Nou, ik vind het knap hoor! Ze kregen mij er met geen 10 paarden in! Vandaag helaas net zo brak als gisteren......zit nu op m'n werk maar ik geloof dat ik alleen aanwezigheidspremie zit op te strijken! Ben gewoon snel moe en misselijk....niet gewend van mijn eerste zwangerschap! Mss nog wat restant-hormonen die er nu ook nog bijkomen ofzo. Of zoals mijn man zei....'t zal wel een meid zijn, nu al lastig!!!
Haha nou dan zal t bij mij ook wel een meid worden. K moet nog wel wat doen voor mn geld. Maar vanavond ook lkkr beentjes op de bank. Succes op je werk vandaag.
Wij hebben vandaag intake gehad bij de verloskundige, nu nog een klein weekje wachten voor de eerste echo. Zo spannend allemaal. Vandaag wel een wat mindere dag, ben erg moe en misselijk, vanochtend zelfs overgegeven. Ben gelukkig vrij vandaag, dus lekker met de beentjes omhoog. Hebben jullie ook al klachten?
Hihi, ik had bij mijn dochter juist geen kwaaltjes, dus het hoeft ook niet altijd het geslacht juist te voorspellen. Zou wel leuk zijn toch Kitty, een meisje?
@Mirpat: Wat grappig dat je vrachtwagenchauffeur bent. Dat hoor je niet zo vaak. Hoe gaan jullie dat doen als kleintje er straks is? @Hier: Maandag echo gehad en alles wat goed. Hartje klopte al!
@Banjabes: een meisje zou zeker hartstikke leuk zijn....maar ik denk toch dat het jongen wordt! Nou meiden, ik denk dat iedereen hier wel zo z'n klachtjes heeft! Vlgs mij zijn we allemaal wel misselijk, of niet? En moe trouwens, dat ook! Ga straks als onze jongen gaat slapen (tussen 19:00/19:30) nog lekker even tukken op de bank zodat ik straks wel Nederland-Duitsland kan zien en niet halverwege in slaap val! Fijne avond nog!
@sandraaa spannend hoor. @banjabes lijkt me heerlijk om t hartje te horen. Wat werken betreft ga ik straks hopelijk 3 dagen werken mijn vriend 4 en dan nog 2 halve daagjes oppas voor opa en oma. Mijn vriend werkt ploegendienst. Das ongeveer de bedoeling.
@klachten ik mag niet klagen heb naast wat vermoeidheid nergens last! gister voor het eerst bij verloskundige geweest en ze vondt me een voorbeeld zwanger voor vele vrouwen en een voorbeeldige vrouw! kon overal nee op antwoorden dat was prettig! En leuke bijkomstigheid omdat ik overgewicht heb! ( niet schrikbarend hoor) maar daardoor krijg ik een extra echo whoehoe!! Heb nu een afspraak staan voor 12 weken echo op 17 juli spannend!!!! kan nou al niet wachten!
@mirpat: Fijn dat opa en oma ook kunnen oppassen. Bij ons zal alles hetzelfde blijven. Alleen met nog een kindje erbij. Maandag en dinsdag ben ik vrij, woensdag past mijn tante op, donderdag mijn ouders en vrijdag gaat ze naar het kdv.
Ik weet even niet meer wie het vroeg. Ben volgens mij morgen 8 weken, zal het volgende week horen bij de verloskundige, eerste echo. Kan niet wachten!!
-Ik breek ff in- Zag het onderwerp staan; ik was vorig jaar uitgerekend op 29-01. Inmiddels dus al even moeder haha! Maar het lijkt nog maar zo kort geleden, de posi test, mijn uitgerekende datum berekenen, de spanning etc..! Zo leuk allemaal (ben overigens bevallen op 27-01-2012) Dus helemaal off topic hier maar wilde jullie toch allemaal even een fijne, goede zwangerschap toewensen! Daag!
Hoi Dames, Ik wilde ook gezellig meekletsen, ben op 28 januari uitgerekend. Zit vandaag dus op 8 weken. Nog niet echt veel kwaaltjes, alleen wat pijnlijke zware borsten waarvan de vlekken om de tepels nu ook wat groter en donkerder worden. Heel af en toe een vlaagje misselijkheid, en vooral heeel moe. Ik moet nog tot 12 juli wachten op de eerste echo, vind het allemaal superspannend!! liefs Angel
@Mirpat, deze dinsdag of volgende week? @Angel, dat duurt nog lang zeg 12 juli of heb je pas de VK gebeld? Ik heb gelijk na de test (was toen 4 weken) gebeld en een afspraak gemaakt.