Uitgerekend 23 tm 30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaaa30, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,
    Sorry dat ik me hier al een week niet heb gemeld. Was een megadruk weekend en werkweek; nu iets meer rust.

Ik wil nog bijlezen, maar wil in ieder geval zeggen @Hinti wat een opluchting zal het voor jullie zijn! En heerlijk om een jongen te krijgen na een meisje (vind ik zelf dan). Geniet van je zwangerschap!

Met mij gaat het best goed. Dat warme weer kan ik niet zo goed tegen, maar het is ook wel weer heel fijn. Vandaag een 18-wekendansje! Alle meisjeskleren van m’n dochter heb ik gesorteerd. Wat zet ik op MP, wat geef ik weg. Heb al het eea verkocht afgelopen week. Scheelt weer! Verder al wat leuke vondstjes voor onze jongen gedaan. Buik is nu echt aanwezig, al durven veel mensen er nog niet naar te vragen hihi. Baby voel ik bewegen als ik rustig ga liggen en als ik wakker word, ligt hij aan een specifieke kant voel ik. Heerlijk en zo ontzettend gezellig he! Placenta ligt achter bij mij, dus dat scheelt.
    Bij dochter lag die voor.

Fijn weekend!!!

Mmbro en Elraange vinden dit leuk.
  2. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Thanks alle dames! Ja we voelen ons nu echt helemaal gelukkig!

Meisje had ik ook erg leuk gevonden maar nu een hele goede reden om te gaan shoppen. Wil idd ook de kleertjes van dochter alvast uitzoeken en kijken wat ik wil bewaren en wat verkopen. Scheelt idd weer ruimte haha.

Hier ligt de placenta nog voor de uitgang zagen ze bij de punctie. Dus ook ik voel heel weinig soms denk ik wel iets te voelen naar echt zeker weten doe ik niet. Vind ik erg jammer want vond het idd altijd erg leuk bij dochter.

Iedereen fijn weekend!

3. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Lieve dames klein oproepje hebben jullie misschien leuke meisjes kleding wat jullie weg doen voor een klein prijsje? Ik houd mij aanbevolen... je kan me altijd een pb sturen met eventueel ook wat foto's.
    Ik heb ook wel al nieuwe kleertjes gekocht maar vind het vaak ook zo zonde om alles nieuw te kopen. Zeker omdat in het begin het maar zo kort gedragen word en dus makkelijk nog een ronde mee kan.;)

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  4. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ik heb ook al veel meisjeskleding en spulletjes te koop staan :)

Tgoh ik kan de warmte wel al niet goed meer verdragen merk ik.. Heb mezelf al maar een hoed aangeschaft, maar ik vind het echt al puffen

5. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Ik moet het nog allemaal uitzoeken maar ga wel opruimen.

Tip is misschien zoeken op outlet. Ik bestel regelmatig bij mini & more bijv. Leuke prijsjes voor kwalitatief goede kleren.
    Bij Dl "goedkope" kleertjes gekocht maar of geen stretch, of na 3x wassen krom, of krimpt. Dus ik ben er wel een beetje van terug gekomen.
    Maar dat ligt waarschijnlijk ook aan mijn was kunsten hihi.

Als ik alles heb uitgezocht laat ik even weten

Bezige bij vindt dit leuk.
  6. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Hinti ohhh wat een heerlijk nieuws voor jullie! Gefeliciteerd! Nu kan het grote genieten (en shoppen!) beginnen!

Het shoppen gisteren viel eerst tegen. Nergens positieafdeling meer en zelfs bij de Prénatal was het drama; als ik al iets leuk vond dan was mijn maat er niet meer. Vond het zo tegenvallen en was echt beetje down want ik groei best snel dus kan al veel kleren niet meer aan omdat ik altijd aangesloten kleding draag.

Maar...uiteindelijk mega goed geslaagd! We zijn de Primark ingedoken en met creativiteit en wat maatjes groter heb ik uiteindelijk heel veel leuke dingen gekocht voor weinig! Dus uiteindelijk helemaal happy.

Gisteren ook mijn voedingskussen binnen gekregen. Wat heb ik heerlijk geslapen!

Vandaag lekker genieten van het mooie weer en wat achterstelling huishouden inhalen. Al kan ik na een uur of twee al niet meer op of neer....meer mensen die daar last van hebben?

Mmbro vindt dit leuk.
  7. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ik krijg met deze warmte echt niets gedaan.. maar het is hier dan ook gemakkelijk tegen de 30 graden aan en de laatste 2 dagen zelfs boven de 30.. maar anders ben ik ook snel uitgeput hoor. Had ik bij de eerste wel niet zo hard

8. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018
    16 september (1)
    Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥

22 september (1)

Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ J

23 september (0)

24 september (2)
    Niki86 - 31 jaar - 3e kindje J
    Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje J

25 september (2)

Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) V
    Meliflua - 26 jaar - 1e kindje J

26 september (3)
    Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje J
    Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje
    Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje
    M

27 september (3)
    Hinti - 32 jaar - 2e kindje J
    Rica - ? jaar - ? kindje
    Mmbro - 31 jaar - 3e kindje
    V

28 september (3)
    Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje
    capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥
    Desse - 30 jaar - 1e kindje
    M

29 september (0)

30 september (0)

Totaal: 15

♥ = een kloppend hartje gezien op de echo

jongen (6) | meisje (2) | verrassing (2) | onbekend (5)

Sterretjes
    Klinker83 - 4w3d
    Marinda83 - 6w5d
    Moonchild - gestopt met groeien op 9w

Afspraken
    April
    23 april: Mamaaa30 - controle vk
    30 april: Tasha - 20 weken echo

Mei

2 mei: Mmbro - controle vk
    2 mei: Bezige bij - GUO 20 weken echo
    3 mei: Femmeke4 - 20 weken echo
    3 mei: Wolky84 - controle vk
    7 mei: Mamaaa30 - GUO 20 weken echo
    7 mei: Wolky84 - 20 weken echo (+geslacht)
    8 mei: Capturethemoment - 20 weken echo
    8 mei: Mmbro - 20 weken echo
    8 mei: Elraange - 20 weken echo
    9 mei: Lovebabys - 20 weken echo
    14 mei: Elraange - controle gyn
    14 mei: Hinti - 20 weken echo
    15 mei: Hinti - controle vk
    15 mei: Lovebabys - controle gyn
    16 mei: Nahlatje - 20 weken echo
    17 mei: Meliflua - 20 weken echo
    22 mei: Desse - 20 weken echo
    25 mei: Bezige bij - controle vk

Juni
    1 juni: Nahlatje - uitgebreide echo UZA
    11 juni: Desse - controle VK

15 juni: Nahlatje - echo + controle gyn
    18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho

Juli
    6 juli: Nahlatje - echo + controle gyn
    27 juli: Nahlatje - echo + controle gyn

Babyshot
    Elraange - 11/9/18 - jongen
    Bezige bij - 18/9/18 - meisje
    Meliflua - 21/9/18 - jongen
    Mmbro - 25/9/18 - jongen
    Wolky84 - 26/9/18 - meisje
    Desse - 27/9/18 - meisje
    Nahlatje - 28/9/18 - jongen
    Lovebabys - 28/09/2018 - jongen
    Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje
    Capturethemoment - 2/10/18 - jongen
    Femmeke4 - 5/10/18 - jongen

Hinti - 10/10/2018 - jongen

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.

9. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Hoi meiden,

Hier juist zoveel energie... ben dinsdag en donderdag zelfs na mijn werk nog tot 23:00/0:00 op pad geweest! En weekenddagen ook voor de derde week beiden druk! Ik ben zo blij dat ik weer een sociaal leven kan hebben dat ik er volop van geniet! Ook in en om het huis even wat extra.

Ik merk ook dat ik hitte en met name in de zon erg zwaar vind. We moeten onze last minute vakantie voor over 2,5 week nog boeken maar door de warme dagen en hoe ik daar op reageer, twijfel ik over onze bestemmingen (Lissabon of Barcelona). Wat zouden jullie doen?

Ik heb geen idee waar mijn placenta ligt maar het gekriebel is bijna dagelijks wel aanwezig. Had haar eergisteren niet gevoeld dus de Angel Sound erbij gepakt. Was zo mooi, de Angel Sound op dezelfde plek houden en dan hoorden we hoe ze aan het bewegen was, hartje kwam dichterbij en verder weg haha!

Vriend heeft veel gewerkt en moet nog veel de komende week, waardoor wij elkaar even bijna niet zien en wil met de babykamer even wachten op zijn fiat haha. Ik heb al vanalles in m’n hoofd voor de kleuren. Muurstickers wil ik samen uitzoeken. Afgesproken de babykamer ook binnenkort te gaan bestellen. 7 mei date met mn moeder om de kinderwagen uit te zoeken. Moet echt even een lijstje maken van alles wat ik wil doen en gedaan wil hebben voor de baby komt. Ik vind de tijd nu ik me beter voel zooo snel gaan en we zijn ineens bijna halverwege! Heb alles liefst zsm af want anders ga ik stressen en chagrijnig doen en daar wordt niemand vrolijk van :p plus je kunt t maar beter in mei/juni doen dan in de midzomer, dan draag ik ook nog maar weinig bij denk ik!

Wolky84 vindt dit leuk.
  10. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    Hi dames, hopelijk allemaal kunnen genieten van het lekkere weer ondanks de toch wel hoge temperaturen voor ons als zwangeren vrouwen :roflmao:
    Ik merk dat mijn bandenpijn een stuk minder/veranderd is.. hierdoor heb ik een topweekend gehad en heb ik voor mijn doen veel kunnen lopen :thumup:

Waar ik wel benieuwd naar ben.. zijn jullie al volop met namen bedenken bezig? Of zijn jullie er zelfs al uit? Vind het zoooo moeilijk. Meisjesnaam hadden we al.. maarja voor ons knulletje weet ik het nog niet helemaal zeker ;) Mijn man is daarentegen helemaal verliefd op de naam :rolleyes:

11. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal!

Hier vandaag relaxed dagje gehad. Merk dat ik me niet helemaal top voel maar zijn ook niet echt leuke weken geweest dus vast beetje spanning die eraf valt.

Naam hebben we een kanshebber. Jongensnaam vinden we ook veel moeilijker als een meisje.
    Gelukkig hebben we allemaal nog even de tijd hihi

12. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Hier ook heerlijk genoten van het warme weer ook al is het wel even wennen.
    Mijn weerstand is nog steeds wel erg slecht maar qua vitamine doe ik er alles aan om dat op te krikken.

Van het weekend lekker het Amsterdamse bos in geweest. Zo leuk om dan lekker me zoontje te zien rond rennen met de bal.

Me buik lijkt wel de afgelopen tijd een groeispurt gemaakt te hebben hebben jullie dat ook?

De naam voor onze dochter hebben we al. Die hebben we eigenlijk al heel lang.

En dames we zijn bijna alweer op de helft! Gaat wel erg snel nu he.. vinden jullie ook niet?

Elraange vindt dit leuk.
  13. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Vliegt echt om hé? Gaat echt zooooo hard!

En groeispurt check! Heb nu echt al veel meer buik als bij dochter met 22 weken. Als die zo doorgroeit tot 40 weken knal ik ok uit elkaar denk ik hahaha

14. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    hier ook groeispurt haha..
    kan me al verheugen op de scheermomenten met volle buik of de sokken aantrekken:p:p

Namen zijn we ook druk mee bezig.
    meisjes ook zo goed als zeker. Jongens nog niet.

heerlijke temperaturen ik kan er geen genoeg van krijgen.

hinti zal vast spanning zijn dat je niet fit bent.

capturethemoment hoe gaat het meid?

15. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

Vond het best warm haha! Wel lekker, maar het is meteen zo alles of niets. Vind het koelere weer wel lekkerder voor de werkweek.

Buik heeft hier ook een groeispurt gemaakt. Voelt alsof m’n baarmoeder al boven m’n navel zit. Gisteren de eerste duidelijke schop gevoeld, met echt een uitstekend voetje! Verder voel ik vaak een voetje zitten bovenin en word ik wakker met een bult (de baby) aan 1 kant van m’n buik.

Naam hebben we eigenlijk al jaren. M’n dochter had deze naam gekregen als ze een jongen was geweest. Is op zich een hele andere soort naam als de naam van m’n dochter, maar ook kort, krachtig en zacht tegelijk. Hoeft ook niet super matchy matchy te zijn vind ik. Het zijn immers 2 personen.

Heb m’n Hypnobirthing boek binnen!

Elraange, Hinti, Bezige bij en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Hey meiden, ik kom even spieken. Weekend gewerkt en nu even bijkomen. Morgen even niks doen. Hier ook mn 18 weken dansje.

Begin mei komen onze babykamer en kinderwagen binnen. Veel eerder dan verwacht maar helemaal goed. Het in elkaar zetten doen we wel pas midden/eind juli.
    Poehh echt uitgeput Hier, duik er lekker in.

Welterusten dames.

Elraange en Bezige bij vinden dit leuk.
  17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    18 weken dansje!

Had vorige week wel last van de warmte. Snel dizzy enzo. En soms ook wel echt last van mijn hormonen beh. Jullie dat ook?

Van de ene kant vind ik het snel gaan alweer bijna op de helft. En van de andere kant als ik zo een last heb van mn bekken en hormonen denk ik soms jeej moet nog wel even volhouden...

Elraange vindt dit leuk.
  18. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hormonen haha... Ja op zich valt het wel mee. Merk wel dat ik minder kan hebben. Zaterdag wilde ik gaan winkelen en toen besloot ml om mee te gaan. Uiteindelijk dus bijna uur later weg dan gepland dan ben ik wel om te schieten hoor.
    Of als hij dingen laat slingeren kan ik ook minder goed tegen nu.

Maar ik weet ook wel dat het bij mij ligt dus dan kan ik het toch wel aardig onderdrukken.

19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd dames met de 18 weken.
    de 20 wkn echo komen er alweer aan.
    spannend!!!

hier hormonen indd alleen maar labiele hormonen veel tranende ogen haha bij echt van alles

Mamaaa30 en Meliflua vinden dit leuk.
  20. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Ja hier ook de hormonen hoor!
    Laatst had ik een afspraak bij fysio en toen ik thuis de boodschappen aan het opruimen was dacht ik opeens 'shit hoe laat is het'. Was ik dus een kwartier te laat. Ik heb toen tranen met tuiten gehuild. Eigenlijk echt om niks want ik kon de afspraak verplaatsen naar een uur later.

Ik begin ook echt last te krijgen van zwangerschapsdementie jullie ook?

Dat vind ik wel heel moeilijk omdat ik normaal alles altijd heel goed weet en onthoud. Maar ja ik moet me er maar bij neer leggen

Deel Deze Pagina