Ben benieuwd of dat zo werkt. Dan blijft ie (mits de volle maan niks geks doet aan invloed) wellicht wel tot week 42 dit keer haha! Al is week 42 wel erg lang en dan krijg je dat gedoe met inleiden haha! Vandaag in elk geval 40 weken en nog zwanger! Voor het eerst eens gehaald ! Zou wel bijzonder zijn als we allemaal op zondag bevallen vanwege de volle maan haha! Heeft ook wel iets!
Aww leuk! Fijn ook dat ie zo goed gaat! Dat lachen word echt zo'n smeltmoment! Zeker als ze dat nog doen zonder die tandjes haha! Echt van die dingen die je gaat missen, al komt er ook elke dag weer iets moois bij gelukkig!
Precies dat gevoel van 'onnodig gerommel' herken ik wel. Ben daar ook niet zo'n fan van. Thanks voor je uitleg erbij ik denk dat ik het zeker meeneem in mijn eigen overweging (mocht het zover gaan komen dan). En vandaag eindelijk 40 weken! Dank je! Vind het eigenlijk wel cool om het dit keer te hebben gehaald! Had het totaal niet verwacht dus ik heb net allemaal buikfoto's geklikt !
Dat strippen vind ik ook wel een ding. Moet ik het wel of niet doen als ik rond de 41 weken zit.. Wel: wie weet geeft het dat zetje waardoor de bevalling begint. Kom maar op! Niet: strippen heeft bij mij nog nooit tot bevallen geleid. Meestal zit de hele boel potdicht tot de bevalling begint en wat heb ik aan gedoe wat toch niks nuttigs doet? Maar waarschijnlijk besluit ik tegen de tijd om te laten strippen, stel dat het wel tot bevallen leidt.. Ik denk dat ik aan alle strohalmen hoop vasthoud en dus alles aangrijp wat mogelijk is. Ik hoop gewoon dat het niet nodig is en de baby spontaan en snel komt. Een inleiding met 41 weken zie ik niet zo zitten. Precies 41 weken zit tussen Goede Vrijdag en Pasen in. Onhandig, ook qua oppas. En dat gaat ook op voor de Paasdagen daarna. En de dinsdag na Pasen, zijn ook alle kinderen vrij... We gaan gewoon voor zondag. Of vandaag nog, of morgen...
Hier vandaag goede controle gehad. Baby is nog niet ingedaald. Aan wat de VK heeft gevoeld denkt ze niet dat de baby snel zal komen. Maar vandaag wel een verzoek ingediend voor inlieiding in het ZKH. Ik wordt vandaag of maandag gebeld voor een dag. Zo blij mee. Ik wil de baby het liefst echt de tijd geven, maar ik trek het echt niet meer.
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 11 April: Narcisje - 35 jaar - 1e kindje Shelly - 30 jaar - 2e kindje 12 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 13 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje Pammie87 - 35 jaar - 2e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 april: Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 19 April : Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April : Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 23 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 25 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje 27 April: AprilM - 30 jaar - 3e kindje 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje 29 April: Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (5) Meisje (4) Verrassing (2) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: April Nola26 - 11 April - controle Vk Shelly - 18 april - controle Vk Bevallen: Pingpongpcos - 6 maart (34+4) Narcisje - 16 maart (36+2) Featherr - 22 maart (38+1) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Niks mis mee! Erg spijtig voor je dat je het niet trekt, maar uiteindelijk gaat het om een geboren kindje en een blije moeder, en dat zit er hopelijk dan snel aan te komen Fijn dat ze met je meedenken!
Ik lees stilletjes mee hoor dames Moet je nagaan de kleine van jou is alweer 5 weken @pingpongpcos ! Wat gaat het daarintegen dan ook weer snel hé! Zo fijn te lezen dat hij het zo goed doet en de kleine veranderingen die je ziet, heerlijk van genieten! Hier vandaag vk controle gehad. Bloeddruk gelukkig weer normaal de laatste weekjes, aangezien hij eerder al zo laag was. Ze begon zelf over het strippen, omdat ik eerder had aangegeven dat ik dat graag wou rond de 40 week. Dus we hebben voor de volgende afspraak ook de strippoging staan! Volgende week donderdag voor we het lange weekend ingaan hopelijk geeft dat een zetje en anders kunnen ze mits het niet druk is, het paasweekend nog een poging thuis doen. Toch voor mij iets om naar toe te leven...gisteren ook weer zo'n gerommel gehad, kon haast niet lopen van de rugpijn en voorweeën tijdens de boodschappen, na het eten zakte het gelukkig weer af. Al hoopte ik stiekem dat het zou doorzettenDag ervoor voelde ik me niet fit en hoofdpijn, toen heb ik ook even een emotionele "break down" gehad. Ondanks dat probeer ik het nog zoveel mogelijk te koesteren en genieten van haar in mijn buik!! Daarnaast mijn rust die ik nu nog kan pakken voor we de babyperiode straks ingaan! Ik houdt het hier ook dagelijks in de gaten en had ook gehoopt op nog weer wat babynieuws! hopelijk hoeven de meeste niet lang meer te wachten en verlopen de bevallingen vlotjes♡
Grote kans dat je dan volgende week je baby in je armen hebt. Wat goed dat je bloeddruk normaal is en dat alles goed is met de kleine.
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 11 April: Narcisje - 35 jaar - 1e kindje Shelly - 30 jaar - 2e kindje 12 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 13 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje Pammie87 - 35 jaar - 2e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 april: Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 19 April : Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April : Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 23 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 25 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje 27 April: AprilM - 30 jaar - 3e kindje 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje 29 April: Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (5) Meisje (4) Verrassing (2) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: April Nola26 - 17 April - controle Vk Shelly - 18 april - controle Vk Bevallen: Pingpongpcos - 6 maart (34+4) Narcisje - 16 maart (36+2) Featherr - 22 maart (38+1) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Dat hopen we wel! Onze dochter is bij de 2e strippoging dezelfde dag nog geboren, 6 uurtjes na het strippen. Hopelijk heeft deze dame maar 1 strippoging nodig Ik hoop en duim voor jou dat het ook gauw zover is met of zonder inleiden! Snap dat je het op deze manier niet langer meer trekt.
Hier dinsdag al een afspraak in het ZKH voor het bespreken van de inleiding en datum prikken. Fijn dat het 1 en ander al in gang gezet wordt.
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 11 April: Narcisje - 35 jaar - 1e kindje Shelly - 30 jaar - 2e kindje 12 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 13 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje Pammie87 - 35 jaar - 2e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 april: Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 19 April : Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April : Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 23 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 25 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje 27 April: AprilM - 30 jaar - 3e kindje 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje 29 April: Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (5) Meisje (4) Verrassing (2) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: April Laatje- 15 april - afspraak ZKH Nola26 - 17 April - controle Vk Shelly - 18 april - controle Vk Bevallen: Pingpongpcos - 6 maart (34+4) Narcisje - 16 maart (36+2) Featherr - 22 maart (38+1) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Goedenacht, Wilde jullie even laten weten dat wij op 10-04-2025 trotse ouders geworden zijn van Jack. Via een keizersnede, momenteel nog in het ziekenhuis en morgen als t goed is lekker naar huis toe. Succes nog even allemaal voor wie nog bevallen moet en veel geluk met de kleintjes ❤️ groetjes
Ik voel me sinds vannacht echt hondsberoerd. Misselijk, rommelende darmen, algeheel 'meh'/grieperig gevoel. Zo begon het bij mijn eerste wel, alleen had ik daarbij direct al weeën toen ik wakker werd. Die heb ik nu echt duidelijk nog niet. Ik hoop zooooo dat het bevallingsgerelateerd is, en niet wéér een virusje Helpen jullie mee hopen?
Ik duim met je mee! Ik had gisteren diarree. Had gelezen dat dit ook begin van de bevalling kon zijn. Met goede hoop naar bed. Maar gebeurt helemaal niets haha.