@moekie rot meid, echt balen! Jammer dat het misgegaan is. @eten als het verwarmd is wel toch? Zover ik weet. @kwaaltjes moe, verder niets.....maar dat was bij de kleine meid ook, alleen had ij vanaf 13 weken al bi. Dat is ook niet fijn, niet misselijk en niet mobiel. Erg slechte combinatie moet ik zeggen haha.
Ik heb er heerlijk van gesmikkeld en idd als t verwarmt is mag het! Denk toch maar even goed Google! Anders voelt dat niet goed.. Oei bi lijkt me zo pijnlijk en lastig! Hoop dat ik dat deze ronde ook weer ontspring.. Hier ook niet misselijk maar wel super moe ook.. En maagzuur en hoofdpijn al heel de dag..
hoe is het hier meiden? het is zo stil! hier vol op misselijk en moe.. dus ff doorbikkelen woensdag heb ik de eerst echo vind het zo spannend!!!!! dan ben ik 7 weken! als het allemaal goed mag zijn dan bel ik meteen mvm en vertel ik het op het werk want pff ben niet vooruit te branden en ze hebben het allang door zit zo vaak op de wc omdat ik misselijk ben haha
Hoi allemaal, Eind april verwachten wij onze tweede. Wanneer precies weten we niet want op 15 juli heb ik een miskraam gehad. Dat ik weer zwanger ben is zo welkom maar wel heel bijzonder en totaal onverwacht omdat ik waarschijnlijk niet op natuurlijke wijze zwanger zou kunnen worden (ivm PCOS). Daarnaast ben ik nog herstellende van een burn-out. Dus het is wel heftig maar we zijn echt ontzettend blij met het nieuws. We hopen dan ook dat deze ronde goed gaat. Ik probeer niet te veel te stressen en bang te zijn voor een nieuwe miskraam maar spannend vind ik het wel. Vooral omdat door de burn-out er sprake is van een hoger risico op een miskraam. Zo wordt een zwangerschap toch een stuk minder vanzelfsprekend dan bij de eerste. Ik merk vooral extra vermoeidheid, extra bezoekjes aan de wc, bij vlagen misselijkheid en af en toe bandenpijn. De klachten zijn dus prima te doen en eigenlijk wel een hele prettige bevestiging dat het wel goed zit met de zwangerschap. We krijgen een extra echo op 9 september om te zien of er een hartje klopt. Ik kan aan mijn broeken ook al merken dat mijn buik groter is. Ik heb vandaag voor het eerst mijn oude positiebroeken van zolder gevist. Wat een opluchting ten opzichte van de net-te-strakke broeken. Wel fijn om te horen dat er meerdere zijn die het meemaken. Dacht al dat het vast meer tussen mijn oren zou zitten @mammz: heel veel sterkte met de misselijkheid en de vermoeidheid. Gelukkig schijnt het een fase te zijn . En spannend die eerste echo!