Oh nou, als je het over een goed teken hebt! Heeeeel veel plezier alvast, wij hadden vorig jaar echt een topdag waar ik met heel veel liefde en geluk aan terugdenk. Lijkt me ook echt superleuk als je dan zo'n klein ukje in bruidskindjeskleding kunt steken! Vind ik altijd zó intens schattig, haha.
De echo was helemaal goed! Mooi kloppend hartje gezien. Nu 30 september weer een echo bij de verloskundige en 3 oktober nog in het ziekenhuis. Schiet voor jou nu ook op!
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 5 April: 6 April: 7 April: 8 April: 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 10 April: 11 April: Narcisje - 34 jaar - 1e kindje 12 April: 13 April: 14 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje 15 April: Shelly - 30 jaar - 2e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 April: Pammie87 -35 jaar - 2e kindje 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April: 23 April: 24 April: Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 25 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 26 April: 27 April: 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje 29 April: 30 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: September : Featherr - 11 sept - intake vk KarenJill - 11 sept - eerste echo Madeliefje12345 - 12 september - termijnecho (8wk) Narcisje - 16 sept -termijnecho Lauren1993 - 16 sept. Tweede echo (8wk) Pingpongpcos - 17 sept - tweede termijnecho Alasse - 18 sept - tweede echo op 10wk Featherr - 18 sept - counseling + termijnecho Johanna84 - 23 sept - tweede echo op 9wk Shelly - 26 september - termijn echo Nola26 - 27 sept. - vk intake + termijnecho Alasse - 26 sept - derde echo op 11wk + NIPT Vissenkom - 30 sept - termijnecho Laatje - 30 sept - termijnecho + VK Lauren1993- 30sept termijn echo verloskundige Madeliefje12345 - 1 oktober - termijnecho (11wk) Moppersmurv - 1 okt - derde echo (13+4) Lauren1993 - 3 oktober echt zkh - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie' Uitgerekende datum aangepast
Gelukkig maar! Zo fijn om te zien hè? Jaa nog iets meer dan 3 uurtjes. Op de één of andere manier vind ik deze echo het spannendst.. heel gek.
Ja heel bijzonder! Wij vonden deze echo ook extreem spannend. Toen we hoorde dat alles goed was, heb ik eerst even gehuild. Ben benieuwd naar jou echo!
Dank!! Ja over een tijdje beginnen we met de voorbereidingen, veel zin in! We gaan thuis trouwen, genoeg ruimte hier voor een flink feest haha. En we hopen dat onze (nu) baby dan de ringen kan dragen, hij is dan ruim anderhalf!
Merken jullie ook dat je buik al begint te groeien? Ik merk dat mijn buik echt opgeblazen blijft. Zeker in de avond. 8 weken is natuurlijk nog te vroeg voor een echt zwangerschapsbuik. Maar ik ben niet meer zo in shape als ik was.
Jup. M'n lievelingsbroek zit niet meer lekker... Eind van de dag idd erger. En sowieso merk ik vandaag en gisteren dat m'n buik onderaan echt wat lijkt uit te zetten. Ik vind 't wel vroeg voor echt een zwangerschapsbuikje, maar 't lijkt er toch echt op... Heb trouwens ook al twee dagen bandenpijn(?). Geen idee of het dat is, maar 't zit op die plek en soms met opstaan of ja veel bewegen voel ik ''t echt duidelijk op die plek. Geeft me wel iets meer vertrouwen dat er nog "iets" gaande is @Narcisje hoe is het?
Alles was goed! De meting kwam precies uit op 10 weken en 3 dagen en hij is al 3,6 cm lang! Hij/zij heeft een hele coole breakdance act laten zien, helemaal op de kop
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 5 April: 6 April: 7 April: 8 April: 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 10 April: 11 April: Narcisje - 34 jaar - 1e kindje 12 April: 13 April: 14 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje 15 April: Shelly - 30 jaar - 2e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 April: Pammie87 -35 jaar - 2e kindje 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April: 23 April: 24 April: Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 25 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 26 April: 27 April: 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje 29 April: 30 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: September : Featherr - 11 sept - intake vk KarenJill - 11 sept - eerste echo Madeliefje12345 - 12 september - termijnecho (8wk) Lauren1993 - 16 sept. Tweede echo (8wk) Pingpongpcos - 17 sept - tweede termijnecho Alasse - 18 sept - tweede echo op 10wk Featherr - 18 sept - counseling + termijnecho Johanna84 - 23 sept - tweede echo op 9wk Shelly - 26 september - termijn echo Nola26 - 27 sept. - vk intake + termijnecho Alasse - 26 sept - derde echo op 11wk + NIPT Vissenkom - 30 sept - termijnecho Laatje - 30 sept - termijnecho + VK Lauren1993- 30sept termijn echo verloskundige Madeliefje12345 - 1 oktober - termijnecho (11wk) Moppersmurv - 1 okt - derde echo (13+4) Lauren1993 - 3 oktober echt zkh Narcisje - 21 oktober - controle verloskundige - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Bij de eerste kreeg ik een buikje rond de 17 weken. Nu heb ik sinds 4 weken al een bolling en begint nu wel echt te zien ga binnenkort m'n zwangerschapsbroeken pakken want broeken snijden echt in mijn buik
Wat een fijn nieuws weer vandaag!! Hier ook mega opgezwollen buik en dan vooral ‘s avonds. Ik had vanavond een semi formeel evenement en kwam pijnlijk snel achter de conclusie dat veel leuke jurken geen optie meer zijn… broekje met blouse it is maar zelfs die zat al strak
Yes @Lauren1993 en @Narcisje. Fijn zulke mooie echo's! Prachtig om al zo'n heel kindje te zien bewegen. Ik ben zo benieuwd naar mijn echo woensdagochtend. Ik vind het ook vreselijk spannend weer. Hier ook telkens een kledingcrisis. Vorige week dacht ik nog dat mijn buik amper groeide. Het lijkt wel of hij daarna is ontploft. Mijn normale kleding zit niet lekker meer, op 2 jurkjes na, maar omdat ik het telkens koud heb, wil ik het liefst dikkere kleding aan, maar dat ziet er dan weer te winters uit. Nouja, drama. Zal blij zijn als deze overgangsperiode klaar is.
Geruststelling - kleine boon ligt perfect op schema en doet het super! Hij/zij was al naar ons aan het zwaaien op de echo Hier trouwens nog geen bolle buik, al begin ik wel héél langzaam het idee te hebben dat het eraan gaat komen. Maar mijn kleding past nog, dus ben benieuwd naar wanneer ik aan de beurt ben voor een nieuwe garderobe haha.
Wat geweldig dat je ook een goede echo hebt gehad! Bizar he dat het ineens echt een baby is! ♡ Ik kan geen spijkerbroeken meer aan maar die zaten sowieso al niet zo lekker meer.. Verder past alles nog wel behalve m'n werkuniform, daar moet ik vandaag echt iets mee want de hele dienst werken met mn knoop open is echt super onhandig
Wat een fijn nieuws Pingpong! Haha jaa knoop open had ik ook al vrij snel in de eerste zwangerschap Narcisje. Nu loop ik hele dagen in comfortabele kleding, niet zo stijlvol maar m'n broeken paste ik sowieso niet meer. Vier maanden na de bevalling paste ik weer redelijk in mijn oude kleding maar daarna gooide een trage schildklier (door de hormoonhuishouding na de zwangerschap) roet in het eten en ben ik alleen maar flink aangekomen, heel stom. Ben benieuwd hoe de hormonen zich na deze zwangerschap gaan herstellen.