Hallo allemaal, Er zijn zoveel clubs hier, maar ik heb er geen één gevonden voor 40+ meiden en die moeten hier toch ook zijn? Ik ben zelf 41 en we zijn al lang aan het proberen zwanger te raken. Drie keer is dat ook gelukt, maar helaas steeds al snel geëindigd in een miskraam. En al begint de tijd nu te dringen, ik geef de moed nog niet op! Ik ben nu 6 dagen overtijd, nog steeds geen positieve test, maar hoop op een wonder! Zijn er meer meiden van 40+ die graag (nog) een kind willen of die inmiddels zwanger zijn? En lijkt het je ook leuk ervaringen uit te wisselen? Laat dan wat van je horen! Groetjes Puck
Hoi Puck, in het 35+ topic zitten heel veel 40+ dames die bezig zijn met zwanger worden. Succes, hopelijk laat het goede nieuws niet lang meer op zich wachten.
Hoi Smoeltje, Bedankt voor je reactie! En waarschijnlijk heb je gelijk, daar heb ik ook wel eens meegelezen, maar uit de berichtjes daar kan je de leeftijd vaak niet opmaken Daarbij bestaan die al langer bestaande clubs vaak al uit een vaste kliek die elkaar al heel goed kennen en dan is het lastig daar tussen te komen als nieuwe denk ik Groetjes Puck
Hallo Puck, ook hier een 40 + mama. Ik ben 43 en heb al 2 grote kinderen, nu met mn nieuwe liefde wil ik graag nog een keertje moeder worden. Vorig jaar in oktober eindelijk een positieve test, maar dat werd een miskraam in week 8. Nu heb ik de gyn gebeld en volgende week kan ik langskomen. Ben zo benieuwd of alles nog goed zit van binnen of dat er iets mis is... Vind je het leuk als ik met je mee klets? Groetjes Sasje
Owwww wat verdrietig dat je een paar miskramen hebt gehad. Hier net 42, 3e IVF behandeling gehad en nu sinds een paar dagen in de wachtweken van 1 terugplaatsing. Ondertussen durf ik nergens meer op te hopen maar geef toch de hoop en moed niet op. Zolang er eicellen zijn is het mogelijk. Maar die tijdsdruk is oh zo vervelend..... Groetjes Jolanda