Jaaa.... fijne jaarwisseling!! Is iedereen nog wakker trouwens? Ik heb even n power nap gedaan tussendoor
Wij pas iets na 4u zo druk ,ik ben al 2 dagen keimoe, Hoe gaat het met je ingii89? Hier niet veel (nog niet) misselijk, alleen elke dag wat meer gevoelige borsten zo een zwangerschap is zalig . Kijken jullie ook zo uit naar de 1ste echo? Hier is het nu echt aftellen naar volgende week woensdag
Na de kerst was ik wat fitter, nog wel moe, en snotterig... Ik ben elke dag doodop vanaf 19:00. Vandaag ook heel erg misselijk geweest. Dus voel mij nu wel op en top zwanger. Ik heb vrijdag mijn echo en kan echt niet wachten...
Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus LolaBloem - 21 jaar - 2e kindje Mamajongens - 37 jaar - 4e kindje Lavenderblush - 40 jaar - 2e kindje 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje DP2015 - 29 jaar - 1e kindje Fluffyfishy - 28 jaar - 1e kindje 28 augustus Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3) 29 augustus Sherra - 33 jaar - 2e kindje 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (1) Sterretjes ♥ Mamaaa30 Vie87 Springboon Lelietje85 -♥ Afspraken ♥- December Januari 5 januari - vroege echo - ingii89 5 januari - vroege echo - fluffyfishy 8 januari - vroege echo - Sherra 9 januari - vitaliteitsecho + intake - Mamaaa30 10 januari - 1ste echo + intake - mamajongens 10 januari - vroege echo - lavenderblush 11 januari - intake - DP2015 15 januari - intake Miss M 16 januari - intake - lavenderblush 17 januari - 1e echo+intake - Tylmare 22 januari - 1e echo - Miss M 26 januari - termijnecho (vermoed dat deze nog wel verzet gaat worden) - Ingii89 Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus LolaBloem - 21 jaar - 2e kindje Mamajongens - 37 jaar - 4e kindje Lavenderblush - 40 jaar - 2e kindje 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje DP2015 - 29 jaar - 1e kindje Fluffyfishy - 28 jaar - 1e kindje 28 augustus Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3) 29 augustus Sherra - 33 jaar - 2e kindje 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (1) Sterretjes ♥ Mamaaa30 Vie87 Springboon Lelietje85 -♥ Afspraken ♥- December Januari 5 januari - vroege echo - ingii89 5 januari - vroege echo - fluffyfishy 8 januari - vroege echo - Sherra 10 januari - 1ste echo + intake - mamajongens 10 januari - vroege echo - lavenderblush 11 januari - intake - DP2015 15 januari - intake Miss M 16 januari - intake - lavenderblush 17 januari - 1e echo+intake - Tylmare 22 januari - 1e echo - Miss M 26 januari - termijnecho (vermoed dat deze nog wel verzet gaat worden) - Ingii89 Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik zag mezelf opeens weer op de afsprakenlijst staan...maar die gaat natuurlijk niet meer door. Succes allemaal verder!
Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus LolaBloem - 21 jaar - 2e kindje Mamajongens - 37 jaar - 4e kindje Lavenderblush - 40 jaar - 2e kindje 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje DP2015 - 29 jaar - 1e kindje Fluffyfishy - 28 jaar - 1e kindje 28 augustus Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3) 29 augustus Sherra - 33 jaar - 2e kindje 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje Wishmom -33 jaar- 2e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (1) Sterretjes ♥ Mamaaa30 Vie87 Springboon Lelietje85 -♥ Afspraken ♥- December Januari 5 januari - vroege echo - ingii89 5 januari - vroege echo - fluffyfishy 8 januari - vroege echo - Sherra 9 januari - vitaliteitsecho + intake - Mamaaa30 10 januari - 1ste echo + intake - mamajongens 10 januari - vroege echo - lavenderblush 11 januari - intake - DP2015 15 januari - intake Miss M 16 januari - intake - lavenderblush 17 januari - 1e echo+intake - Tylmare 22 januari - 1e echo - Miss M 26 januari - termijnecho (vermoed dat deze nog wel verzet gaat worden) - Ingii89 Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Dag meiden, Ik ben zwanger van ons tweede kindje. 22-11 was eerste dag van mijn laatste menstruatie. Denk bijna 6 weken te zijn. Bij 5 weken en 4 dagen clearblue 3+. Wel veel miskramen gehad in het verleden en ben nu zwanger en gebruik utrogestan. Mijn dochter is ook op deze manier gekomen . Heb er een goede gevoel over, haalde 3+ alleen bij mijn dochter. Ik heb pas 18-1 eerste echo , nog fd geduld dus...
Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus LolaBloem - 21 jaar - 2e kindje Mamajongens - 37 jaar - 4e kindje Lavenderblush - 40 jaar - 2e kindje 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje DP2015 - 29 jaar - 1e kindje Fluffyfishy - 28 jaar - 1e kindje 28 augustus Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3) 29 augustus Sherra - 33 jaar - 2e kindje 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje Wishmom -33 jaar- 2e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (1) Sterretjes ♥ Mamaaa30 Vie87 Springboon Lelietje85 -♥ Afspraken ♥- December Januari 5 januari - vroege echo - ingii89 5 januari - vroege echo - fluffyfishy 8 januari - vroege echo - Sherra 10 januari - 1ste echo + intake - mamajongens 10 januari - vroege echo - lavenderblush 11 januari - intake - DP2015 15 januari - intake Miss M 16 januari - intake - lavenderblush 17 januari - 1e echo+intake - Tylmare 22 januari - 1e echo - Miss M 26 januari - termijnecho (vermoed dat deze nog wel verzet gaat worden) - Ingii89 Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Daar ik bij de jongste 3 a 4 maand bloedingen had en bij de jongste stond mijn progesteron te laag. Hier was het nu ook wat door mijn voorgeschiedenis en omdat het nu 14 maand duurde voor ik zwanger werdde. Dit was de 2de ronde mzt utrogestan en heeft grholpen nu geen bloedigen en progesteron stijgt beter nu . Kzal blij zijn als het woensdag is vr 1ste echo .Nu stijgt hcg ook in begin traag maar bij 2de bloedafname goed verdubbelt .Voor nod had ik 22hcg week later 518 hcg
Ah sinds dinsdag ben ik eigenlijk de hele dag door misselijk. Enige wat helpt is elke keer wat eten. Heb ook gigantische honger dan, als dit zo doorgaat kom ik zo dadelijk weer 30 kilo aan haha. Draamaaaa. Ben ook super moe. Heb net het slaapje met mijn zoontje meegedaan. Ik voel mij nu wel echt zwanger. Wat aan de ene kant ook wel weer fijn is, omdat ik zo onzeker ben erover. Ik heb morgen mijn echo.. pff... spannend!