Is bij jullie iedereen al op de hoogte? Dus niet alleen familie maar ook collegas, buurtbewoners, kennissen etc etc? Wij gaan na de echo van dinsdag volledig wereldkundig!
Bij ons weet iedereen het al. We hebben het verteld na de eerste echo met acht weken. We hadden het idee, mocht het verkeerd gaan dan zijn we er toch open over. Volgende week maandag weer een echo!
Veel mensen weten het wel. Ga het (ook) dinsdag vertellen aan alle collega's. Mensen die het nog niet weten krijgen het met 12 weken het te horen.
Hallo dames, Ik kom me ook bij jullie aansluiten. Ben heel toevallig 29 januari 2013 uitgerekend. En wat ben ik jalours op jullie !! Ik heb enkel nog de intake gehad bij de verloskundige, we kunnen pas 19 juli voor de echo, dan ben ik inmiddels 12+2!!! Echt balen , kan amper wachten. Helaas gaan me vriend en ik ook kijken voor een andere verloskundige, het klikte namelijk helemaal niet. We ergerde ons beide kapot aan die vrouw! En ze maakte een aantal opmerkingen die nogal het verkeerde keelgat ingeschoten zijn. Verder is dit ons eerste kindje, wat al spannend genoeg is!! En daarnaast gaan me vriend en ik in september (als onze woning af is) samenwonen. Dus een hoop nieuwe dingen staan er te gebeuren! Behalve onze ouders hebben we het nog niet heel veel mensen verteld, we zijn toevallig vanavond bij me oma geweest om het haar te vertellen, en van het weekend zijn we naar de opa en oma van me vriend geweest en hebben we het zijn oma verteld, ze vinden het allemaal vreselijk leuk voor ons en gunnen het ons van harte. Bij mij op het werk weten ze het ook allemaal (we krijgen meerdere keren per week een zending artikelen binnen in zware dozen). Ik hoop graag met jullie mee te kunnen blijven kletsen. Groetjes!!!
@mutsz welkom hier. Wat balen dat je pas zo laat terecht kan voor je 1e echo en dat t dan ook nog es niet klikt met de VK. Hoop dat je dan gauw ergens anders terecht kan. Wel grappig dat je ook dezelfde datum bent uitgerekend als ik in de 1e instantie. Na 1e echo bleek t 2 februari te zijn. En je komt ook nog uit de buurt en ook 2e ronde zwanger. hihi
Welkom hier mutsz! Balen dat je geen leuk contact hebt met je VK en nog geen echo hebt gehad....kan me voorstellen dat je op hete kolen zit! Ik moet vandaag tot 18:00 wachten voor de termijn echo en dat vind ik al lang.... Ik zal daarna nog even hier laten weten wat de definitieve datum wordt!
Poeh, ik weet zelf niet precies wanneer ik zwanger ben geraakt want ik kwam er eigenlijk pas met 5-6 weken achter.... Ben zelf dus ook wel benieuwd maar ik heb tot nu toe drie data gehoord: 22, 26 en 27 januari Ergens in die buurt dus!
Zo, ik heb de echo gehad en mijn definitieve datum is 25 januari geworden! Alles zag er goed uit en kindje was heeeeeeeeeeel beweeglijk! Dat belooft nog wat!
@mirpat: ja leuk he dat er dan zoveel overeenkomsten zijn! En dat je dan ook nog in de buurt woont! @kitty: zit inderdaad op hete kolen, het is inmiddels zo dat ik al een klein buikje begin te vertonen (zoals ik eerder al aangaf) en er steeds meer mensen vragen stellen! Ben namelijk tussen nov en maart 10kilo afgevallen dus ik krijg erg veel de vraag of ik een terugval heb -_- best vervelend kan ik je vertellen. Zo langzaam aan weten dus ook steeds meer mensen dat ik zwanger ben. En dan is het best heel erg balen dat je nog geen echo hebt gehad. Hier gaat het wel redelijk, vandaag is erg warm. Heb daar toch best last van. Voel me suf en duf en ben niet vooruit te branden!!!
@kitty voor mij tot de 20w via vk geen echo meer, helaas. Alleen wel over 2,5 week weer bij afspraak hartje luisteren. @mutsz ik ben vrachtwagenchauffeur en dus de hele dag op weg. Maar heb gisteren 3x tijdens wachten ff dutje gedaan. Ook helemaal kapot gisteren met dat warme weer.
Ik heb aanstaande maandag om 16:15 uur de termijnecho... Ik gok dat ik dan precies 11 weken zwanger ben.... xx
hi meiden, al een tijd niet meer geweest! Kitty wat leuk we zijn op dezelfde datum uitgerekend! wij hebben maandag over een week onze tweede echo!!! spannend wilde we bewust na de 12 weken doen dus dan ben ik 12 + 3. Heel erg spannend! Hoe is het met jullie en de kleffe weer bah bah ik wordt er niet goed van en mijn lontje is ook wat korter merk ik haha! Maar goed nog 1 weekje en de eerste onzekere tijd is voorbij!!!! Die ben ik toch wel heel makkelijk doorgekomen!
@kitty: Wat fijn dat alles goed was tijdens de echo. Wij mogen maandag. Spannend ben benieuwd of het januari of februari wordt. Ben nu 3 februari uitgerekend, maar ik had al heel vroeg een mooie test, dus misschien een vroege innesteling?
@Laska: spannend, veel succes maandag!!! @ kimster: wel lopen dan idd gelijk op! Maar wie weet gaat dat dan nog veranderen na je echo. En dat kleffe weer vind ik ook vreeeeeeeeeselijk!!! Vooral slapen vind ik een ramp... Ik kan al niet meer op m'n buik slapen (wat ik dus altijd doe) en nu dan ook nog van dat vieze plakweer.....bleh! Wat zijn wij Nederlanders toch eigenlijk een stelletje zeikerds hè....het is ook nooit goed!!
@ mirpat, wat heerlijk dat je af en toe een dutje kan doen overdag!! Ik merk dat dat warme/ benauwde weer inderdaad niet echt bevorderend is, ben zelf werkende in een winkel, dus veel staan, en dat valt toch wel erg zwaar, zeker als het dan ook nog eens zo vies warm is!! Krijg er dikke voeten van. Even een ander vraagje. Hoe erg is jullie buik al gegroeit?? Ik kan me spijkerbroeken amper nog aan en als hij dan aan is doet het erge zeer. Ben gister zelfs positiekleding gaan kopen met me moeder, wat een opluchting zeg!! Groetjesss!!