is zo lastig ik weet zeker dat het geen bandenpijn is, dit voelt heel anders, het kan en blaasonsteking zijn.... maar door dat ik tijdens mijn 2e zwangerschap vroegtijdige weeen heb gehad en bij de 3e met 19 weken bloedverlies ben ik echt wat onzeker en twijfel ik zo erg...
Ik zou toch even bellen hoor. Wie weet mag je tussendoor voor een echo en dan ben je ook gelijk gerust. Anders zit je de hele dag met een ongerust gevoel.
mamaaa30 heel herkenbaar. wat ik erg belangrijk vond is betrekken bij de baby. Op die leeftijd is uitleggen soms toch moeilijk. Dus dan meer betrekken zoals kleine dingen: wil jij de luier even pakken, of de kleertjes uitzoeken. Bij het voeden flabber laten pakken. als de baby huilt vraag of ze willen zingen of even aaien op hun bolletje. Kleine dingen groeien ze van en voelen ze zich niet over of jaloers of zeg het maar. mijn kids zijn nu wat ouder maar heb met alle 2 speciale en diepe band. ik praat veel en doe 1 op 1 dingen met ze. als ze vragen van wie houd je het meest zeg ik altijd. Ik houd van jullie allemaal evenveel alleen van de 1 wat langer omdat die eerder geboren is. het komt echt goed dames. betrekken en 1 op 1 tijd s het belangrijkste
hey allemaal ik heb toch maar overleg gehad en ik moet straks even langs de huisarts om te kijken of het een blaasontsteking is. ik ben wel blij dat ik niet naar het ziekenhuis moet wil gewoon een leuk feestje voor mijn dochter.
@tasha Ik had vanochtend ook ff flink buikpijn! Maar trok ook snel weer weg. Als het aanhoudt zou ik wel ff bellen voor de zekerheid! Al is het maar om je gerust te stellen. Heb ik nog een vraagje. Laatste dagen krijg ik toenemende jeuk aan mijn tepels. Zien er verder normaal uit maar ik vroeg me af of het nodig is om ze in te smeren. En zo ja gewoon vaseline of is speciale creme beter? Iemand tips? Zag gisteren trouwens dat er deze of volgende maand een nieuwe kinderwagen van Joolz uitkomt: de Joolz Hub. Ik ben instant verliefd geworden en krijg spontaan shopdrang! Met lief overlegd en als ie fijn is dan gaan we toch voor deze nieuwe ipv 2e hands. Ik probeer alles al zo voordelig mogelijk te kopen maar één ding kopen helemaal naar wens moet kunnen!
Nou dames me buikje is terug hoor! Die lijkt wel weer een groeispurt te hebben. Zeker nu in de avond na het eten. Maar voelde ook de laatste 2 dagen sinds ik me weer beter voel het echt groeien. Ben benieuwd naar jullie buik foto's
Hier juist vandaag het gevoel alsof mijn buik weer leeg is. Voel me daar best onzeker over. Volgens mij voel ik wel de rand van mijn baarmoeder halverwege tussen mijn schaambot en mijn navel .. maar kan mijn buik weer gewoon inhouden als het moet.
mooie buik! ik heb een flinke blaasontsteking en ben direct begonnen met medicatie. ik ben nog nooit zo blij geweest met een blaasontsteking, wel is gezegd omdat ik me helemaal niet ziek voel op die buikpijn na dan dat ik me rustig moet houden een paar dagen. komt dus helemaal goed!
Thanks meiden voor jullie reacties! Stelt me wel gerust dat meer mama’s dit gevoel hebben. We zijn absoluut van plan om veel 1op1 tijd met de kinderen te houden. Dat zal wel helpen denk ik. Verder onze dochter veel betrekken bij de zorg voor de baby en ik weet nu al dat ze daar helemaal in op zal gaan. Morgen de grote echodag, zo benieuwd. Heb ook weer even behoefte om ons kleintje te zien of alles nog goed is. Voel af en toe wat geschuif van binnen, maar nog niets van de buitenkant van m’n buik. Even weer wat bevestiging! @tasha wat vervelend en naar die pijn! Hoe is het gegaan bij de huisarts? @Wolky84 mooie Joolz zeg! Is een goede investering. Ik heb vooral een hele droge huid, m’n benen zijn het ergst. Jeukt ook flink. Ik smeer jojobaolie. Vaseline kun je ook prima gebruiken voor je tepels. En anders Bepanthen. @Meliflua je houdt ons lang in spanning haha! Zo benieuwd! Hoe was het? @Bezige bij prachtige buik!
Sorry voor t wachten dames! Maarrrr het is een JONGEN! Was superleuk en we zijn superblij met een klein ventje
Gefeliciteerd @Meliflua super leuk! team blauw gaat aan kop haha @Mamaaa30 veel plezier morgen! Lang naar uitgekeken en nu is het bijna zover. Geniet! @tasha beterschap! Maar gelukkig alles goed met de kleine! Rustig aan jij
♥ Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 ♥ 16 september (1) Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥ 22 september (1) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ 23 september (0) 24 september (2) Niki86 - 31 jaar - 3e kindje ♥ Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje ♥ 25 september (2) Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) ♥ Meliflua - 26 jaar - 1e kindje ♥ 26 september (3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje ♥ Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje ♥ 27 september (3) Hinti - 32 jaar - 2e kindje ♥ Rica - ? jaar - ? kindje ♥ Mmbro - 31 jaar - 3e kindje ♥ 28 september (3) Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥ Desse - 30 jaar - 1e kindje ♥ 29 september (0) 30 september (0) Totaal: 15 ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (4) | meisje (2) | verrassing (2) | onbekend (7) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Marinda83 - 6w5d Moonchild - gestopt met groeien op 9w Afspraken April 8 april: Mamaaa30 - geslachtsecho 11 april: Hinti - controle vk 12 april: Meliflua - controle vk 13 april: Lovebabys- controle echo gyn 13 april: Bezige bij - controle vk 13 april: Nahlatje - onderzoeken UZA (cmv) 16 april: Desse - controle vk 16 april: Elraange - glucose intolerantietest en controle gyn 17 april: Nahlatje - echo gyn 23 april: Mamaaa30 - controle vk 30 april: Tasha - 20 weken echo Mei 2 mei: Mmbro- controle vk 3 mei: Femmeke4 - 20 weken echo 7 mei: Mamaaa30 - GUO 20 weken echo 7 mei: Wolky84 - 20 weken echo 8 mei: Mmbro - 20 weken echo 8 mei: Elraange - 20 weken echo 16 mei: Nahlatje - 20 weken echo 17 mei: Meliflua - 20 weken echo 22 mei: Desse - 20 weken echo Juni 15 juni: Nahlatje - echo + controle gyn 18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho Babyshot Elraange - 11/9/18 - jongen Bezige bij - 18/9/18 - meisje Mmbro - 25/9/18 - jongen Wolky84 - 26/9/18 - meisje Desse - 27/9/18 - meisje Nahlatje - 28/9/18 - jongen Lovebabys - 28/09/2018 - jongen Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje Meliflua - 21/9/18 - jongen Capturethemoment - 2/10/18 - jongen Femmeke4 - 5/10/18 - jongen Hinti - 10/10/2018 - jongen WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.
Vergis ik me nu of hebben we tot nu toe met jongen/meisje nog een 100% score in de Babyshot? Moest er ineens aan denken toen ik niet kon slapen haha. Nu ik dat gecheckt heb kan ik vast slapen
@Meliflua gefeliciteerd! Ook een jongen! @tasha auw, hopen dat het snel afneemt. @moonchild ah fijn dat jullie verder gaan, op naar een mooie test. Mooi buikje zag ik, hier ook opmerkingen wat ik vorige keer kreeg pas rond 30weken haha
♥ Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 ♥ 16 september (1) Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥ 22 september (1) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ 23 september (0) 24 september (2) Niki86 - 31 jaar - 3e kindje ♥ Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje ♥ 25 september (2) Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) ♥ Meliflua - 26 jaar - 1e kindje ♥ 26 september (3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje ♥ Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje ♥ 27 september (3) Hinti - 32 jaar - 2e kindje ♥ Rica - ? jaar - ? kindje ♥ Mmbro - 31 jaar - 3e kindje ♥ 28 september (3) Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥ Desse - 30 jaar - 1e kindje ♥ 29 september (0) 30 september (0) Totaal: 15 ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (4) | meisje (2) | verrassing (2) | onbekend (7) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Marinda83 - 6w5d Moonchild - gestopt met groeien op 9w Afspraken April 8 april: Mamaaa30 - geslachtsecho 11 april: Hinti - controle vk 12 april: Meliflua - controle vk 13 april: Lovebabys- controle echo gyn 13 april: Bezige bij - controle vk 13 april: Nahlatje - onderzoeken UZA (cmv) 16 april: Desse - controle vk 16 april: Elraange - glucose intolerantietest en controle gyn 17 april: Nahlatje - echo gyn 20 april: Capturethemoment - controle vk 23 april: Mamaaa30 - controle vk 30 april: Tasha - 20 weken echo Mei 2 mei: Mmbro- controle vk 3 mei: Femmeke4 - 20 weken echo 7 mei: Mamaaa30 - GUO 20 weken echo 7 mei: Wolky84 - 20 weken echo 8 mei: Capturethemoment - 20 weken echo 8 mei: Mmbro - 20 weken echo 8 mei: Elraange - 20 weken echo 16 mei: Nahlatje - 20 weken echo 17 mei: Meliflua - 20 weken echo 22 mei: Desse - 20 weken echo Juni 15 juni: Nahlatje - echo + controle gyn 18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho Babyshot Elraange - 11/9/18 - jongen Bezige bij - 18/9/18 - meisje Mmbro - 25/9/18 - jongen Wolky84 - 26/9/18 - meisje Desse - 27/9/18 - meisje Nahlatje - 28/9/18 - jongen Lovebabys - 28/09/2018 - jongen Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje Meliflua - 21/9/18 - jongen Capturethemoment - 2/10/18 - jongen Femmeke4 - 5/10/18 - jongen Hinti - 10/10/2018 - jongen WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.