Bij mij is er nog steeds niet zo veel te zien. Iets een vetrand op navelhoogte aan het einde vd dag en iets bolling onderaan. Denk dat de boel opgeduwd wordt . S ochtends zie je echt niets haha hebben jullie dat ook? Daarna iets meer zwaartekracht en vermoeidheid denk ik. Deze week ook wat bandenpijn gehad aan het eind van de dag. Verder voel ik er weinig van dat ik zwanger ben. Niet emo.. niet misselijk.. moeheid behoorlijk verminderd! Ben ook heel benieuwd of wij een jongetje of meisje krijgen (3mei weten we dat). Ik denk dat ik daarna ook aan het shoppen ga.
Hier wel al flinke buik maar goed zit ook niet zo lang tussen 2 zwangerschappen. Denk dat ik dit vorige keer bij 23 weken had of zo haha. Zo leuk al die dames die al weten wat het geslacht wordt! Staat alleen niet in de lijst achter de namen verwerkt hé? Ik kan het anders echt niet onthouden hihi Hier is het emo gedoe nu weer even voorbij. Na een week veel stress lijkt alles nu omgeslagen en heb ik vertrouwen in een goede afloop van de punctie. Dat doet echt wonderen voor m'n nachtrust en m'n vochtgehalte! Heb sinds vrijdag niet meer gehuild en heb weer energie. Iedereen hele fijne zondag! Wij gaan straks even voor Dl shoppen en voor ons nog wat dingetjes. Baby durf ik nog niet maar na de uitslag van de punctie over 2,5 week ga ik echt officieel los!
♥ Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 ♥ 16 september (1) Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥ 22 september (1) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ 23 september (0) 24 september (2) Niki86 - 31 jaar - 3e kindje ♥ Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje ♥ 25 september (2) Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) ♥ Meliflua - 26 jaar - 1e kindje ♥ 26 september (3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje ♥ Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje ♥ 27 september (3) Hinti - 32 jaar - 2e kindje ♥ Rica - ? jaar - ? kindje ♥ Mmbro - 31 jaar - 3e kindje ♥ 28 september (3) Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥ Desse - 30 jaar - 1e kindje ♥ 29 september (0) 30 september (0) Totaal: 15 ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (4) | meisje (2) | verrassing (2) | onbekend (7) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Marinda83 - 6w5d Moonchild - gestopt met groeien op 9w Afspraken April 8 april: Mamaaa30 - geslachtsecho 11 april: Hinti - controle vk 12 april: Meliflua - controle vk 13 april: Lovebabys- controle echo gyn 13 april: Bezige bij - controle vk 13 april: Nahlatje - onderzoeken UZA (cmv) 16 april: Desse - controle vk 16 april: Elraange - glucose intolerantietest en controle gyn 17 april: Nahlatje - echo gyn 20 april: Capturethemoment - controle vk 23 april: Mamaaa30 - controle vk 30 april: Tasha - 20 weken echo Mei 2 mei: Mmbro- controle vk 3 mei: Femmeke4 - 20 weken echo 7 mei: Mamaaa30 - GUO 20 weken echo 7 mei: Wolky84 - 20 weken echo 8 mei: Capturethemoment - 20 weken echo 8 mei: Mmbro - 20 weken echo 8 mei: Elraange - 20 weken echo 16 mei: Nahlatje - 20 weken echo 17 mei: Meliflua - 20 weken echo 22 mei: Desse - 20 weken echo Juni 15 juni: Nahlatje - echo + controle gyn 18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho Babyshot Elraange - 11/9/18 - jongen Bezige bij - 18/9/18 - meisje Meliflua - 21/9/18 - jongen Mmbro - 25/9/18 - jongen Wolky84 - 26/9/18 - meisje Desse - 27/9/18 - meisje Nahlatje - 28/9/18 - jongen Lovebabys - 28/09/2018 - jongen Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje Capturethemoment - 2/10/18 - jongen Femmeke4 - 5/10/18 - jongen Hinti - 10/10/2018 - jongen WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.
Oh haha op mijn telefoon is alles rood... Maar dat zal dan zeker aan mijn telefoon liggen. Weet idd nog dat vorige x de een wel kleurtjes zag en de ander niet
@Meliflua gefeliciteerd! Wat leuk een jongen! @tasha fijn dat je nu duidelijkheid hebt, hoef je niet meer in onzekerheid te zitten. Hoop dat de blaasontsteking snel over is @Mamaaa30 heel veel plezier vandaag! Spannend! Hoe laat hebben jullie de echo? Echt leuk dat die babyshot tot nu toe klopt @Hinti ja klopt van die hartjes. Op mijn telefoon is ook alles gewoon rood maar als ik via mijn iPad kijk dan zie je wel roze of blauw staan
Over een paar uur weten we of onze dochter een broertje of zusje krijgt! Zo spannend! Heerlijke dag om daarna een 0.0% biertje te proosten!
Irritant zeg... zit de hele tijd rustig te wachten en kijken of ik iets voel.. maar helemaal niets haha! Pff zal fijn zijn als ik die bevestiging heb jullie ook? Of voelen er hier al wat dames iets?
Zo benieuwd @Mamaaa30 !! Hier toch al een behoorlijk buikje. Ik had dat echt al heel snel en blijft ook zo. Ben ook 3 kilo aangekomen nu dus loop iets voor op de tabellen geloof ik. Maar met die huge boobies geloof ik dat wel! Soms denk ik; dat belooft nog wat! Maar het schijnt bij sommige dan ook weer een tijdje minder te groeien. En ik kan ook gewoon flink "naar voren dragen" aldus de VK. Best van mezelf best een spinnetje dus elke 100 gram zie je ook wel meteen. We zien het wel. Met kleding aan vind ik het alleen maar leuk. In mijn nakie voel ik me wel minder sexy dan eerst....geen idee waarom. Manlief vind het alleen maar prachtig. Ben niet onzeker want ik ben super trots. Maar ik moet denk ik nog wat wennen. Herkent iemand dat? Oh ja mijn tepels heb ik ingesmeerd met babyolie van Neutral. Nergens meer last van dus dat is de truc; smeren!
♥ Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 ♥ 16 september (1) Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥ 22 september (1) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ 23 september (0) 24 september (2) Niki86 - 31 jaar - 3e kindje ♥ Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje ♥ 25 september (2) Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) ♥ Meliflua - 26 jaar - 1e kindje ♥ 26 september (3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje ♥ Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje ♥ 27 september (3) Hinti - 32 jaar - 2e kindje ♥ Rica - ? jaar - ? kindje ♥ Mmbro - 31 jaar - 3e kindje ♥ 28 september (3) Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥ Desse - 30 jaar - 1e kindje ♥ 29 september (0) 30 september (0) Totaal: 15 ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (5) | meisje (2) | verrassing (2) | onbekend (6) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Marinda83 - 6w5d Moonchild - gestopt met groeien op 9w Afspraken April 11 april: Hinti - controle vk 12 april: Meliflua - controle vk 13 april: Lovebabys- controle echo gyn 13 april: Bezige bij - controle vk 13 april: Nahlatje - onderzoeken UZA (cmv) 16 april: Desse - controle vk 16 april: Elraange - glucose intolerantietest en controle gyn 17 april: Nahlatje - echo gyn 20 april: Capturethemoment - controle vk 23 april: Mamaaa30 - controle vk 30 april: Tasha - 20 weken echo Mei 2 mei: Mmbro- controle vk 3 mei: Femmeke4 - 20 weken echo 7 mei: Mamaaa30 - GUO 20 weken echo 7 mei: Wolky84 - 20 weken echo 8 mei: Capturethemoment - 20 weken echo 8 mei: Mmbro - 20 weken echo 8 mei: Elraange - 20 weken echo 16 mei: Nahlatje - 20 weken echo 17 mei: Meliflua - 20 weken echo 22 mei: Desse - 20 weken echo Juni 15 juni: Nahlatje - echo + controle gyn 18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho Babyshot Elraange - 11/9/18 - jongen Bezige bij - 18/9/18 - meisje Meliflua - 21/9/18 - jongen Mmbro - 25/9/18 - jongen Wolky84 - 26/9/18 - meisje Desse - 27/9/18 - meisje Nahlatje - 28/9/18 - jongen Lovebabys - 28/09/2018 - jongen Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje Capturethemoment - 2/10/18 - jongen Femmeke4 - 5/10/18 - jongen Hinti - 10/10/2018 - jongen WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.
Jaaaa gefeliciteerd!! Team blauw vet aan kop! Super leuk @Mamaaa30 een koningskoppel hihi Geniet ervan met je 0% biertje vandaag
jeujjj nog 2 jongens erbij dames gefeliciteerd. superrr en prachtige buikfoto zag k voorbij komen. Hier zien ze nog niets op t werk of ze durven niets te vragen haha.. Dames prachtig weer. Genieten ervan. Shopze das een geweldig tijdverdrijf hihi
Joeppie wat leuk! Gefeliciteerd @Mamaaa30 zoals ze zeggen heb je nu een koningskoppel Proost met je 0% biertje!