Nooooo, wat is er gebeurd? Slecht nieuws van de dokter of ongesteld geworden? Hoe dan ook onwijs veel sterkte, hoop dat je snel zwanger mag zijn van een plakbaby *knuf*
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 23 september 24 september 25 september Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje 26 september Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje 27 september 28 september 29 september 30 september ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo Sterretjes Klinker83 - 4w3d jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Afspraken Februari 7 feb: Mamaaa30 - vitaliteitsecho en intake Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 23 september 24 september 25 september Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje 26 september Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje 27 september 28 september 29 september 30 september ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo Sterretjes Klinker83 - 4w3d jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Afspraken Februari 7 feb: Mamaaa30 - vitaliteitsecho en intake 12 feb: Nahlatje - eerste echo gyn Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 23 september 24 september 25 september Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Klinker83 - 34 jaar - 2e kindje 26 september Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje 27 september 28 september 29 september 30 september ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Afspraken Februari 6 feb: Lovebabys - 1e echo gyn. 7 feb: Mamaaa30 - vitaliteitsecho en intake Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 23 september 24 september 25 september Klinker83 - 34 jaar - 2e kindje 26 september Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje 27 september 28 september 29 september 30 september ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Afspraken Februari 6 feb: Lovebabys - 1e echo gyn. 7 feb: Mamaaa30 - vitaliteitsecho en intake 8 feb: Marinda83 - 1e echo gyn 15 feb: Marinda83 - intake gyn. Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 23 september 24 september 25 september 26 september Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje 27 september 28 september 29 september 30 september ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Afspraken Februari 6 feb: Lovebabys - 1e echo gyn 7 feb: Mamaaa30 - 1e echo en intake gyn 8 feb: Marinda83 - 1e echo gyn 12 feb: Nahlatje - 1e echo gyn 15 feb: Marinda83 - intake gyn Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier is het een stuk rustiger haha. Wat een mensen in de andere groep en wat een discussie. Heb daar even zo geen zin in Zwanger worden/zijn/blijven is al heftig genoeg!
Haha ja en alle 4 op dezelfde dag uitgerekend voorlopig ik moet wel als langste wachten om te spieken
Haha @Marinda83 ja ik heb er ook geen zin in hoor, maar ik kan het niet langs me heen laten gaan. Beetje botte opmerkingen en weinig zelfreflectie. Sowieso vind ik dit een veel overzichtelijker groepje (die andere is veel te groot...).
Ik snap je volkomen...heb het gelukkig nooit zelf mee gemaakt, maar wel van heel dichtbij bij een vriendin van mij. Super heftig. Ik vind dit ook overzichtelijker....merk dat ik niet meer goed persoonlijk op iedereen kan reageren als ik na een werkdag door zoveel berichten heen moet lezen.
Ja, helemaal mee eens. Het kost zoooveel tijd om anders op iedereen te reageren. Ik heb even wat mensen van de vorige NOD-groep getagged of ze hier meekletsen, aangezien ze ook in deze week zijn uitgerekend. Dan vult het nog iets meer op, maar ook weer niet teveel.
Ohjaa ik kom hier ook meekletsen, wat overzichtelijker! Ik zal mezelf vanavond even in de lijst zetten! Dankje @Mamaaa30
Jaaaa gezelligheid! Misschien kleiner groepje inderdaad wel fijner want het gaat zo snel; dat kan ik echt niet bijhouden hihi. Maar kijk wel ff of ik twee groepjes bij kan houden of het dan bij dit groepje houdt.
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 23 september 24 september 25 september 26 september Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje 27 september 28 september 29 september 30 september wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Afspraken Februari 6 feb: Lovebabys - 1e echo gyn 7 feb: Mamaaa30 - 1e echo en intake gyn 8 feb: Marinda83 - 1e echo gyn 12 feb: Nahlatje - 1e echo gyn 15 feb: Marinda83 - intake gyn 22 feb: wolky84 - 1e echo en intake vk Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Overigens ben ik dus een enorm grensgevalletje en kan ik zomaar naar Oktober geplaatst worden. Maar mag ik dan wel blijven? hihi. Kan jullie straks echt niet meer missen hoor! Maar kan ook nog goed naar voren gezet worden: geen idee, elke app roept iets anders dus heb de uiterste datum maar aangehouden.