uitgerekend april 2025 ❤️

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nola26, 7 aug 2024.

1. Dutch

Dutch Actief lid

24 sep 2015
    228
    203
    43
    Vrouw
    Ja zeker omdat ik dit bij de vorige 2 niet heb gehad.

2. Angora

Angora Lid

12 jul 2024
    89
    62
    18
    Vrouw
    Het lijkt wel alsof we om de beurt even een schrik krijgen… spannende week (weken) vol spannende echos…

Dutch vindt dit leuk.
  3. Jkamp

Jkamp Lid

7 aug 2024
    19
    11
    3
    Vrouw
    Oh nee dat maakt het idd extra spannend, we duimen gewoon voor volgende week een goeie echo!

Dutch vindt dit leuk.
  4. Pammie87

Pammie87 Actief lid

6 aug 2022
    109
    97
    28
    Vrouw
    Wat vervelend allemaal meiden. Snap dat het dan echt heel stressvol kan zijn opeens. Ik duim voor allemaal goede echo's komende week!

@Narcisje jij had vandaag de echo toch? Is alles goed gegaan?

Dutch vindt dit leuk.
  5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    IMG-20240823-WA0020.jpg

We hebben een kloppend hartje gezien! 8,5 mm groot en alles zag er prima uit!

Nog steeds wel een beetje onwerkelijk maar het is heel fijn dat we een kloppend hartje hebben gezien en over 6 dagen alweer mogen spieken.

6. Pammie87

Pammie87 Actief lid

6 aug 2022
    109
    97
    28
    Vrouw
    Wat fijn!! Gefeliciteerd!

7. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.262
    1.207
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig wel! Levadas nog niet echt, helaas is bijna alles dicht vanwege de bosbranden hier. We hebben de PR15 gisteren gedaan, en na die 6km retour heb ik best wel kramp gehad.. Dus vandaag rustig aan. We hebben wel nog best wel wat mooie plekjes ook met de auto kunnen bereiken dus dat is fijn :D En ja het wordt nu echt afwachten! Ben toch wel nerveus voor de terugvlucht.. Gevoelsmatig ga ik straks op de 'echte' echo geen enkel kindje meer zien, maar ja, zorgen maken heeft ook geen zin. Het blijft bizar en ik ben door alle vakantievieren gelukkig wel zo afgeleid dat ik er weinig aan denk.

En @Narcisje wat ontzettend fijn!! Het is je zó gegund meid ;)

ShellShell, Narcisje en Dutch vinden dit leuk.
  8. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.001
    1.205
    113
    Vrouw
    Jaaaa gefeliciteerd! Edit: oeps verkeerde topic. Sorry voor het inbreken. Maar ben heel blij voor jullie :)

Narcisje vindt dit leuk.
  9. Jkamp

Jkamp Lid

7 aug 2024
    19
    11
    3
    Vrouw
    Ah wat fijn zeg zoon goede echo!:D

Narcisje vindt dit leuk.
  10. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.851
    113
    Gefeliciteerd met je goede echo @Narcisje. Heerlijk zulk mooi nieuws.

Spannend dat roze en bruinverlies @Dutch. Hopelijk is het niets bijzonders en gaat het met de baby gewoon goed.

Fijn dat je toch geniet van je vakantie @pingpongpcos. Wanneer hoop je terug te zijn? En staat er voor dan al een echo gepland?

Ik ben vandaag bij een vriendin op kraamvisite geweest en mocht de baby ook even knuffelen. Oh wat heerlijk was dat. Zo'n zin in onze baby!

Mijn buik is vooral 's avonds echt een ballon, dat wordt lastig verstoppen binnenkort:eek:.

Zijn er meer die erg last van hun darmen hebben? Ik heb sinds juni coeliakie en ik weet niet zo goed of het daar van komt of van de zwangerschap dat ik er zo erg last van heb. Vooral in de avond heb ik erg buikpijn. Ik wordt er gewoon helemaal onzeker van..

Narcisje en Dutch vinden dit leuk.
  11. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.416
    1.614
    113
    Vrouw
    Mijn darmen doen ook wel hun eigen ding op het moment door de zwangerschap, en heb er ook best wel last van. Vooral obstipatie momenteel, behoorlijk opgeblazen soms, terwijl ik echt voldoende drink en vezels eet.

Hoop dat het snel minder wordt voor je (en voor mezelf ook :rolleyes:)

12. Angora

Angora Lid

12 jul 2024
    89
    62
    18
    Vrouw
    @Narcisje gefeliciteerd! Het is je zo gegunt !
    @Konijntje04 had jij ook geen echo gisteren? Hoe gaat het met jou?

@wiedeltje mijn darmen snappen er ook nog even niets van.. ik probeer bewust meer vezels te eten voor ondersteuning, ook ik heb vooral savond eigenlijk last van klachtjes, sochtends niets aan de hand :)

Narcisje vindt dit leuk.
  13. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.807
    8.473
    113
    Vrouw
    Ik ben wel wat geobstipeerd ja maar dat is al sinds de terugplaatsing zo. Het is niet dat het niet op gang is maar heel vloeiend gaat het ook niet.

14. Konijntje04

20 aug 2024
    5
    12
    3
    Vrouw
    Dit heb ik inderdaad ook tussen week 6 en 7 gehad, elke dag een klein beetje. Nu is het met 7 weken +3 voorbij. Is inderdaad heel spannend, maar zoals de rest aangeeft zolang het bruin is en je geen buikkrampen voelt is het nog geen reden tot zorg.

15. Konijntje04

20 aug 2024
    5
    12
    3
    Vrouw
    Dank! Ik heb gister ook een positieve echo gehad. 7 weken + 3 dagen en een kloppend hartje. Ik was wat onrustig omdat ik het graag een echo eerder ook had willen zien, maar het laat maar weer eens zien dat het te vroeg was.

hier ook wat last van mijn darmen inderdaad. Maar dan de situatie dat het zich een aantal dagen ophoopt, en dat ik dan weer ineens een paar x per dag naar het toilet moet.

Johanna84, Boompje88, Vissenkom en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Dutch

Dutch Actief lid

24 sep 2015
    228
    203
    43
    Vrouw
    Ik hoop dat het is gestopt, vanmorgen had ik in ieder geval niks meer. Vandaag misschien maar rustiger aan doen. :)

17. ShellShell

ShellShell Actief lid

14 aug 2023
    421
    332
    63
    Vrouw
    Bizar van die bosbranden! Zo'n invloed op de rest van het eiland had ik niet verwacht. Hopelijk is alles snel hersteld daar!

PR15 heb ik helaas niet kunnen doen maar ik kan mij voorstellen dat het intensief is. Dat herken ik wel. Zeker als de zon fel schijnt.

PR13 fanel forest hopelijk wel open? Wij hebben die route een wat aangepast destijds omdat wij ook gesloopt waren.

Snap dat je nerveus bent voor de terugvlucht. Maar hopelijk heb je straks alsnog een mooie echo. Voor nu gelukkig afleiding op dat mooie eiland!

Veel plezier gewenst ondanks de omstandigheden!

pingpongpcos vindt dit leuk.
  18. Vissenkom

Vissenkom Bekend lid

9 aug 2024
    623
    689
    93
    Vrouw
    Hè bah, ik veeg ook opeens lichtroze af, vind het maar eng... Wel veel geklust vandaag, maar bah, ik zei vanmiddag nog dat ik iets minder misselijk/hongerig was, dus de timing is naar. :(

19. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.416
    1.614
    113
    Vrouw
    Bah, wat een onzekerheid hier zo de laatste dagen :(. Hoop dat het bij iedereen niks is en het gewoon goed zit.

Hier vooral extreem moe, slecht slapen en emotioneel, moet om het minste of geringste al huilen. Heel raar om zo weinig controle over mijn emoties te hebben. Hoop dat ik snel wat stabieler word

Dutch vindt dit leuk.
  20. Dutch

Dutch Actief lid

24 sep 2015
    228
    203
    43
    Vrouw
    bij mij vandaag niks meer, dus hoop dat het bij jou ook stopt. Mijn zorgen zijn daardoor ook ineens helemaal weg, dus dat is wel fijn.

Deel Deze Pagina