uitgerekend 29 januari...wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mirpat87, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    @mirpat, ik dacht dat ik 29 januari uitgerekend was en ben nu op 30 januari gezet. Dus we zaten er een dagje naast.

Ik zou graag ook een pretecho (2) willen laten maken, maar we weten nog niet precies wanneer we dat willen laten doen.
    Heel stiekem wil ik eigenlijk de eerste pretecho met een week of 15 doen zodat we dan misschien weten wat het wordt! Maar dat moeten we nog even goed laten informeren etc. De tweede wil ik met een weekje of 26-29 doen en dan inderdaad een 3D/4D echo met dvd en foto's etc.

Hoe gaat het daar bij iedereen? Ik merk hier dat als me vriend zn hand op me buik legt ik er toch soort misselijk van word, echt heel apart. Het is niet echt misselijk, maar gewoon, je voelt van alles bewegen en doen. Echt heeeeel gek !!

groetjes en liefs

2. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Wij hebben met 17,5 week de eerste pretecho.. Dan horen we ook t geslacht... als hij of zij dit wrl laat zien... verder is de misselijkheid bin mij nu weg. Hoe zit dat bij jullie? Die angeksound is echt super.. 1 x hoorde ik niets maar daar heb ik me gelukkig ook niet drul om gemaakt.. Een paar dagen later hoorde ik het hartje wel... Helemaal leuk! Ik koop nu zo langzamerhand zwangerschapskleding want mijn eigen broeken zitten niet meer zo lekker.. Ik ben nu 3 kilo zwaarder... en jullie? X

3. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ik was eigenlijk al bijna niet misselijk.

Heb nog steeds moeite met sommige dingen tijdens het avond eten, zeker groente.
    Ben nu in totaal (tot aan vorige week donderdag) nu 5x goed misselijk geweest. Hoop dat het nu over is.
    Wil alleen mijn avond eetlust meer terug.

Ik woog 52, toen door minder eten 51 en nu 53,5. Ik pas nog wel mijn kleding, in de avond soms een knoop die open moet, meer niet.

4. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ben gisteren bij VK geweest voor afspraak alles was met mij goed maar ze kon t kindje nirt horen....
    Gelukkig had de echoscopiste nog een plekje gistermiddag.
    En tot mijn grote geluk deed alles t.....:)
    Wel na inwendige echo, want vanwege gekantelde baarmoeder ligt t kindje heel diep waardoor ze m dus ook niet konden horen.
    Nu weer ff ontstressen want je knijpt m toch wel ff.
    Maar hij kan iig koprollen maken als de beste. :D

Verder hier nog steeds niets aangekomen. 3,5kilo eraf....
    Wel al flinke buik. ;)

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Fijn dat alles toch goed was, lijkt me inderdaad even schrikken.
    En we zijn weer een weekje verder.
    Welkom week 15 :p

6. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hier gaat alles ook z'n gangetje.
    Ben 4 kilo bijgekomen maar daar blijf ik nu gelukkig ook al een aantal weken op steken! :D
    Zwangerschapskleding had ik wel al snel nodig want ik heb een behoorlijke buik!

Hier 30 augustus de 20 weken echo en dan willen we ook graag weten wat het wordt.

Wie heeft er een voorgevoel???? :p

Ik heb heel sterk het gevoel dat dit opnieuw een jongetje gaat worden.
    Maar dat baseer ik eigenlijk puur op 't feit dat deze zwangerschap een exacte kopie is van mijn vorige zwangerschap. :)

Wie durft nog meer een uitspraak te doen? :p

7. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Vandaag bij de VK geweest en alles was weer in orde! :)

Beebje was dit keer eens vrij rustig voor de verandering...;)

8. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Wij zeiden altijd jongen, allebei.
    In het begin van de zwangerschap had ik even een meisjes gevoel.
    Begin nu toch weer naar jongen te neigen, kan ook door de pendels komen.

Morgen naar de verloskundige.
    Door het januariforum is het wel gaan kriebelen en wil toch de geslachtsbepaling eerder laten doen dan de 20 weken echo afwachten.

Krijg morgen ook de doorverwijzing voor het ziekenhuis, voor de 20 weken echo.

Geloof dat ik me ook beter begin te voel, maar durf het niet hardop te zeggen eigenlijk ;)

9. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Ik heb eind augustus de 20 weken echo maar voor die tijd moet ik nog een keer naar de VK.
    Zo rond de 17 weken geloof ik.

En normaal gesproken (mits het kindje uiteraard goed ligt) kan je dan ook al zien wat het wordt.
    En dit wil ik dan uiteraard ook dan weten!! :D

Maar leuk, nog iemand met zo'n sterk jongens-gevoel. :)
    Ben eens benieuwd of we gelijk krijgen...

En ik begin me trouwens ook steeds iets beter te voelen.
    Tweede trimester vond ik in m'n vorige zwangerschap ook erg fijn want ik kreeg ineens weer energie om dingen te doen.
    Gewoon van genieten dus! ;)

10. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Ik denk al vanafct begin een jongen... maar ik ben de enige die dat denkt haha... Iedereen incl mijn partner denken een meisje.. Ik ben benieuwd.. !

11. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Bij ons denkt ook iedereen dat t een meisje word.
    Alleen ik heb geen flauw idee. :D

12. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Hier zijn de meningen wellicht een beetje verdeeld. Velen denken dat het een jongen word, ook omdat ik al een aardig buikje heb, ook door het pendelen haha !!! Ikzelf heb ook een sterk gevoel dat het een jongen is hihi =D Maar durf dat nog niet echt hardop uit te spreken.
    Als ik het me vriend vraagt zegt hij standaard: het maakt me niet uit wat het word schat, we zullen het zien op de echo. Heel saai want hij spreekt zijn vermoeden dus niet uit haha!!

Owh en me schoonmoeder is er zelfs zo erg van overtuigd dat ze een enorm leuk rompertje met strikje heeft gekocht (wit met zwarte strik) en een zwarte broek! Zoals ze zegt, voor de feestdagen enzo haha!! Enige wat nog mist is een jasje en ons kind zit strak in pak hihi! Zooooo schattig!!

13. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Hier ook hoor, schoonmoeder heeft een jurkje gekocht, puur omdat ze een meisje zo leuk zou vinden.

Ik ben benieuwd wanneer ik de kleine ga voelen!
    Begin nu al wel met dromen.

Muis die mijn pyama inloopt (zat gelijk rechtop in bed).
    Vannacht dat ik weer moest werken en dat ik na 2 dagen merkte dat ik steeds een meisje niet had gezien en ik dit vergeten was te melden.

Kamertje komt 13 aug :) 10 aug geslachtsbepaling.

14. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Spannend, dat duurt dus echt niet lang meer!!!! :D

15. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    hallo allemaal,

Dat dromen waar Wen het over had snap ik helemaal!! Droom al een week heel extreem raar!! Droom over dingen die ik gelezen heb, en dingen waar ik nog niet eens over na had gedacht!!
    Zo droomde ik vannacht over dat ik aan het bevallen was, me moeder niet eens wist dat ik zwanger was en het niet wilde lukken om te bevallen (hoe raar is dat =p ) Vervolgens moest ik me moeder vertellen dat ik zwanger was en het kind er niet uit wilde komen, en toen kregen we ruzie over dat ik het niet eens verteld had terwijl er een kind half uit me bungelde =o Heeeeeeeel Vaaaaag !!

Ik ga me nu even inlezen over geslachtsbepalende echo's en ook een afspraak maken =D

groetjes!!!

16. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Dat rare dromen herken ik ook heel goed!

Ik werd vanochtend wakker en had gedroomd dat ik bevallen was van een jongentje, hem "Kater" had genoemd en hij woog 7.89 kgs.......zag het getal exact zo op de weegschaal staan! :$

Ik hoop toch niet dat mijn dromen al te veel voorspellende krachten hebben! :D

17. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Haha, ja echt gek dat dromen!
    Vannacht niet gehad, slecht geslapen door onweer.

18. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Haha hier nog geen rare dromen.
    Maar wat niet is....:D
    Wil iedereen hier weten wat t word?? Wij niet.....wel spannend hoor. ;)

19. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Het niet weten is natuurlijk ook vreselijk spannend!
    Maar ik zou het niet kunnen hoor........echt knap als het jullie lukt! :D

20. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Zag van de week een leuk speelkleed bij de Hema. Onderkant was blauw. Toen zei mijn man al, nee dat kan niet, straks wordt het een meisje haha.

Deel Deze Pagina