Ja tuurlijk Kitty! Zit ik net te vertellen dat ik jalours ben op mirpat, vertel jij nog even dat je lekker naar center parcs gaat ! Haha ik wens je heeeeeeel veel plezier meis! Geniet maar lekker van de rust nog even!
Haha, dankjewel! Ben er ook echt wel aan toe! En ook heeeeeeel benieuwd hoe het met ons zoontje zal gaan..die is nu 9 maanden en begint echt in die verlatingsangst fase te komen dus hoop maar dat hij straks in een vreemd bedje kan slapen! Neem wel lekker z'n eigen matrasje en dekentjes etc mee. Zit dan toch een vertrouwd luchtje aan hè.
Owh Spannend hoor Kitty!! Komt vast en zeker helemaal goed! Ik ben vanavond weer op controle geweest, alles was gelukkig goed. Had zelf ook niet echt anders gedacht, want voel hem toch regelmatig schoppen hihi! Wanneer hebben jullie weer echo's/controles?
Mijn eerstvolgende controle is 1 oktober. Maar ik vermoed dat ze me uiteindelijk wel weer gaan doorsturen naar de gyn omdat m''n glucosewaarden weer aan het rommelen zijn....:x Niet zo erg dat je echt medicijnen (insuline) nodig hebt maar wel erg genoeg om onder controle van de gyn te komen..... Ach ja, wat uiteindelijk het beste voor het kindje is dat telt natuurlijk! Nu morgen nog even werken en dan heerlijk een weekje naar Center Parcs!!
Spannend hoor Kitty! Mijn volgende controle is 16 oktober weer. En 22 oktober heb ik een heftige dag waarbij we smorgens de sleutel van onze nieuwe woning krijgen en rond 17.15 uur een pretecho hebben Hoop dat je glucosewaarden minder schommelen dan je dacht. En dat het niet nodig is. Zowel, dan is het inderdaad maar fijn dat er zoiets als insuline bestaat Fijne vakantie!!!!!!
Dames, wat is het hier stil!!! Waar is iedereen??? Hier weer terug van een weekje Center Parcs en ben weer helemaal bijgekomen. Vanavond weer naar de VK en ben toch wel een beetje zenuwachtig mbt m'n glucose waarden. Ik denk toch dat ik doorgestuurd ga worden hoor...... Hoe gaat het met jullie meiden?? We zijn al over de helft!
He meiden, ja tis zeker rustig.,.. Kitty hoe is t gegaan bij de vk?? Ik ben ook weer aan t werk. Valt wel tegen..ben benieuwd hoe lang ikdit zo volhoud. Dat in en uitstappen krijg ik erg buikpijn van. Wel op vakantie in Turkije voor t eerst beweging gevoeld. 15 oktober weer. controle. Hoe is t verder???
Het is in principe goed gegaan bij de VK maar heb vanochtend toch 3x bloed laten prikken voor de suiker waarden. Nuchter, 1 uur na ontbijt en 2 uur na ontbijt. Morgen mag ik bellen voor de uitslagen........ben heeeeeeeel benieuwd.... En aan de hand daarvan wordt dan de beslissing gemaakt of ik doorgestuurd wordt naar de gyn of niet.
Ja, heb gelukkig goed nieuws gekregen! M'n glucose waarden schommelden wel een beetje raar maar de VK heeft het met de internist besproken en die was helemaal tevreden dus ik hoef voorlopig geen suiker meer te prikken! Nu met 30 weken een groei-echo.......ben zoooooooo benieuwd hoe groot ons meisje gaat zijn!! En waar zijn de andere dames?? Nog nieuwe echos/updates??
Joehoe, jullie laten ons wel in de steek hoor. Hier weinig verandering, werken word wat zwaarder en nog steeds hoop buikpijn, as maandag weer afspraak verloskundige.
Hey meiden!!! Sorry ben echt druk bezig met inpakken en meubels zoeken en doen haha! Daarbij werd er een tijd lang niet gereageerd en tis zo stom en raar om tegen jezelf te gaan zitten kletsen he =p Hier gaat alles goed, zit vandaag op precies 24 weken, en over anderhalve week krijgen we de sleutel van onze woning eindelijk!!! Dan word het snel verhuizen en alles regelen en doen. Vriendlief word knetter gek van mij met me overhaaste gedrag, want wil met maximaal 2, en het liefst met 1 week erin. En daardoor zit ik hem flink achter zn broek aan. Vreselijk vind hij het, en snappen dat ik gewoon gesetteld wil zijn snapt hij niet helemaal, hij vraagt dan ook regelmatig: Wat maakt een weekje meer of minder nu nog uit!? Haha schatje is het wel hoor, hij maakt zich zo'n zorgen. Kreeg van de week op me sodemieter omdat ik een verf emmer van 10 liter op wilde tillen... Tja iedereen was druk in de weer met het binnen gekomen laminaat en verf op te ruimen, en voelde me echt een nietsnut!! Dus dacht kan heus wel eff dat verf opstapelen. haha! Ik heb Dinsdag 16 oktober weer een controle en heb 22 oktober een pretecho gepland staan. hoe voelen jullie je ??
Hallo meiden, Ook ik zal me even aan jullie voorstellen. Ik ben op dit moment 24 weken zwanger en uitgerekend op 27 januari 2013. We hebben al een dochter die in januari 3 jaar wordt en krijgen er nu weer een dochter bij. Ik voel me gelukkig erg goed en voel de kleine heel veel bewegen wat ik erg fijn vind. De babykamer is sinds 2 weken af, vroeg maar ik kon niet meer wachten. Ook begint mijn dochter het steeds beter te begrijpen en geeft ze me regelmatig kusje op mijn buik of krijg ik een snoepje van haar die ik mag opeten voor de baby, zo lief! Ik moet nog 10 weken werken voordat ik met verlof ga. Leuk om mee te lezen en te reageren! Groetjes Inca
@mutsz spannend hoor jullie eigen huis, snap wel dat je er zo snel mogelijk in wil. Succes met verven enz. Leuk pretecho moeten wij ook nog plannen. @inca welkom!! Fijn dat je je goed voelt das toch altijd fijn. En wat lief van ke dochter. @hier gisteren in gesprek geweest met de planning en heb nog 366uur staan dus over 2 weken stop ik al met werken. Heerlijk. Nu ook telkens harde buiken dus strax lkkr rustig aan doen.
@ Inca: gezellig, welkom!!! Leuk dat er nog een mama bijkomt die al een kindje heeft! Mijn zoontje is dan wel een stuk jonger dan jouw dochter...pas 10 maanden. @Mutsz: heerlijk dat je klaar bent met de verhuizing voordat je verlof begint! Daar heb je die laatste weken echt geen zin meer in... @mirpat: wow, over 2 weken al met verlof...kan dr alleen maar van dromen hihi! Ik moet nog 9 weekjes werken en dan is het zover. By the way dames....even persoonlijke vraag.......hoeveel zijn jullie nu bijgekomen met ongeveer 25 weken?? Ik echt al best veel....11 kilo... Hou ook erg veel vocht vast, net als in m'n vorige zwangerschap. Hoe vergaat het jullie?
Hihi ja moet toch een x die uren opmaken. Nee, anders had ik waarschijnlijk binnen een paar weken in de zw gezeten. Kom nu al amper mn auto in en uit telkens. Ik ben eigenlijk nog niks aangekomen..... Was eerste paar weken afgevallen en nu bijna op mn eigen gewicht. Zal ook niet echt te vergelijken zijn denk dat t bij iedereen anders is.
Wow, nog niets aangekomen, ben jaloers!! Ach ja, als ik eenmaal bevallen ben ga ik gewoon weer hard aan de slag. Zal ook wel nodig zijn want er moet flink wat af!!