@Wolky84 beterschap!!! Hopelijk knap je snel op... @Lovebabys wat een dag zeg! Kan het geen bandenpijn zijn? Bij mij neemt dat soms ook hele pijnlijke en nare vormen aan, vooral onder in m’n buik. Hier is mn baarmoeder nu ter hoogte van mijn navel. Eergisteren super veel buikpijn aan de bovenkant van mijn buik, zal het verplaatsen zijn denk ik. Deed zoveel pijn dat ik alleen maar kon liggen. Maargoed, bijten we wel even doorheen. Ik voelde de baby gister terwijl ik aan het werk was, de bewegingen worden duidelijk sterker want eerst voelde ik haar nooit als ik bezig was met iets. Nu leidt ze me af haha. Maar vind het zo leuk! Onze vakantie is geboekt! Wilde toch graag wat dichter bij huis. En ik hou niet van vliegen (doe het bijna jaarlijks maar wil de baby de stress graag besparen). Dus over 2 weken gaan we een weekje naar Parijs Hier een nieuwe site ontdekt: Ten Bazaars. Kon het niet laten...
oh wat een dag zeg. blij dat het geen blinde darm is. misschien toch bandenpijn indd? lastig zeg. Hoe gaat het nu? desse wat cute en nu al aan het afleiden. Heerlijk. De tijd dat je continue wanneer het kan over je buik wrijft komt eraan hihi Moest er vandaag ook nog iemand voor controle? nog iemand wat van capturethemoment gehoord?
Hi meiden, sorry voor mijn radiostilte. Heb even een weekje alles time out gedaan om te zorgen dat ik weer helemaal op en top was. Maagbeschermers doen nu goed hun werk en ik hoef niet meer over te geven etc gelukkig! Dat is wel wennen aangezien ik dat elke dag deed. Dus echt een verademing! Hier zit mijn baarmoeder ook al bij mijn navel. Ik voel af en toe ook de kleine.. alleen zit mijn placenta ervoor , dus het is wat gedempt. We hebben nu een begin gemaakt aan de babykamer opfrissen. Hebben een nieuwe keuken gekocht en gaan beneden een mini verbouwing doen! Hou het maar op de hormonen hihi! Ben echt in de opruim modus en pak alles tegelijk aan, merk dan ook echt wel als ik een paar uur gesjouwd , gepoetst en geruimd heb dat ik al wat harde buiken heb. Dus af en toe pas op de maat want heb ook nog 2 kleine mannen rondlopen die af en toe echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Constant aan het ruziën niet normaal! Ben ook slecht in mijn rust pakken dus daar zal wat in moeten veranderen ben ik bang. Nou mijn verhaal van afgelopen week is weer bijgewerkt hihi. @Nahlatje fijn dat dr uitslagen goed zijn van die bacterie! @Hinti super nieuws nu echt alleen maar genieten! @Lovebabys het klinkt bij mij in de oren idd ook als heftige bandenpijn dan toch? Heb ik ook wel eens een paar dagen last van . Alsof ze echt op een bepaalde plek steken en dat komt en gaat. Hopelijk trekt het snel weg. Ik las ook over iemand met een paniek stoornis? Sorry ben even de naam kwijt. Ikzelf heb een angststoornis (hypochondrie) en moet zeggen dat ik ook merk dat ik er gevoeliger voor ben nu door de zwangerschap/hormonen. Vooral toen ik in het ziekenhuis lag toen kon je me bij elkaar vegen hoor! Lastig... Hopelijk ben ik niemand vergeten? Over 2weekjes medische echo en dan weten ook wij eindelijk wat het is
@Lovebabys jeetje! Maar mag een mri dan met zwangerschap? Ik mocht juist niet mee met onze dochter omdat ik zwanger was. Mocht de streep niet eens over ivm straling. @Desse super leuk! Heb even op de site gekeken en leuke pakjes ook! @capturethemoment fijn dat het beter gaat! Wel op tijd rusten hoor! Hier druk dagje achter de rug gehad. Nu even beentjes omhoog. Wil eigenlijk nog kamertje op gaan ruimen maar weet niet waar ik moet beginnen haha Is nu echt de rotzooi kamer hihi
@capturethemoment wat fijn dat jij weer beter bent! Begon me ook een. Beetje zorgen te maken.. @niki86 @capturethemoment wat rot dat jullie daar last van hebben. ik heb jaren geleden last van paniekaanvallen gehad. Dat heeft mijn leven voor een periode flink op z’n kop gezet. Bij mij begon het met plotselinge benauwdheid die ik niet kon verklaren en die hele dagen en nachten aanhield, ik sliep niet meer en durfde ook niet de straat op omdat ik bang was dat ik er op straat last van ging krijgen. Inmiddels weet ik dat ik soms verkeerd ga ademen en het benauwd krijg bij stress, drukte en soms ook hormonaal (rond mijn eisprong). Ik herken het en raak er niet meer van in paniek en zit het uit. Maar ik wil nog steeds graag zsm toegang kunnen hebben tot een ziekenhuis. Reizen naar sommige landen of de Waddeneilanden vind ik daarom wat ongemakkelijk maar hier zet ik me normaal gesproken overheen. Nu tijdens mn zwangerschap merk ik dat ik vaker last heb van dat benauwde gevoel, ook doordat alles verplaatst en ik daadwerkelijk kortademig ben soms en mn hart gek gaat doen. Hormonen veranderen natuurlijk ook. Zie er wel een beetje tegenop hoe dit over een paar maanden gaat als mijn buik echt dik is, ik hoop zo dat ik niet in paniek raak van het beklemmende gevoel. Zeker met warmte heb ik er al sneller last van. Ben zo opgelucht dat we voor Parijs hebben gekozen i.p.v. Portugal. Klinkt misschien gek, maar het voelt voor mij veiliger qua gezondheidszorg en is dichter bij huis. Normaal probeer ik die angsten te negeren en gewoon te gaan voor wat ik eigenlijk wil, maar ik voel me nu toch wat kwetsbaarder dus ik geef er maar aan toe dit keer...
@capturethemoment Fijn dat je weer opgeknapt bent! @Lovebabys Voel jij je ook al beter? @Desse Super leuke site! En wat een ontzettend schattig pakje! Ik ben weer aardig opgeknapt. Lang geleden dat ik zo ziek ben geweest. Maar zo snel als het kwam is het ook weer weg. Of ja... Ik denk dat het dus al wat langer onderweg was want ik was al paar dagen niet lekker en beetje in een dip. Maar alle energie is weer terug dus weer lekker aan de bak vandaag; zin in! Maar eerst zo controle bij de tandarts beter; zo'n hekel aan! Hopelijk heb ik niks...
Hi dames, vannacht zo iets raars gehad. Ik werd wakker om te plassen en kreeg echt hele erge pijn van me onderkant buik, omhooglopend via zijkant naar boven. Ook pijn in onderrug. Dus ben rustig naar de wc gelopen en met plassen kreeg ik echt een pijnscheut. Ben daarna weer naar bed gegaan en alleen als ik op me linker zij lag had ik geen last dus ben verder gaan slapen. Maar vanochtend werd ik weer wakker met pijn. Helemaal overeind lopen was geen pretje! Ga zo maar even de verloskundige bellen want ik vertrouw het niet. Hebben jullie een idee wat het kan zijn? Bandenpijn? Vriendin van mij zei misschien blaas/nierbekken ontsteking maar ik heb geen koorts of iets en voel me verder niet ziek. Wel erg vervelend allemaal. Af en toe baal ik ook gewoon ontzettend. Want deze zwangerschap is er iedere keer wel wat. Door mijn slechte weerstand.
Dat was mijn eerste vraag aan Ze, heb het meerdere malen gevraagd maar ze zeiden dat het geen kwaad kan na de eerste 3 maanden. Heb ze maar vertrouwd op hun woord want een andere keus heb ik niet. De pijn is gelukkig goed aan het afzakken en kom heel soms terug. Maar niet zo erg als eerst.
Hmmm denk in eerste instantie aan bandenpijn idd... kan echt gruwelijk pijn doen! Maar even navragen kan nooit kwaad! Succes !
Eventjes een update. Vanochtend urine ingeleverd maar hier zijn gelukkig geen ontstekingen gevonden. Dus denk dat het echt bandenpijn is. Heb het alleen bij mijn vorige zwangerschap nooit zo gehad. Maar goed gelukkig is het nu wel weer iets minder. En heb ik een reden om lekker rustig aan te doen
Hier ook radio stilte, Gaat iedereen nog wat leuks doen vandaag? @Bezige bij herken het wel, heb het soms ook en met plassen zet je dushet beetje druk en auwwww... Hoe gaat het met alle buikjes,? Ik zal eens een foto maken, hebben jullie fotos te showen? Gaan zo even de stad in met de kids.
Hier eerst de intocht kijken met oranje tompoucen en daarna de stad in. Mijn vriend en ik vieren nooit de dag dat we ‘zoveel jaar samen zijn’, maar hebben elkaar 4 jaar geleden op Koningsdag de liefde verklaard (we zijn daarvoor jarenlang ‘gewoon’ beste vrienden geweest) dus dat blijft een speciale dag helaas moet hij vanavond werken maar dan ben ik waarschijnlijk toch op En ook ik ben heel benieuwd naar jullie buiken! Was voor mezelf ook alweer lang geleden dat ik een foto had gemaakt. Zit nog steeds wel echt een verschil in buik in de ochtend en in de avond. Deze is van net, in de ochtend, na m’n 18 weken dansje
Wij gaan vandaag lekker hier een rondje lopen. En voor de rest denk ik niet zo veel bijzonders. Gelukkig is vandaag de pijn echt al heel veel minder! Ik ben ook benieuwd naar jullie buiken Hoeveel zijn jullie eigenlijk nu aangekomen? Ik ben nu ongeveer 3 kilo aangekomen.
18 weken dansje op Koningsdag! Wat een leuke buikfotos! Zal er binnenkort ook een maken. Lig nu nog lekker aso in bed te genieten. Nu kan het nog @Bezige bij Nog pijn gehad of daarna weggebleven? Hier weer helemaal fit. Voel me eindelijk weer mezelf. Voelt alsof ik nu pas echt kan gaan genieten van zwanger zijn. Eerst twaalf weken beroerd en moe, toen nog 4 weken die rotpijn in die zenuw. Toen weer ziek en moe. En nu genieten! Vooral van het getrappel in mijn buik. Want na dagen radiostilte voel ik beeb sinds gisteren super vaak. Zo gezellig! Kortom; ik ga er een feestweekend van maken! Veel plezier meiden en thanks voor jullie support steeds. Heeft me echt goed gedaan dat ik in ieder geval mijn verhaal en zorgen kwijt kon. Het is al vaak gezegd maar nog maar een keer; superclubje! Jullie zijn toppers! Fijne Koningsdag!
Hallo dames! Hier relaxte koningsdag gehad. Niet veel bijzonders gedaan. Vandaag zo hormonaal als iets en hele tijd huilen. Geen idee waarom. Zo irritant! Heb wel kleertjes uitgezocht wat allemaal weg kan en natuurlijk doos gemaakt met wat we willen bewaren. Heb een aantal kleertjes 50/56 en stapel 62 wat ook in de winter wel kan. Weet niet wie er allemaal in de fb groep zitten want denk dat ik daar morgen even foto's zet voor wie interesse heeft. Anders stuur maar even een pb. Buik foto probeer ik wel regelmatig te maken maar die plaats ik niet hier haha. In de fb groep wol ik dat wel doen toch net wat anoniemer voor de buitenwereld. Ochtend en avond heb ik niet het idee dat het veel verschil maakt eigenlijk
Nou dat ik weer helemaal fit bent blijkt vandaag wel! Kledingkast helemaal opgeruimd; alles wat ik voorlopig niet meer aan kan de kelder in. En alle nieuwe/geleende kleren netjes in de kast. Hoop topjes en blousjes zitten gewoon net niet mooi meer en wintertruien kunnen ook de kast wel uit. Zo heb ik weer plek om verder te shoppen haha. Nog een dikke week tot de 20 weken echo en dan kunnen we ook los op de garderobe van mini Vind ik toch makkelijker als ik geslacht weet. Spannend!! Oh en gisteren heerlijke verse sushi op met mega verse zalm. Ik kon wel huilen zo lekker haha. En is dus helemaal niet zo moeilijk om te maken heb ik nu geleerd dus gaan we vaker doen! Mooie buikfoto @Nahlatje!
Lieve Dames, ik hoop dat met iedereen alles goed gaat. Ik wilde even laten weten dat ik me even terug trek. Zo gelukkig als ik gisteren nog was zo gebroken is mijn hart nu. Ben er gisteravond achtergekomen dat mijn man een verhouding heeft. Voorzover ik weet was dit telefonishe, maar dat maakt het niet minder erg want er was duidelijk intresse naar meer blijkt uit het gesprek. Als ik ze niet had betrapt zou het zeker tot meer hebben geleid. Ik wil niet in details treden maar het was zeker geen gesprek die je zomaar houd met elkaar zonder sexule gevoelens voor elkaar. Ik ken deze "dame" ook nog eens en dat ze mij dit dan aandoen dat kan ik niet verwerken. Ben kapot van verdriet. Sinds gister ben ik alleen maar aan het huilen. Deze persoon is zelf ook getrouwd en heeft 2 kinderen, hoe kunnen mensen dit doen. Mijn man die probeert nu met man en macht mij te overtuigen niet van hem te scheiden maar voor mij is dit de enige oplossing. Ik zal hem dit nooit kunnen vergeven. De pijn is zo intens. Je zwanger vrouw zo bedriegen hoe kon hij dit doen. Ik zal nog wel blijven lezen maar niet meer actief zijn zoals eerst. Ben zo bang dat door de pijn, verdriet en stress er iets met de baby gebeurd. Ben echt gebroken.
@Lovebabys oh wat vind ik dit vreselijk voor je! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar weet dan ik heel erg met je mee leef! Heel veel sterkte..