Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus LolaBloem - 21 jaar - 2e kindje Mamajongens - 37 jaar - 4e kindje Lavenderblush - 40 jaar - 2e kindje 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje DP2015 - 29 jaar - 1e kindje Fluffyfishy - 28 jaar - 1e kindje 28 augustus Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3) 29 augustus Sherra - 33 jaar - 2e kindje 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (1) -♥ Afspraken ♥- December Januari 5 januari - vroege echo - ingii89 5 januari - vroege echo - fluffyfishy 8 januari - vroege echo - Sherra 9 januari - vitaliteitsecho + intake - Mamaaa30 10 januari - 1ste echo + intake - mamajongens 10 januari - vroege echo - lavenderblush 11 januari - intake - DP2015 16 januari - intake - lavenderblush 17 januari - 1e echo+intake - Tylmare 26 januari - termijnecho (vermoed dat deze nog wel verzet gaat worden) - Ingii89 Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
ik meld mij af.. is een mk/ma.. moet nu hcg prikken en eind volgende week weer.. of de hcg zakt.. wachten tot lichaam het zelf doet.. en anders eind van de week weer overleg.. wou nu even geen poespas ivm oud en nieuw..
Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus LolaBloem - 21 jaar - 2e kindje Mamajongens - 37 jaar - 4e kindje Lavenderblush - 40 jaar - 2e kindje 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje DP2015 - 29 jaar - 1e kindje Fluffyfishy - 28 jaar - 1e kindje 28 augustus Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3) 29 augustus Sherra - 33 jaar - 2e kindje 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (1) Sterretjes ♥ Mamaaa30 Vie87 Springboon -♥ Afspraken ♥- December Januari 5 januari - vroege echo - ingii89 5 januari - vroege echo - fluffyfishy 8 januari - vroege echo - Sherra 9 januari - vitaliteitsecho + intake - Mamaaa30 10 januari - 1ste echo + intake - mamajongens 10 januari - vroege echo - lavenderblush 11 januari - intake - DP2015 16 januari - intake - lavenderblush 17 januari - 1e echo+intake - Tylmare 26 januari - termijnecho (vermoed dat deze nog wel verzet gaat worden) - Ingii89 Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus LolaBloem - 21 jaar - 2e kindje Mamajongens - 37 jaar - 4e kindje Lavenderblush - 40 jaar - 2e kindje 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje DP2015 - 29 jaar - 1e kindje Fluffyfishy - 28 jaar - 1e kindje 28 augustus Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3) 29 augustus Sherra - 33 jaar - 2e kindje 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (1) Sterretjes ♥ Mamaaa30 Vie87 Springboon Lelietje85 -♥ Afspraken ♥- December Januari 5 januari - vroege echo - ingii89 5 januari - vroege echo - fluffyfishy 8 januari - vroege echo - Sherra 9 januari - vitaliteitsecho + intake - Mamaaa30 10 januari - 1ste echo + intake - mamajongens 10 januari - vroege echo - lavenderblush 11 januari - intake - DP2015 16 januari - intake - lavenderblush 17 januari - 1e echo+intake - Tylmare 26 januari - termijnecho (vermoed dat deze nog wel verzet gaat worden) - Ingii89 Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bedankt meiden! Jij ook veel sterkte @Springboon. Wat ontzettend rot he! Hopelijk ruimt je lichaam het zelf op.
ja ik hoop het ook.. anders is het vanaf volgende week woensdag of donderdag maar via huisarts.. wil nu eerst even met vl morgen alleen even met ons 2-tjes zijn en even weer onszelf vinden.. want het doet toch veel met je (zeker daar dit de 3e x is dit jaar, waarvan de laatste 2 in nog geen 3 maand tijd, oktober en dec.)
Hoe is t dames? We hebben een stil groepje! Komt ook wel omdat dit groepje maar een week heeft in vergelijking met de andere. Hier ben ik vreselijk moe. Zie op tegen morgenavond, geen idee hoe ik het ga redden tot na 12 uur wakker te blijven
Wij gaan denk om 21:30 naar bed hahaha. Gaan door pittige fase met dreumes plus deze zwangerschap zorgt ervoor dat ik elke avond om 20u al instort haha
Ja super rustig clubje inderdaad! Wij vieren het morgen met 2 vrienden erbij. Dus dan lukt het opblijven wel haha! Vorig jaar gooide ik om 23 uur de handdoek in de ring, jaar daarvoor geloof ik om 22.00 uur, maar toen was zoontje net 3 maanden ofzo. Feestbeest hiero
Hier net zo! Hoop echt dat ik het volhoud tot 12 u..... ik lig ook dagelijks al om 21 u te slapen Inderdaad n stil groepje. Maar misschien kunnen we daar verandering in brengen. Zitten jullie ook nog in andere groepjes?
Haha, echte feestbeesten inderdaad Bij ons is het morgen te doen, dus moet wel opblijven. Normaal ook ieder jaar nog op stap, maar dat sla ik dit jaar echt over.. Ja, ik schrijf sinds vandaag ook mee bij zwangerschapsclub ‘uitgerekend 15 tm 31 augustus’. Uit welke regio komen jullie?