De andere dames gefeliciteerd met het goede nieuws! Ik zou intake+termijnecho op 18 september hebben, maar van de vk belden ze net dat het niet door kan gaan ivm een val van 1 vd vk's. Ik hoor nu nog wanneer ik het wel heb...
Oh nee Angora wat ontzettend shit Ik maakte me al een beetje zorgen toen je nog niet gereageerd had.. Hele dikke knuffel <3
Ok, so what happened: Bij de echo bleek de embryo niet gegroeit sinds mijn laatste echo 2 weken geleden, het hartje is gestopt… mijn lichaam denkt echter nog zwanger te zijn.. dus ik ben verschrikkelijk moe geweest deze week en best misselijk .. waardoor ik dit nieuws niet aan zag komen… ik ga morgen 2 weken op vakantie dus we hebben voorlopig besloten om de miskraam af te wachten en over 2 weken kijken of er nog andere maatregelen nodig zijn.. en daarna weer terug naar mmm… Ik zal af en toe nog eens meelezen hier, ik hoop dat het verder goed gaat bij iedereen.. zou iemand misschien mij uit de lijst kunnen halen? Ik heb komende 2 weken geen computer om dat makkelijk mee te doen… ik ben erg kwaad momenteel dat mijn lichaam nogsteeds denkt zwanger te zijn terwijl ik mentaal weet hoe het zit.. hoop dat dit snel voorbij is.. tips voor verwerken zijn welkom
Wat vervelend dat je lichaam nig debkt zwanger te zijn. Dit maakt het natuurlijk niet beter op. Ik heb mijn tijd genomen om mijn miskramen te verwerken. En altijd blijven hopen en blijven geloven dat het toch een keer goed moet komen. Ik hoop dat je goede hoop blijft houden en dat je weer snel blijvend zwanger mag worden. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Iedereen verwerkt het op haar manier.
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap 5 April: 6 April: Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 7 April: 8 April: 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 10 April: 11 April: Narcisje - 34 jaar - 1e kindje 12 April: 13 April: 14 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje 15 April: Shelly - 30 jaar - 2e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 April: Pammie87 -35 jaar - 2e kindje 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April: 23 April: 24 April: Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 25 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 26 April: 27 April: 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje 29 April: 30 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: September : Featherr - 11 sept - intake vk KarenJill - 11 sept - eerste echo Moppersmurv - 11 sept - termijnecho + intake v Madeliefje12345 - 12 september - termijnecho (8wk) Narcisje - 16 sept -termijnecho Lauren1993 - 16 sept. Tweede echo (8wk) Pingpongpcos - 17 sept - tweede termijnecho Alasse - 18 sept - tweede echo op 10wk Featherr - 18 sept - counseling + termijnecho Johanna84 - 23 sept - tweede echo op 9wk Shelly - 26 september - termijn echo Nola26 - 27 sept. - vk intake + termijnecho Alasse - 26 sept - derde echo op 11wk + NIPT Vissenkom - 30 sept - termijnecho Laatje - 30 sept - termijnecho + VK Madeliefje12345 - 1 oktober - termijnecho (11wk) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie' Angora eraf gehaald op haar verzoek.
Ik begrijp je boosheid heel goed. Toen ik bij de vorige MA achterkwam dat het hartje al 3 weken niet meer klopte was ik ook alle vertrouwen kwijt in mijn lichaam. En nu ik er opnieuw doorheen ga vind ik het ook nog steeds erg lastig Heb niet echt tips voor je want ik doe zelf ook maar wat. Enige wat ik je mee wil geven is voel gewoon wat je voelt op dit moment en straf jezelf er niet voor af. Er is geen goede of foute manier om hiermee om te gaan Sterkte, hele dikke knuffel en mocht je de behoefte hebben en om te praten kun je me altijd een berichtje sturen
Veel sterkte en probeer niet kwaad te zijn op je lichaam, dat brengt je niets. Hopelijk heb je toch nog een beetje een fijne vakantie, en hopelijk is je snel een gezonde zwangerschap gegund!
Ik krijg vandaag een shirtje binnen met daarop 'Ik word grote broer'! Vind het nog een beetje eng om het 'out in the open' te gooien (voorlopig gaan we het alleen onze ouders en 2 beste vrienden vertellen), maar m'n buik wordt ook echt al zichtbaar. Zat natuurlijk tot half januari nog een andere baby in dus was nog niet helemaal terug in vorm (understatement haha).
Wij hebben vanmiddag om 15.00 uur de echo. Toch wel weer spannend. We hadden 3 weken geleden een goede echo, maar je hebt geen garantie dat het nu nog steeds goed is. Ik zal blij zijn als het 15.00 uur is en we het gaan zien! Mijn buikje is ook al echt zichtbaar; wellicht dat het nog grotendeels de organen zijn die naar buiten worden gedrukt, maar ik begin er toch wel echt zwanger uit te zien. Ik wilde echt de echo van vandaag nog even afwachten en daarna ga ik het op mijn werk vertellen (mijn manager wist het al wel ivm de afspraken tijdens werktijd in de kliniek). Ik denk dat mijn collega's het anders toch wel duidelijk zullen gaan zien Onze ouders en broers en zussen weten al vanaf het begin dat we dit traject in gingen. Ze wisten dus ook de inseminatiedata en konden meetellen Zij wisten dus al direct vanaf de eerste positieve test hoe of wat hahaha. Voor mijn ouders wordt het het eerste kleinkind en mijn broertje wordt dus voor het eerst oom: Ze zijn helemaal in de wolken Na de eerste echo heb ik het ook meteen mijn vriendinnen verteld; ik kon het gewoon niet voor me houden, ik was zo blij Ik zal vanavond laten weten hoe de echo was. @KarenJill Jij ook een mooie echo toegewenst vandaag!
Hier geen echo vandaag maar wel een hele lieve verloskundige die meteen een echo afspraak voor morgen heeft gemaakt. En ik heb een bloedsuikermeter mee gekregen zodat ik thuis nuchter mijn bloedsuiker kan meten en dan niet naar het ziekenhuis hoef.