@mutsz ik heb vandaag ook overheerlijk mn zwangerschapsbroek aan. Dus mijn broeken zijn ook te klein of mn buik te groot. En meiden, hoe waren jullie echos??
Echo was weer goed.! Heel mooi om te zien.. Ik ben 3 dagen naar voren gezet... MSatun is nu 25 januari...
Wat leuk, dan loop je precies gelijk met mij! Hier verder alles wel ok. Heb de komende 2 weken vakantie en ga echt twee weken lekker he-le-maal niks doen! (voor zover dat mogelijk is met een baby van 6 maanden )
Hier ook alles goed. Wij zijn ook vooruit gezet. Wordt nu dus een januaribaby ipv februari. Uitgerekende datum is nu 31-1-13! Hihi!
@ mirpat, fijn te horen dat ik niet de enige ben, want me moeder maakt me echt een beetje gek, ze zegt steeds dat het wel een tweeling moet zijn want groei zo hard!! @kitty, wat lekker dat je komende twee weken vakantie hebt!! Ben daar zelf ook echt vreselijk aan toe, gelukkig alleen deze en volgende week nog eventjes werken , dan heb ik ook 2 weekjes. Gaan er nog mensen ook op vakantie?? Me vriend wilt namelijk graag nog een weekje weg, maar vind dat nu toch best een beetje lastig!! Wat kan/mag je bijvoorbeeld absoluut niet doen op vakantie??
Ach dames, Ik loop al vanaf week 8/9 met zwangerschapskleding hoor! Wacht maar tot je eens een tweede krijgt...dan zal je pas eens zien hoe hard die buik kan groeien! En wat betreft vakantie.....ik zou het gewoon niet al te avontuurlijk maken.....dus niet skieën en dat soort dingen.
Hahaha nu voel ik me ineens helemaal niet zo dik meer en een stuk gerust gestelder!! En ja we gaan waarschijnlijk gewoon huisje huren hier in nederland. Gewoon eventjes er tussen uit!!!!
Fijn dat jullie echo s allemaal goed waren. @kitty lkkr ff vakantie, ik mag nog ff tot september en dan lkkr 3 weken. @mutsz hier zitten ze me ook te sarren hoor. Zo je buik is echt groot t worden er vast 2. ......dus don t worrie Gewoon niet duiken skiën parachute springen dan moet t goed komen.
Ik pas nog wel mijn broeken, maar in de avond doe ik wel echt mijn knoop open, anders zit het niet lekker. Zag toevallig een zwangerschapsbroek maat 36 voor weinig. Pas hem nu nog niet. Wij gaan 29 juli op vakantie voor 2 weekjes. Hik er een beetje tegenaan. Zouden met de tent gaan. Denk dat het nu een weekje stacaravan gaat worden en mocht dat goed gaan dan een weekje tent. Wil nu gewoon graag een toilet, koelkast en gasfornuis. Hebben we wel allemaal voor de tent maar is soms zo onhandig. Hier gelukkig voorbij de 12 weken. Kinderwagen en kamer zijn al besteld. Komen over 6 weekjes. Vind het zo leuk. Muurverf gister gehaald, ga volgende week verven. Van de week voor het eerst echt iets gekocht voor de kleine. Rompers zijn in de aanbieding (3 halen 2 betalen) bij de Hema. Kon het niet laten. Voor de rest al zoveel spullen gehad. Als je benieuwd bent naar mijn buik, spulletjes, kamer dan kan je kijken op http://www.kruisbeekje.webklik.nl Wagen staat er nog niet op, komt bij week 13 te staan. Joolz Day Sand. Volgende week woensdag weer echo, combinatietest.
Ja, enige irritante is dat ik sinds dinsdag me niet zo lekker voel. Hoop dat het meer een soort griepje is. Hoe is het met jullie?
Shit.....alwéér vergeten om de kraamzorg te regelen!! :x Was ik bij m'n eerste bijna te laat mee dus ik probeer nu alles al zo snel mogelijk te doen. Ben ook echt een warhoofd, heb ik extreem veel last van als ik zwanger ben... Wel al m'n verlof geregeld op 't werk...12 december wordt m'n laatste dag! Verder gaat alles wel goed...weinig last meer van misselijkheid maar de moeheid blijft een beetje. En dames..........wat zijn we trouwens al aangekomen in ons eerste trimester? Bij m'n zoontje was ik na 12 weken ongeveer 2 kilo zwaarder maar zit nu al op 't dubbele....4 dus.. En m'n buik lijkt al alsof ik in m'n 6e maand zit ofzo! Valt de "schade" bij jullie tot nu toe mee of..........?
Woog voorheen 52. Bij de verloskundige vorige keer met kleding 51. Woog nu thuis weer 52. Heb een tijd slecht kunnen eten in de avond en ben al niet zo´n grote eter in de avond.
Hier ook alleen een flinke buik maar zelfs iets afgevallen ipv aangekomen. Waarschijnlijk ook door minder eten ivm beroerd. Hoop voor je dat t inderdaad maar een griepje is Wen.
Soms heb ik meer een buik, dan de andere keer. Nou voel me weer helemaal goed . Hoe blij kan een mens zijn als die zich gewoon goed voelt zeg.
Heb vandaag een Angelsound gekocht en ff het hartje gehoord van ons kindje. Wat gaaf!! Nu kunnen een soms toch ff luisteren...hihi xx
Oh leuk Laska, alleen zou t denk niks voor mij zijn want ik zou echt gaan zitten stressen als ik t niet hoorde... Maar lijkt me idd wel gaaf....
Ik heb ook nog zo'n Angel Sound hier thuis...vorig jaar gekocht toen ik zwanger was van m'n zoontje. Wist helemaal niet dat je het met 12 weken al kon horen....ga ik dus ook weer even proberen!