Jeetje nahlatje wat vervelend! Hoop zo dat het niet ernstig is en dat het allemaal goed komt! Sterkte!
Sterkte @Nahlatje dat zijn echt geen leuke dingen Hopelijk is het alleen voor een dubbelcheck en alles goed onder controle te houden. Beter een check tevens dan te weinig natuurlijk Ik duim voor je
@Nahlatje ah zo balen! Wel goed dat ze het goed in de gaten houden en serieus nemen! Sterkte en we duimen voor je @moonchild wat fijn dat jullie er weer voor gaan! Heel veel succes en heel lief dat je ondanks alles nog aan ons denkt houd ons op de hoogte inderdaad!
fijn bezige bij dat jullie weer opknappen. Bleek doet wonderen hihi wolkje leuk net voor je verjaardag kan je mooi los gaan meliflue kan je t nog volhouden. Morgen gender reveal.
Nee, nog geen idee.. ik veronderstel eerst een uitgebreide echo en dat ik vanaf nu in het uza op controle moet blijven gaan..
Man heeft vandaag de enveloppe weggebracht naar de winkel voor de ballon dus kan nu niet meer stiekem kijken haha! Heb het al die tijd volgehouden, niks voor mij dus ben trots op mezelf ben nu wel errugggg nieuwsgierig! Heb zojuist op t forum wel dé meisjesnaam gevonden dus zou mooi zijn als we die kunnen gebruiken haha ik houd jullie morgenavond op de hoogte!
@Wolky84 gezellig, onze 20-wekenecho is op dezelfde dag! Fijn om nu naar toe te leven he? Pas goed op jezelf. Ik ken het die drukke werkweken, maar probeer 's avonds en tussendoor echt even rust te pakken. @Nahlatje jeetje wat heftig zeg, ik hoop dat het allemaal niets blijkt te zijn en dat het gewoon zekere voor het onzekere is (wat wel heel goed is dat ze dat doen). Sterkte meid! @Bezige bij goed om te horen dat het wat beter gaat! Goed herstellen! Dat van die emoties herken ik zeker. Gisteravond keek ik naar het programma 'De Roze Dolk', de laatste aflevering. Tranen met tuiten haha. Lieve @moonchild wat lief en ook dapper dat je hier nog even meeleest af en toe. Supermooi en geweldig om te horen dat jullie weer aan het proberen zijn voor een kindje. Ik hoop dat jullie een prachtig Kerstcadeautje krijgen later dit jaar en dat het nu dus raak is! Succes! @Meliflua heel veel plezier morgen! Onwijs knap dat je het zo lang hebt volgehouden haha! Petje af! Met m'n dochter gaat het gelukkig prima. Ze heeft redelijk wat waterpokken, maar het valt nog best mee qua hoeveelheid. Het zijn nu wel blaasjes en ze heeft soms wat jeuk. Verder voelt ze zich normaal. Vanmiddag heeft ze uren in de tuin gespeeld terwijl ik het tuinmeubilair heb schoon geschrobd na de winter. Kunnen we dit weekend lekker fris en fruitig in het zonnetje zitten! Ik vind het superspannend zondag, kan niet wachten! Morgen gelukkig afleiding van een bezoekje en daarna nog wat schoonmaken. Vandaag had ik dus ook genoeg afleiding met werken in de tuin en boodschappen etc. Scheelt wel!
♥ Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 ♥ 16 september (1) Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥ 22 september (1) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ 23 september (0) 24 september (2) Niki86 - 31 jaar - 3e kindje ♥ Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje ♥ 25 september (2) Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) ♥ Meliflua - 26 jaar - 1e kindje ♥ 26 september (3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje ♥ Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje ♥ 27 september (3) Hinti - 32 jaar - 2e kindje ♥ Rica - ? jaar - ? kindje ♥ Mmbro - 31 jaar - 3e kindje ♥ 28 september (3) Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥ Desse - 30 jaar - 1e kindje ♥ 29 september (0) 30 september (0) Totaal: 15 ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (3) | meisje (2) | verrassing (2) | onbekend (8) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Marinda83 - 6w5d Moonchild - gestopt met groeien op 9w Afspraken April 7 april: Meliflua - gender reveal 8 april: Mamaaa30 - geslachtsecho 11 april: Hinti - controle vk 12 april: Meliflua - controle vk 13 april: Lovebabys- controle echo gyn 13 april: Bezige bij - controle vk 13 april: Nahlatje - onderzoeken UZA (cmv) 16 april: Desse - controle vk 16 april: Elraange - glucose intolerantietest en controle gyn 17 april: Nahlatje - echo gyn 23 april: Mamaaa30 - controle vk 30 april: Tasha - 20 weken echo Mei 2 mei: Mmbro- controle vk 3 mei: Femmeke4 - 20 weken echo 7 mei: Mamaaa30 - GUO 20 weken echo 7 mei: Wolky84 - 20 weken echo 8 mei: Mmbro - 20 weken echo 8 mei: Elraange - 20 weken echo 16 mei: Nahlatje - 20 weken echo 17 mei: Meliflua - 20 weken echo 22 mei: Desse - 20 weken echo Juni 15 juni: Nahlatje - echo + controle gyn 18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho Babyshot Elraange - 11/9/18 - jongen Bezige bij - 18/9/18 - meisje Mmbro - 25/9/18 - jongen Wolky84 - 26/9/18 - meisje Desse - 27/9/18 - meisje Nahlatje - 28/9/18 - jongen Lovebabys - 28/09/2018 - jongen Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje Meliflua - 21/9/18 - jongen Capturethemoment - 2/10/18 - jongen Femmeke4 - 5/10/18 - jongen Hinti - 10/10/2018 - jongen WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.
Hier een tijdje ziek geweest, extreem veel overgeven, ben echt op. Vandaag even wezen shoppen en een paar leuke setjes gekocht. Hebben jullie trouwens vakantie plannen? Ik wil heel graag in juli op vakantie voor ongeveer 3 a 4 weekjes. Ik weet alleen niet of dat wel handig is want dan zit in toch al dik tegen de 30 weken aan.
@Nahlatje he bah, zo kun je nog niet genieten. Wat een onzekerheid! Maar wel goed dat ze je extra checken! Sterkte meid... Het komt vast goed.... @Mamaaa30 ah ja inderdaad zelfde dag! Leuk en spannend! Alleen weten jullie geslacht zondag al een wij dan pas hihi. Merk dat ik nu wel weer even los kan laten na hartje luisteren. @Lovebabys Bah Bah. Hopelijk voel je je snel iets beter. Puur van de zwangerschap of ook virus oid? Als mijn man niet naar het buitenland hoeft voor werk gaan we in juni weekje naar Portugal waar mijn ouders dan twee weken huisje hebben. En dan willen we ergens nog weekje samen pakken maar gewoon in de buurt. En veel meer zit er niet in omdat ik mijn bedrijf klaar moet maken om tijdelijk zonder mij te draaien en dan ben ik al lang genoeg weg!
Balen dat je zo beroerd was! Hopelijk nu weer opgeknapt? Snel nieuwe energie opbouwen. Ben bij vorige zwangerschap met 29 weken een weekje weg geweest en had toen best last van harde buiken voor we gingen. Wel helemaal tot rust gekomen maar niet heel veel meer kunnen doen. 3 a 4 weken is wel lang met dat termijn. Weet niet waar je heen wilt? Maar zou denk ik proberen om eerder te gaan als het kan. Voor je terug bent ben je ongeveer 34 weken... Als je pech hebt, kun je echt al van vanalles last hebben
Mamas die al mamas zijn: ik heb af en toe van de emo momenten dat ik me realiseer dat het met de baby erbij straks zo anders zal zijn. Nooit meer met z’n drietjes. Een soort afcheid van een hele belangrijke periode in ons leven. En tegelijkertijd herinnert m’n dochter later waarschijnlijk niets van die periode met z’n drietjes. Begrijp me niet verkeerd, met z’n viertjes zal het nog rijker en specialer voelen, maar soms krijg ik dat gevoel dat ook iets afgesloten wordt. Dat ik straks niet dezelfde aandacht aan m’n dochter kan geven. En dat intense gevoel dat zij mij tot moeder maakte. Herkenbaar...?
Hier sowieso veel meer onzekerheid maar idd soms denk ik ook van is het toch allemaal niet te snel en wat als ze straks het gevoel krijgt dat ze op een 2e plek komt. Gelukkig hebben veel vrienden 2 kinderen of meer en de kinderen zijn allemaal heel gelukkig. Ik vertrouw er maar op dat het bij ons dan ook vast goed komt hihi
Hier ook af en toe dat gevoel dat me bekruipt. Dalijk denken de jongens dat ik minder van ze houdt. Maar ik weet zeker dat dat goedkomt. Heb mezelf wel voorgenomen dat mijn man en ik 1x in de zoveel tijd met ieder van hun iets apart doen. Dat ze ook het speciale persoonlijke tijd krijgen.
Ja dit is ook voor mij heel herkenbaar. A: omdat ik net in een lekker ritme zit met me 17 maanden oude dreumes en weet dat dat straks allemaal weer op zijn kop staat. B: vind ik het soms zielig voor mij zoontje dat straks papa en mama niet meer alleen aandacht voor hem hebben (wil overigens wel proberen om in de toekomst 1 op 1 tijd in te gaan plannen met 1 van de kinderen) C: denk ik heel vaak van dit word de laatste zomer dat me zoontje echt kan lopen en we dus echt iets leuks met vakantie kunnen gaan doen voordat we met 4 zijn. En inderdaad zoals je zegt word het straks met zijn 4en ook weer een prachtig rijkdom maar ik besef me ook al te goed dat het veel drukker word. En dat zeker de begin baby periode best zwaar word. (Heel eerlijk gezegd kijk ik soms eerder uit naar het moment dat de baby 1 jaar is en me zoontje 3) want heb echt gemerkt dat met de leeftijd van 1 jaar word het zoveel makkelijker. En ik weet ongetwijfeld dat het straks allemaal goed komt. Vind het ook zo bijzonder dat je van 1 kindje al zoveel kan houden hoe is dat dan met 2. Is allemaal toch weer nieuw en spannend! Maar heb er wel heel veel zin in en kijk er naar uit! Vooral die gelukzalige momenten dat je eigen 2 kinderen contact maken met elkaar of met elkaar spelen lijkt mij overweldigend. Ppfff.. Ik voel me hormonen alweer door me lijf gieren
Hihi hallo hormonsters! Idd eerste jaar lijkt me best pittig. Hier zit er straks 17 maanden tussen. En dan nog de zh bezoeken met Dl. Lijkt me wel heerlijk hoeveel ze straks aan elkaar hebben. Een jaar is idd makkelijker maar je legt ze ook niet meer even weg en het komt wel goed. Dan kun je achter 2 aanrennen haha
@Nahlatje heel veel sterkte! ik ben vanmorgen wakker geworden met buikpijn geen bloedverlies of wat dan ook.... alleen maar buikpijn. nu kan dat gewoon een blaasontstekking zijn of buikgriep enz maar begin met toch wel een beetje zorgen te maken, ik twijfel zo om het ziekenhuis even te bellen, ben gewoon bang voor de kleine, maar straks is het echt gewoon een blaasontstekking? vandaag is mijn dochter jarig dus wil haar verjaardag echt niet verpesten. mijn vriend is nu ook niet thuis, hij is pas om 1 uur terug en dan gaan we de taart voor mijn dochter halen, en rond twee uur verwachten we de famillie, zal ik nu bellen zal ik af wachten pfff ik weet het echt even niet, wat zouden jullie doen?
@tasha Wat vervelend! Ik zou in elk geval even bellen en overleggen, misschien dat je direct even langs kan komen voor een echo? Dan ben je voor de rest van de dag wellicht gerustgesteld en kan je gewoon genieten van de verjaardag van je dochter (gefeliciteerd trouwens!). De baby groeit rond week 15 heel hard he, ik had gisteravond ook menstruatiepijn en dit heb ik af en aan gehad. Vanmorgen ook enorme buikkrampen, waren duidelijk mijn darmen. Maar ik voel niet wat jij voelt: als het anders voelt of je je zorgen maakt, zou ik toch even contact opnemen. Daarvoor zijn ze er he! Ik reageer vanavond even op de rest: ga nu eerst graszoden ophalen om een klein grasveldje in de tuin aan te leggen (vriend weet van niks, wel een paar keer over gehad maar komt er steeds niet van ), even langs de Intratuin voor wat plantjes en spulletjes en dan aan de slag!