♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap 5 April: 6 April: 7 April: 8 April: 9 April: 10 April: 11 April: Narcisje - 34 jaar - 1e kindje 12 April: 13 April: 14 April: 15 April: Angora - 35 jaar - 1e kindje Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje 18 April: Pammie87 -35 jaar - 2e kindje 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 21 April : 22 April: 23 April: 24 April: 25 April: 26 April: 27 April: 28 April: 29 April: 30 April: Shelly - 30 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Shelly - 21 aug - afspraak verloskundige (mogelijk eerste echo) Featherr - 22 aug - eerste echo Narcisje - 23 aug - eerste echo verloskundige Angora - 28 aug - vitaliteitsecho Pingpongpcos - 28 augustus - eerste /vitaliteitsecho Narcisje - 29 aug - laatste bezoek + echo kliniek Dutch - 30 aug - vitaliteitsecho Nola26 - 3 sept. - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik zit op dit moment in de wachtkamer van de gynaecologie triage. Ze wilden eerst een echo maken voor ze me medicijnen zouden gaan meegeven dus ik wacht op mijn eerste echo Ik vind het spannend klopt er een hartje? Gaat alles goed?
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap 5 April: 6 April: 7 April: 8 April: 9 April: 10 April: 11 April: Narcisje - 34 jaar - 1e kindje 12 April: Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje 13 April: 14 April: 15 April: Angora - 35 jaar - 1e kindje Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje 18 April: Pammie87 -35 jaar - 2e kindje 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 21 April : 22 April: 23 April: 24 April: 25 April: 26 April: 27 April: 28 April: 29 April: 30 April: Shelly - 30 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Shelly - 21 aug - afspraak verloskundige (mogelijk eerste echo) Featherr - 22 aug - eerste echo Narcisje - 23 aug - eerste echo verloskundige Boompje88 - 26 aug - eerste echo ivf centrum Angora - 28 aug - vitaliteitsecho Pingpongpcos - 28 augustus - eerste /vitaliteitsecho Narcisje - 29 aug - laatste bezoek + echo kliniek Dutch - 30 aug - vitaliteitsecho Nola26 - 3 sept. - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
Hoi dames. We zagen meteen een klein embryo met een knipperlichtje. Ik vroeg ook of het de hartslag was maar de arts was eerst niet zeker maar halverwege was ze er toch van overtuigd dat het een hartslag was ❤️ Dinsdag moet ik weer naar de poli en ik heb medicijnen!
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap 5 April: 6 April: 7 April: 8 April: 9 April: 10 April: 11 April: Narcisje - 34 jaar - 1e kindje 12 April: Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje 13 April: 14 April: 15 April: Angora - 35 jaar - 1e kindje Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje 18 April: Pammie87 -35 jaar - 2e kindje 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 21 April : 22 April: 23 April: 24 April: 25 April: 26 April: 27 April: 28 April: 29 April: 30 April: Shelly - 30 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Shelly - 21 aug - afspraak verloskundige (mogelijk eerste echo) Featherr - 22 aug - eerste echo Narcisje - 23 aug - eerste echo verloskundige Boompje88 - 26 aug - eerste echo ivf centrum Angora - 28 aug - vitaliteitsecho Pingpongpcos - 28 augustus - eerste /vitaliteitsecho Narcisje - 29 aug - laatste bezoek + echo kliniek Dutch - 30 aug - vitaliteitsecho Pammie87 - 30 aug - vitaliteitsecho Nola26 - 3 sept. - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 1 April : 2 April: 3 April: 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap 5 April: 6 April: 7 April: 8 April: 9 April: 10 April: 11 April: Narcisje - 34 jaar - 1e kindje 12 April: Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje 13 April: 14 April: 15 April: Angora - 35 jaar - 1e kindje Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje 16 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje 18 April: Pammie87 -35 jaar - 2e kindje 19 April : 20 April : Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 21 April : 22 April: 23 April: 24 April: 25 April: 26 April: 27 April: 28 April: 29 April: 30 April: Shelly - 30 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Featherr - 13 aug - afspraak poli gynaecologie Shelly - 21 aug - afspraak verloskundige (mogelijk eerste echo) Featherr - 22 aug - eerste echo verloskundige Narcisje - 23 aug - eerste echo verloskundige Boompje88 - 26 aug - eerste echo ivf centrum Angora - 28 aug - vitaliteitsecho Pingpongpcos - 28 augustus - eerste /vitaliteitsecho Narcisje - 29 aug - laatste bezoek + echo kliniek Dutch - 30 aug - vitaliteitsecho Pammie87 - 30 aug - vitaliteitsecho Nola26 - 3 sept. - vitaliteitsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik zie dat ik er nooit op had gereageerd haha! Ik denk zelf ook niet 30 april hoor. Is meer voor nu effe. Ik weet wel zeker dat ik sowieso moet gaan schuiven haha! Na 21ste pas ik het vermoedelijk aan. Wachten is zo lang. Maar ik wil het even gezien hebben op een echo en dan met een datum eraan gelinkt. Voelt gek genoeg heel onwerkelijk dat er ineens iets zit. Heb het wel al bij familie verteld. Ons zoontje lieten wij met een shirt 'ik word een grote broer' lopen en ik had verse cake gebakken met chocoladesaus en verschillende kleuren muisjes erop. Was heel leuk! Nu alleen nog de echo haha!
Het wordt al een wat drukker groepje zo En over symptomen he. Ik ben vandaag 5 weken en buiten af en toe een buikkrampje (alsof ik ongesteld ga worden) en zere borsten bij in bed liggen voel ik ook vrij weinig. Ik ben wel echt enorm moe en ik kan de hele dag blijven eten maar dat komt waarschijnlijk door de prednison en progesteron die ik neem. Ik ben wel heel benieuwd hoe zich dit de komende weken gaat ontwikkelen
Ja echt leuk dat er steeds meer bijkomen! Ik heb een beetje dezelfde symptomen. Vandaag echt vanalles naar binnengepropt. Op zich wel leuk want ik houd van eten en nu er zoveel in kan, kan ik veel verschillende dingen eten
O wat leuk dat je het al hebt verteld. Twee vriendinnen van mij weten het. Heb echt nog geen idee wanneer we het de familie gaan vertellen. Twijfel om het voor of na de echo te gaan doen, maar denk erna. Gelukkig heb ik ook nog even vakantie, want op mijn werk gaat het zeker opvallen als ik niet meer mee ga roken
Super gaaf! hopelijk slaan de medicijnen goed aan! Vanochten écht voor het laatst een hcg test gedaan, heerlijk super dikke streep! Bij mijn vorige miskraam had ik geen een test die zó enorm positief was...Dus voor mijn gevoel gaat het deze ronde al beter dan toen. Gisteren bijna over mijn nek gegaan, dus ik ben heel happy Inmiddels ook het lef gehad om mij aan te melden bij de verloskundige van het ziekenhuis... Besloten om voor een 12 weken echo te gaan (op mijn verjaardag), een 16 weken pretecho met geslachtsbepaling, en een 20 weken echo.. mooi om de 4 weken. Het is zo te zien maar goed dat de topics zijn samengegaan als je ziet hoeveel mensen halverwege april uitgerekend zijn..
Fijn dat de test weer heel duidelijk was, dat geeft wat moed. Twijfel zelf nog om me aan te melden bij de verloskundige, omdat ik waarschijnlijk medisch word. Dus wacht de eerste echo nog even af Ik ben vannacht ook hondsberoerd en misselijk wakker geworden, dus dat belooft nog wat voor de komende weken