 ♥ 23 september Tasha - 39 jaar- 4e kindje 24 september (1) Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 25 september (1) Mmbro - 31 jaar - 3e kindje 26 september (4) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje 27 september (3) Meliflua - 25 jaar - 1e kindje capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje Rica - ? jaar - 4e kindje Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje 28 september (2) Desse - 30 jaar - 1e kindje Moonchild - 33 jaar - 3e kindje 29 september 30 september (2) Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 13 ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Afspraken Februari 6 feb: capturethemoment- 1e echo 6 feb: Lovebabys - 1e echo gyn 6 feb: Elraange - 1e echo gyn 7 feb: Mamaaa30 - 1e echo en intake gyn 8 feb: Desse - 1e echo + intake vk 8 feb: Marinda83 - 1e echo gyn 8 feb: Meliflua - 1e echo gyn 12 feb: Nahlatje - 1e echo gyn 13 feb: Tasha - 2e echo - intake gyn 14 feb: Mmbro- 1e echo + intake vk 15 feb: Marinda83 - intake gyn 22 feb: Wolky84 - 1e echo en intake vk 22 feb: Meliflua - intake gyn 22 feb: Femmeke4 - 1e echo en intake Maart 8 maart: moonchild - echo + intake vk
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 ♥ 23 september Tasha - 39 jaar- 4e kindje 24 september (1) Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 25 september (1) Mmbro - 31 jaar - 3e kindje 26 september (3) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje 27 september (3) Meliflua - 25 jaar - 1e kindje capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje Rica - ? jaar - 4e kindje Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje 28 september (2) Desse - 30 jaar - 1e kindje Moonchild - 33 jaar - 3e kindje 29 september 30 september (2) Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 12 ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Marinda83 - 6w5d Afspraken Februari 6 feb: capturethemoment- 1e echo 6 feb: Lovebabys - 1e echo gyn 6 feb: Elraange - 1e echo gyn 7 feb: Mamaaa30 - 1e echo en intake gyn 8 feb: Desse - 1e echo + intake vk 8 feb: Meliflua - 1e echo gyn 12 feb: Nahlatje - 1e echo gyn 13 feb: Tasha - 2e echo - intake gyn 14 feb: Mmbro- 1e echo + intake vk 22 feb: Wolky84 - 1e echo en intake vk 22 feb: Meliflua - intake gyn 22 feb: Femmeke4 - 1e echo en intake Maart 8 maart: moonchild - echo + intake vk
Sterkte @Marinda83 ...! Heel verdrietig! Hier nog geen idee voor een kraamfeest of gewone kraamvisite. Iedereen in 1x lijkt mij fijner maar ook minder persoonlijke leuke gesprekken. Ik ben sinds gisteren ook eerder uitgeput. Mijn conditie lijkt slecht ineens.. en het eerste middagdutje is een feit.
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 ♥ 23 september Tasha - 39 jaar- 4e kindje 24 september (1) Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 25 september (1) Mmbro - 31 jaar - 3e kindje 26 september (3) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje 27 september (3) Meliflua - 25 jaar - 1e kindje capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje Rica - ? jaar - 4e kindje Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje 28 september (3) Desse - 30 jaar - 1e kindje Moonchild - 33 jaar - 3e kindje Bezige bij - 28 jaar - 2e kindje 29 september (0) 30 september (2) Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 13 ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Marinda83 - 6w5d Afspraken Februari 6 feb: capturethemoment - 1e echo 6 feb: Lovebabys - 1e echo gyn 6 feb: Elraange - 1e echo gyn 7 feb: Mamaaa30 - 1e echo en intake gyn 8 feb: Desse - 1e echo + intake vk 8 feb: Meliflua - 1e echo gyn 12 feb: Nahlatje - 1e echo gyn 13 feb: Tasha - 2e echo - intake gyn 14 feb: Mmbro - 1e echo + intake vk 15 feb: Bezige bij - 1e echo + intake vk 22 feb: Wolky84 - 1e echo en intake vk 22 feb: Meliflua - intake gyn 22 feb: Femmeke4 - 1e echo en intake Maart 8 maart: moonchild - echo + intake vk
Och lieve @Marinda83 toch...wat naar! Super mooi om te lezen hoe jullie erin staan en hiermee omgaan maar ik kreeg echt zo'n kippenvel toen ik het las. Heel veel sterkte meis....ik hoop dat jullie dit samen een plekje kunnen geven.....knuffel!
Ik moest weer even bijlezen...... @Mamaaa30 Wat vervelend dat je zo ziek bent zeg! Hoop dat je alsnog snel gaat opknappen! @niki86 heerlijk dat jij de 1e echo al gehad hebt en het hartje gehoord hebt! Proberen te genieten hoor.... @capturethemoment @Lovebabys @Elraange Joepie! Jullie mogen morgen ook al! Kraamfeest of kraamvisite heb ik nog helemaal niet over nagedacht. Merk dat ik eigenlijk nog over heel weinig nadenk; ook beetje uit zelfbescherming denk ik. Na de 1e echo zal dat vast veranderen...kan het nu nog steeds amper geloven dat ik zwanger ben hoor!
@Marinda83 ahh nee je was er al zo bang voor!! Wat erg! Ik wens jullie veel sterkte en succes met verwerken en geniet van jullie 2 meiden!! Hopelijk tot snel ! Dikke knuffel! Ben vandaag op mijn werk zo misselijk geweest dat ik bijna op het punt stond om me ziek te melden. Pff merk het nu echt aan mijn lichaam. Misschien ook wad spanning voor morgen!!
Jeetje marinda wat erg! Ontzettend veel sterkte gewenst! Gelukkig hebben jullie veel steun aan elkaar en geniet van je 2 prachtige dochters! Dikke knuffel
@Mamaaa30 veel beterschap gewenst! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. @niki86 altijd prachtig zo een eerste echo. Fijn dat het hartje klopte en het er goed uit zag. Geniet ervan! @capturethemoment @Lovebabys @Elraange veel plezier morgen bij de echo! Hier vandaag echt een pittig dagje de hele dag het gevoel dat het eten tot in me keel zit. Vind het soms echt lastig om het geheim te houden. Wil het zo graag vertellen. Maar we willen toch graag wachten tot we de eerste echo hebben gehad volgende week donderdag.