Uitgerekend 23 tm 30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaaa30, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Wow.....dagje niet op het forum geweest dus hoop bij te lezen!
    Ik ben echt kapot aan het eind van de dag....had vandaag een beurs en dat was helemaal heftig. Met de trein, reed niks, duwen/proppen; gruwelijke rugpijn. Nou dan merk ik wel dat ik niet zo fit ben en ik toch wel degelijk zwanger ben pffff. Wat dat betreft handig als je dan straks een buik hebt; dan durf ik best te vragen of ik mag zitten. Maar nu durfde ik dat echt nog niet.

@Elraange wat vind ik dat een enorm dappere keuze zeg; dat je dan toch besluit om je hart te volgen. Super bijzonder!

Met broeken heb ik nog geen problemen maar mijn bh is echt nu al bijna te klein.....nu heb ik normaal vrij kleine borsten dus zo erg vind ik het niet. En de pijn is veel minder in mijn borsten. Zal vast met vlagen gaan. Verder heb ik af en toe buikpijn, kramp, ineens veel afscheiding; de standaard dingen die ik veel lees eigenlijk. Misselijk gelukkig nog niet. Maar kan natuurlijk nog komen....

Wij willen het geslacht ook graag weten. Vind ik fijn ter voorbereiding; dan kan ik me meer inleven. Ik denk alleen dat we het aan niemand vertellen maar dat weet ik eigenlijk nog niet zeker.

Zomervakantie plannen hebben we nog niet....zouden in Juni weekje naar ouders gaan die een huisje hebben gehuurd in Portugal. Maar gok dat ik dan waarschijnlijk niet meer mag vliegen. Maar we hebben binnenkort twee weken vakantie dus waarschijnlijk werk ik daarna tot en met Augustus door muv ergens nog een weekje ofzo.

Wat een knaltesten overal trouwens; super hoor! Ik heb vanochtend nog een test gedaan maar die is echt niet knal. Denk dat ie gewoon niet knal gaat worden dus ik stop nu ook met testen. Ga me zo aanmelden voor MvM en dan komt er toch ook nog een test. Heb alleen de CB digital nog 1tje.

@Mamaaa30 Fijn dat je nu een beetje over die "streep" bent tussen de vorige zwangerschappen en nu....lijkt me toch ook wat meer vertrouwen te geven....

Soowww weer een beetje bij! haha

Elraange, Mamaaa30 en moonchild vinden dit leuk.
  2. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Je mag normaal vliegen tot 32 weken, dus dat is tot begin augustus ongeveer denk ik :) maar hangt ook er vooral vanaf of je dat zelf nog ziet zitten dan

Wolky84 vindt dit leuk.
  3. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018

24 september (1)
    Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje)

26 september (4)
    Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3)
    Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje
    Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje
    Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje

27 september (1)
    Meliflua - 25 jaar - 1e kindje

28 september (2)
    Desse - 30 jaar - 1e kindje
    Moonchild - 33 jaar - 3e kindje

29 september (1)

capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje

30 september (1)
    Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje

Totaal: 10

♥ = een kloppend hartje gezien op de echo

jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0)

Sterretjes
    Klinker83 - 4w3d

Afspraken
    Februari

6 feb: capturethemoment- 1e echo
    6 feb: Lovebabys - 1e echo gyn
    6 feb: Elraange - 1e echo gyn

7 feb: Mamaaa30 - 1e echo en intake gyn
    8 feb: Desse - 1e echo + intake vk
    8 feb: Marinda83 - 1e echo gyn
    8 feb: Meliflua - 1e echo gyn
    12 feb: Nahlatje - 1e echo gyn
    15 feb: Marinda83 - intake gyn
    22 feb: Wolky84 - 1e echo en intake vk
    22 feb: Meliflua - intake gyn

Maart
    8 maart: moonchild - echo + intake vk

4. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    Wij hebben een weekje Ibiza in gedachten in juni.. dus dat lijkt me wel een prima timing! Alleen even kijken of het financieel gaat lukken aangezien we over een week de sleutel krijgen van ons nieuwe huis! :) dus we kijken wel even hoe t loopt.

Wij willen ook heel graag weten wat het word! Ik wil graag zo'n heerlijke cliche Amerikaanse gender reveal party erbij haha :roflmao:

moonchild, Marinda83 en Mamaaa30 vinden dit leuk.
  5. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    MvM belde net...vrijdag komt er al iemand langs. Spannend en leuk!

Mamaaa30, Wolky84 en moonchild vinden dit leuk.
  6. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    Mijn zorgverzekering toch ook nog maar aangepast.

Zijn jullie al aan het nadenken hoe jullie de zwangerschap gaan aankondigen??

Mamaaa30 en moonchild vinden dit leuk.
  7. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018

24 september (1)
    Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje)

26 september (4)
    Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3)
    Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje
    Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje
    Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje

27 september (1)
    Meliflua - 25 jaar - 1e kindje

28 september (2)
    Desse - 30 jaar - 1e kindje
    Moonchild - 33 jaar - 3e kindje

29 september (1)

capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje

30 september (1)
    Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje
    Femmeke4 -32 jaar - 1e kindje

Totaal: 11

♥ = een kloppend hartje gezien op de echo

jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0)

Sterretjes
    Klinker83 - 4w3d

Afspraken
    Februari

6 feb: capturethemoment- 1e echo
    6 feb: Lovebabys - 1e echo gyn
    6 feb: Elraange - 1e echo gyn

7 feb: Mamaaa30 - 1e echo en intake gyn
    8 feb: Desse - 1e echo + intake vk
    8 feb: Marinda83 - 1e echo gyn
    8 feb: Meliflua - 1e echo gyn
    12 feb: Nahlatje - 1e echo gyn
    15 feb: Marinda83 - intake gyn
    22 feb: Wolky84 - 1e echo en intake vk
    22 feb: Meliflua - intake gyn

22 feb: Femmeke4 - 1e echo en intake
    Maart
    8 maart: moonchild - echo + intake vk

8. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Leuk ik klets ook graag mee! Ik heb ook een wat zeurend gevoel... en zere borsten. Verder merk ik nog niets! Zo onwerkelijk nog!

Wolky84 en Mamaaa30 vinden dit leuk.
  9. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    En dit is mijn eerste keer. Twee maanden geleden wist ik niet eens wat NOD / kv of cb betekende... geen ervaringen van eerdere pogingen dus. Geluk dat het de 2e ronde raak was en nu afwachten.. zo spannend. Ene kant ben ik blij dat ik weinig merk.. andere kant is het ook wel weer bevestigend als je wel klachten hebt. Al zegt het natuurlijk niets over hoe het verloopt..

10. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Kan dat al bij 4-5 weken dat die broek strakker zit s' avonds?... het is vast mijn verbeelding dacht ik

11. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

Mooie testen hier vandaag!

@Desse nog over het reizen naar de VS: in mei ben je op de helft en in de VS is er echt goede zorg. Als dit al lang op jullie lijstje staat zou ik gewoon gaan. Als je nog genoeg geld overhoudt dan tenminste. ;) Maar het kan echt een verrijking zijn voor jullie samen zo een aantal maandem voor de bevalling en de hectiek van babytijd.

@Elraange ik vind het zo mooi en knap hoe jij deze zwangerschap aangaat! Echt bijzonder om het zo intens met je twee oudste kids mee te maken. Prachtig. :)

Elraange vindt dit leuk.
  12. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Femmeke4 Welkom! En dat van die termen: had ik ook echt enorm.....veel geleerd in een maandje pfff haha. En dat van die broeken heb ik hier op het forum al wel meer over gelezen dus kan best hoor! Ik heb dat al heel mijn leven na het eten :D Vriendin van mij voelde ook niks tot 7 weken, dus dat zegt helemaal niks; geniet er nog maar van ;)

@Desse I love USA; zorg is daar echt perfect dus gáááán met die banaan. NYC kan echt prima! Ik moest daar ooit naar een privékliniek ivm een allergische reactie en oh my: net grace anatomy! Knappe dokters en zusters: niet normaal, was net een film. Toch hoop ik niet dat je het nodig gaat hebben maar als het zo is; ik vond de zorg daar beter dan ik ooit in NL in een ziekenhuis heb meegemaakt.

Goed, de luikjes vallen hier al bijna dicht dus ik duik snel mijn bedje in ladies!

13. Mamaaa30

Welkom @Femmeke4!

@Meliflua hahaha heerlijk zo’n gender reveal! Ik ben er zelf niet zo van, maar vind het wel een heel leuk idee. Ik zag laatst een voorbij komen waarbij de twee oudsten (zoons) met een honkbalknuppel een bak sloegen die dan knapte en er roze poeder uit kwam. Zag er wel feestelijk uit!

@Marinda83 leuk van mvm! Hier komen ze morgen. Mijn ouders weten al dat ik zwanger ben (ben nogal close met ze) en m’n beste vriendin ook. Vrienden/dinnen vertellen we het persoonlijk na de echo met 7 of 10 weken denk ik. Ze weten allemaal van ons vlinderkindje, dat we weer proberen en het nog niet zo vlot ging, en leven erg mee. Schoonouders zien we niet supervaak, dus dat wordt denk ik toch telefonisch.

@Wolky84 vervelend dat reizen als zwangere! Ik doe het ook en vond het best pittig vorige keer. Zeker wanneer je misselijk bent er nog niks is te zien. Op een gegeven moment had ik daar lak aan en vroeg ik gewoon om een plekje. Mensen weten wel dat je het niet zomaar vraagt.

Meliflua vindt dit leuk.
  14. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw

De zorg beter? Of de artsen knapper? haha!

Ik vind het enorm moeilijk dit leuke nieuws voor me te houden! Maar als onze ouders het weten weet ik niet of ze dit voor zich kunnen houden Zo met z'n 2-tjes in stilte voorzichtig plannetjes maken is ook erg fijn. Maar het liefst laat je het iedereeeeeeen weten!

Marinda83 vindt dit leuk.
  15. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Even een heel snel berichtje van mijn kant, ga vanavond alles bijlezen en reageren! Vorige zwangerschap en deze ook kan ik de hele dag wel cruesli met chocoladebrokjes blijven eten :D Wat grappig dat jij er ook zo gelukkig van wordt :D

Ik ben mis-se-lijk... Elke ochtend als ik wakker word voel ik me ook ronduit koortsig/grieperig. Dat zakt dan wel weer af na een uurtje ongeveer. Maar ik herken dit niet, iemand die dit wel herkent?
    Vanochtend de eerste ochtend dat ik twijfelde of ik wel koffie wilde en nu geen behoefte heb aan (cafffeïnevrije) bak 2...

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  16. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw

Cruesli met chocolade is zonder zwangerschap al mijn verslaving haha! Maar wel alleen als ontbijt. Ik drink ook al minder koffie, bewust of onbewust neem ik geen 2e bak meer. Ik merk nog weinig dus ook geen misselijkheid. Elk lichaam is zo anders he!

17. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    ahhh lief dames voor jullie lieve mooie woorden. Doet me goed.
    Ja mijn kids zijn me alles hihi
    ze zijn zo puur.

Hier op mn werk lkkr lopen kosten. nu ben ik weer bijgetrokken na blikje cola haha..
    en moeheid ik ga trouwen met mijn bed hahaha
    ik ben verslaafd aan saucijnzenbroodjes en frikandellen met klodders mayooo

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  18. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    laat ik nog wel zeggen dat ik dat niet elke dag eet. kan me nog bedwingen. Maar denk er zeker 10x per dag aan :roflmao:
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  19. Mamaaa30

@Elraange @Desse wahahahaha heerlijk die trek en leuke voorkeurtjes! Wat vervelend van het overgeven...@Elraange :eek: Dat warme, koortsige gevoel heb ik ook @Desse

Ik ben erg misselijk en het is nu eigenlijk de hele dag door, met als dieptepunt eind van de middag meestal (door de vermoeidheid). Gelukkig nog niet hoeven overgeven. Bij m'n vorige zwangerschappen was ik ook altijd misselijk (tot een maand of 3/4), maar hoefde ik (net aan) niet over te geven.

20. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    ja was indd lastig omdat ik niet wil dat iemand het merkt. je bent direct ook zo wit. Heb het maar op moeheid gegooid.

Hoop dat het hierbij blijft voor je mamaaa30.
    Kan je al wat meer genieten?

femmeke welkom meid

Mamaaa30 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina