Ah nee, ziek zijn en zwanger zijn is geen fijne combinatie. Beterschap dames! Hebben jullie al een geboortekaartje uitgezocht? Ik vind ze zo duur! Dus ik ben nog op zoek.
@Vissenkom @Narcisje ahw bah, zit je niet op te wachten zo aan het einde van je zwangerschap hopelijk zijn jullie gauw opgeknapt, heel veel beterschap allebei!
Hier staat het geboortekaartje al paar maandjes klaar in mijn account van kaartje2go Ik vind hem tot nu toe nog steeds leuk, dus het is alleen nog een kwestie van de geboortedatum, lengte, gewicht en tijd er aan toevoegen na de bevalling! Ik vind die website nog aardig betaalbaar voor de 25 kaarten die wij nodig zijn en daar komen de geboortekaartjes van de andere 2 kinderen ook vandaan. Maar er zijn veel websites voor geboortekaartjes en de keuze is reuze, succes met de zoektocht!
en @Nola26 Dankjewel! Heb het ergste gelukkig alweer achter de rug. Pff ja duur he?! Wij twijfelen nog, vorige keer hebben we ze ergens laten ontwerpen. Dat was ook prijzig, maar scheelde echt vrijwel niks met die 'standaard' kaartjes die ook al snel 2,50 oid zijn? Maar ik zag dat alles ondertussen weer stukken duurder is geworden. Wij gaan in ieder geval wel sowieso een kaartje doen. Toevallig gisteren gekeken naar zelf laten afdrukken, dat is wel echt stukken goedkoper, ook als je 'luxere' papieropties neemt. Nu nog even kijken of we ergens een mooi ontwerp kunnen laten maken wat we dan zelf laten afdrukken. "Helaas" heeft mijn partner ook een mening, en dat is tot nu toe ook een struikelblok
Hier vanaf vandaag 50% ziekgemeld. Heb veel harde buiken en krampen. Fijn idee om meer rust te pakken. Aankomende 3 weken focussen op het overdragen van mijn zaken en administratief werk. Volgende week weer gesprek. Mocht niet beter gaan wordt ik 100% ziekgemeld
Vervelend van de harde buiken en krampen, maar goed dat je naar je lijf luistert! Hopelijk kun je nog even door op 50%, en anders maar vervroegd semi-verlof... Succes!
Hallo iedereen, Weer even iets van me laten weten. Helaas nog steeds mega beroerd, misselijk en overgeven. Sinds een paar dagen ook last van mijn rug, liezen en mijn pols ( precies aan de zijkant onder mijn duim). Nog even volhouden, maar kijk er zo naar uit. Gister controle en groeiecho gehad. Baby groeit goed, ligt al met haar hoofd naar beneden. Mijn suiker is stabiel, dus mag nu 2 keer per week prikken en ik ben weer overgedragen aan mijn eigen VK, dus ben ik heel erg blij mee. Toch nog wat positiefs. Hopelijk gaat het met iedereen (redelijk) goed. Alles voor de baby is zo goed als af en in huis. Nu nog alleen de kleertjes wassen ( doe ik wanneer mijn verlof ingaat over 2 weken).
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 11 April: Narcisje - 35 jaar - 1e kindje Shelly - 30 jaar - 2e kindje 12 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 13 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje Pammie87 - 35 jaar - 2e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 april: Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 19 April : Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April : Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 23 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 25 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje 27 April: AprilM - 30 jaar - 3e kindje 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje 29 April: Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (5) Meisje (4) Verrassing (2) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Februari Vissenkom - 27 februari - placenta/groeiecho Pingpongpcos - 27 februari - controle gyn Maart Pingpongpcos - 13 maart - controle gyn + groeiecho Laatje - 18 maart - controle VK + groeiecho Pinpongpcos - 25 maart - controle gyn - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Balen dat je je nog altijd zo belabberd voelt @laatje! Maar wel fijn dat het verder met baby goed gaat en dat je weer terug naar de vk mag. Hopelijk krijg je straks in je verlof lekker wat rust en voel je je dan ook beter
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 11 April: Narcisje - 35 jaar - 1e kindje Shelly - 30 jaar - 2e kindje 12 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 13 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje Pammie87 - 35 jaar - 2e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 april: Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 19 April : Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April : Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 23 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 25 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje 27 April: AprilM - 30 jaar - 3e kindje 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje 29 April: Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (5) Meisje (4) Verrassing (2) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Februari Vissenkom - 27 februari - placenta/groeiecho Pingpongpcos - 27 februari - controle gyn Maart Nola26 - 12 maart - controle vk Pingpongpcos - 13 maart - controle gyn + groeiecho Laatje - 18 maart - controle VK + groeiecho Nola26 - 19 maart - extra groeiecho Pinpongpcos - 25 maart - controle gyn - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Placentaliggingsecho was helemaal in orde, maar had me er eigenlijk ook niet meer echt mee beziggehouden omdat het vrijwel altijd meegroeit. Was dus vooral erg leuk om die kleine nog eens te zien. Erg zoet, krijg er nu wel echt zin in dat ie er binnenkort is. Overigens is het hoofd op p95 gemeten, en onze eerste had ook een fors hoofd, dus dat is jammer voor ondergetekende; hij zal er toch uit moeten
Hier even een vraag. Ik heb sinds vanmorgen hele erge pijn in mijn liezen. Zo pijn dat ik bijna niet kan lopen. Is dit een reden om contact op te nemen met de VK? Ik twijfel heel erg. Ik voel de baby wel regelmatig bewegen en goed ook. Mijn gevoel zegt dat ze misschien aan het indalen is, maar doet het dan echt zo een pijn? Mocht het morgen nog zo pijnlijk zijn, dan denk ik wel dat ik toch de VK zal contacten. Liever 1 keer te veel dan te weinig. Maar twijfel of ik nu niet al de VK mket contacten. En kan een bevalling starten door pijn in de liezen?
Als het aanhoudelijke pijn is zal ik morgenvroeg indd even contact opnemen, bellen kan nooit kwaad om je verhaal te doen! Goed teken is in elk geval dat je de kleine goed en vaak genoeg voelt. Indalen kan je op dit termijn ook last van hebben, maar dat blijft niet de hele dag aanhouden, dat zijn momenten in mijn ervaring. In mijn ervaring en woorden zijn dat venijnige steken daar beneden door m'n poes het zou evt. ook bekken of bandenpijn kunnen zijn. Kan je de pijn omschrijven? Is het trekkende of zeurende pijn en/of branderig gevoel, beurs gevoel? Het feit blijft dat nu de baby en je buik groter zijn/worden je steeds meer ongemakken kan ervaren die je eerst nog niet had. Klinkt voor mij niet als een start van een bevalling in elk geval.
Klinkt voor mij ook zeker niet als start van een bevalling, maar (en dit is het belangrijkste): als jij je zorgen maakt of hier over blijft nadenken, gewoon even bellen met je VK. Ze hebben echt liever dat je te vaak belt dan een keer te weinig. Ik vind het in ieder geval meer klinken als bandenpijn of overbelasting.
Meer een trekkende/zeurende pijn. Denk ook niet dat het de start is van de bevalling. Gister was ik best wel druk en ook veel gelopen, dus denk ook dat het misschien ook een beetje daarmee te maken heeft.
Ik kijk wel morgenochtend als het minder is en mocht het toch aanhouden, dan bel ik wel de VK. Zou inderdaad ook overbelasting kunnen zijn.
Ik heb dat gevoel in m'n lies ook, alleen aan de linkerkant, maar dat is al wel een tijdje zo. Ik heb mezelf altijd gezegd dat het bandenpijn is
Gelukkig hier de pijn aanzienlijk minder geworden. Alleen de gebruikelijke pijn, maar geen belemmering bij het lopen. Ik ben opgelucht.
Fijn! Rustig aan Mijn bekkenfysio raadt bij klachten altijd aan om houdingen gedurende de dag af te wisselen; dus niet te lang achter elkaar zitten, of juist staan. Misschien heb je daar nog wat aan.