Hey dames, hier ook zwanger van de 2de voor eind maart-begin april Dus als het voor jullie OK is kom ik er hier ook bij. 1ste echo volgende week dinsdag 19 augustus (8w). Spannend! Bij de 1ste zwangerschap pas een echo op 11 weken gehad, maar blijkbaar doen ze nu ook al 8 weken echo's .
Misschien wat voorbarig maar ben gewoon benieuwd Gaan jullie veel nieuwe spullen kopen? En meubeltjes enz? Hier wel een extra bedje op mp gekocht waarvan één kant eruit kan. Hier willen we een co-sleeper van maken voor bij ons. Oudste dochter blijft dus met haar ledikant en commode en klerenkast in haar eigen kamer. Wel zetten we het wiegje hier erbij zodat de baby smiddags daar de middagdutjes kan doen. Wij hebben even geen slaapkamer over en hopen binnenkort te verhuizen dus gaan niet meer verbouwen. Indien het weer een meisje wordt hoef ik denk ik niet heel veel nieuws te kopen, alhoewel een paar eerste pakjes nieuw wel leuk zijn. Dus qua meubels alleen een 2e hands bedje en verder niet. De commode en kledingkast moet ik eens goed opruimen en daar gaan ze dan samen mee doen. Dit kan makkelijk. Qua speelgoed heb ik ook veel bewaard en krijg je natuurlijk altijd wel wat cadeau dus ga geen speelgoed zelf meer kopen.
Bij de eerste zwangerschap kreeg ik pas met 28 weken een beetje buik Dus dat ik nu al zoon buik heb ik voor mij een wereld van verschil de eerste zwangercshaps broeken zijn alweer gekocht ( mede doordat we in oktober nog op vakantie gaan en je nu nog 3 kwarts positie broeken genoeg heb Hihi )
oh leuk al die mooie 'darm' buikjes al hihi! ik probeer het nog uit te stellen om positiekleding aan te trekken maar ben bang dat ik hem ook niet super lang kan verbergen.. krijg al opmerkingen! ons zoontje sliep altijd heel slecht dus hebben hem naar de zolder verhuist en een nieuwe mooie slaapkamer gegeven met groot bed, toen sliep hij inneens als een roosje dus zijn oude baby kamer staat nu leeg en kan de 2e mooi in! wel nog even een likje verf erover.. als het weer een jongen word hoef ik ook niet veel te kopen, word het een meid dat kan ik mooi gaan shoppen hoe gaan jullie dat doen met 'onderweg' ik heb geen zin in een dubbele kinderwagen die vind ik zo groot en lomp! plankje met zitje? loopt lijkt mij alleen niet lekker achter de kinderwagen? kleine in een buikdrager? nog even over na denken.. wel moet ik ook nog positiekleding gaan shoppen omdat ik vorige keer in de zomer zat en nu in de winter maar dat is niet zon straf vind ik!
Niet zo goed vrouw. Ik vloei heel erg en ik heb ook krampen. Ik test ook al niet positief meer. Ik kan dus helaas mijn heerlijke positiebroeken nog even in de box laten liggen. Lief dat je aan me denkt! Hoe voel jij je? Lekker dat je niet veel aan de kamer van je tweede spruitje hoeft te doen. Als wij een tweede krijgen moeten we verhuizen hoor. Tenminste na de wiegtijd dan.
pff dat is minder moekie... dat klinkt toch echt als een vroege miskraam helaas.. sterkte meid! en hoop dat je snel weer je positiekleding uit de kast kan trekken ik voel heel wisselend.. moet zeggen dat ik soms even vergeet dat ik zwanger ben omdat ik niet veel kwaaltjes heb.. maar even later ben ik weer erg moe en futloos, hoofdpijn en zon ongi zeur in mijn buik.... en natuurlijk is mijn buik behoorlijk opgezet heel de dag.. maar vorig zwangerschap gaf ik de eerste 16 weken smorgens over en wat is erg misselijk.. maar weet niet wanneer dat begon dus wie weet komt het nog haha hoop het niet
Ohh Mammz ik hoop dat je de misselijkheids dans ontspringt deze zwangerschap! Bij mijn zoontje ben ik amper misselijk geweest. De afgelopen week ben ik wel een aantal keer flink misselijk geweest. Gek genoeg vandaag nog, maar dat kan ook van de kramp gekomen zijn.
ja hier! ik heb echt veel ongikrampjes! en pijn die lijkt op bandenpijn soms? en hebben jullie ook het idee dat er soms wat loopt.. sorry hahaha maar heb veel meer afscheiding weer en steeds het idee dat het gewoon loopt.. ieww.. sorry hiervoor
ja hier ook pijn die lijkt op bandenpijn, maar wel nog lichtjes. En nu zijn de ongikrampjes weer weg. Oh ja en ook goed nat vanonder hoor
Ja hoor hier ook nat en ook bandenpijn. Ook veel lucht trouwens..heel veel scheetjes @moekie he shit meid! Hopelijk is t snel weer raak.. @onderweg. We hebben een buggy en eem wagen voor als we met zn allen op pad gaan. Ga ik alleen met ze dan gaat de kleine in de draagzak. Misschien erna een plankje kopen voor de kinderwagen maar nu nog niet
Dames... Ik ben er echt uit met wat wel wat niet eten.. Hebben jullie dat ook? Nu had ik lekkere pasta gekocht om vanavond te eten maar mag ik deze wel eten? En hoe weet ik dat? Ze zeggen dat gepastoreerde kaas/melk mag maar staat er niet altijd op.. Wat denken jullie of hoe zat t ook alweer haha
Gelukkig dat je zo nuchter kan reageren op het feit dat t jullie nu niet gegunt wordt maar dat t nog wel komt 👍👍
als je dat gaat koken mag dat toch best wel volgens mij ben er wel niet zo een pietjeprecies in eigenlijk maar dacht als het verhit was dat t allemaal ok was