uitgerekend april 2025 ❤️

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nola26, 7 aug 2024.

1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.829
    8.485
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat alles goed was! Voor dit soort dingen ga je nooit 'voor niks' naar een controle, beter een keer te vaak dan een keer te weinig.

2. Lauren1993

Lauren1993 Bekend lid

19 apr 2023
    519
    481
    63
    Vrouw
    Zorgcoördinator
    Oh wat fijn! Ik word net wakker en dacht meteen aan jou. Heel fijn dat alles goed is.

pingpongpcos vindt dit leuk.
  3. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.266
    1.220
    113
    Vrouw
    Wat lief!

En @Narcisje en @Vissenkom klopt ook wel hoor, maar voelt toch gek. Ben echt gereduceerd tot een soort angstige tiener in deze hele zwangerschap :p Al is ook dat volgens mij vrij normaal, dus ach. Ben inderdaad wel blij dat ik gegaan ben, want het is er nu nog steeds (/alweer?), maar aangezien er gisteren niks geks te zien was ben ik nu wel gerust dat het 'gewoon' iets kleins was en niks waar ik me zorgen om hoef te maken. Dus inderdaad, niet voor niks! Hopelijk is het nu in ieder geval wel weer even klaar met alle paniek :o:

Lauren1993 vindt dit leuk.
  4. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.266
    1.220
    113
    Vrouw
    En om dan over leukere dingen te praten.. Vind ik lastig! Denk zo tegen de kerst (ik zit precies rond de kerst op 24 weken, en vanaf dan is een kindje levensvatbaar). Wij moeten sowieso de aanstaande kinderkamer nog flink verbouwen, dus 'op tijd' beginnen is bij ons meer het klaarmaken van die ruimte dan spulletjes kopen.

Al loop ik wel eens 'per ongeluk' door de baby-afdeling van de Hema en dan jeuken mijn handen. Echt, hou me tegen straks in 2025... :roflmao:

Pammie87 en Iaatje vinden dit leuk.
  5. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Fijn dat na controle bleek dat het allemaal goed is @pingpongpcos!

Wat betreft babyspullen, ik heb het meeste nog. Alleen het badje en de box waren kapot en moeten vervangen worden. Maar daar wacht ik mee tot hoogzwanger, anders staat het alleen maar in de weg.
    Gisteren was ik even bij babypark, maar ik vind het haast jammer dat ik alles heb. Wat een ontzettend leuke spulletjes zijn er toch!

Wiehoeee, 12 weken dansje hier vandaag.

pingpongpcos, Pammie87 en Iaatje vinden dit leuk.
  6. Lauren1993

Lauren1993 Bekend lid

19 apr 2023
    519
    481
    63
    Vrouw
    Zorgcoördinator
    Wij gaan met blackfriday beginnen. Dan kijken of we de wat duurdere spullen met leuke korting kunnen gaan kopen. Verder nog niet echt over nagedacht. Ik denk als ik nu tegen leuke kleertjes aanloop ik het gewoon mee neem.

7. Iaatje

Iaatje Bekend lid

5 okt 2016
    512
    374
    63
    Vrouw

Ja dat is een goeie. Heb ik niet aan gedacht.

8. Iaatje

Iaatje Bekend lid

5 okt 2016
    512
    374
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat alles goed is met de kleine. Wat een opluchting.

9. Madeliefje12345

11 aug 2024
    53
    50
    18
    Vrouw
    Ik ben de afgelopen dagen offline geweest dus net even alles gelezen.

@pingpongpcos, wat enorm schrikken is dat geweest maar fijn dat alles goed is!

Ik ben afgelopen dagen op zee geweest ivm een cruise en ik kan jullie vertellen, misselijkheid en op zee zijn is geen goede combi. ;)

Verder heb ik dinsdag mijn termijnecho en mag ik dan gelijk formulieren ophalen voor de NIPT en 13 weken echo inplannen. De week erna heb ik een afspraak met een gynaecoloog (ik ben medisch dus controles lopen via ZK en niet VK). Hoop wel dat ik een pretecho kan inplannen dinsdag voor het geslacht want ook ik kan niet wachten.

Voor nu wel echt hopen en duimen op een goede NIPT en 13 weken. Ik vind die onzekerheid toch wel spannend merk ik!!

10. Vissenkom

Vissenkom Bekend lid

9 aug 2024
    625
    690
    93
    Vrouw
    Slim, kijk ook even naar de prijzen nu! Soms stijgen de prijzen nog wat vóór black friday, om dan dus een 'korting' te krijgen ;)

11. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.266
    1.220
    113
    Vrouw
    Ohhh dat is ook slim zeg!

12. Iaatje

Iaatje Bekend lid

5 okt 2016
    512
    374
    63
    Vrouw
    Wordt steeds moeilijker nog te verbergen.

Bijgevoegde bestanden:

13. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.700
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook hoor :roflmao:
    Oh hij doet hem liggend o_O

Bijgevoegde bestanden:

14. Lauren1993

Lauren1993 Bekend lid

19 apr 2023
    519
    481
    63
    Vrouw
    Zorgcoördinator
    Ja klopt! Hebben een lijstje gemaakt wat we willen en wat het nu kost. Blijft schandalig dat ze dat doen

Vissenkom vindt dit leuk.
  15. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.266
    1.220
    113
    Vrouw
    Jeeeetje wat gaat dat hard bij jullie @Featherr en @laatje! Ik heb serieus nog een praktisch volledig platte buik.. Alleen in de avond is het wat duidelijker zichtbaar, maar dat ligt meer aan mijn darmen denk ik :roflmao:
    Voelen jullie je baarmoeder ook al zitten, of dat nog niet? Heb vanmorgen geprobeerd, maar ik voel echt helemaal niks (al zitten m'n buikspieren ook best in de weg, heb vroeger HEEL veel gesport en pluk daar nog steeds de vruchten van..)

16. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.700
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee ik voel hem niet. Maar is wel nog klein ook.
    Ik begin wel steeds meer te geloven dat ik de baby soms voel. Ik voel dan een heel drukkend/druk gevoel waar mijn baarmoeder zit. Als mijn darmen vervelend doen voel ik dat altijd veel hoger ook.
    Maar ik vind het zo ontzettend vroeg dat ik mezelf ook voor gek verklaar :o:

17. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.829
    8.485
    113
    Vrouw
    Ik heb echt al wel een buikje... vooral in de middag en avond heel duidelijk. Het voelt onderin m'n buik ook flink opgezet en mensen zeggen ook echt dat m'n buik groeit.

Iaatje vindt dit leuk.
  18. Iaatje

Iaatje Bekend lid

5 okt 2016
    512
    374
    63
    Vrouw
    Nee, baarmoeder voel ik nog niet. Ik vind hem zelf al flink voor 10 weken. Hopelijk is dat een goed teken. Nog 2 nachtjes voor de termijnecho. Ben zo nieuwsgierig naar hem of haar.

19. Iaatje

Iaatje Bekend lid

5 okt 2016
    512
    374
    63
    Vrouw
    Van me zoon kan ik me nog heugen dat ik de eerste bewegingen rond 14 weken voelde. Het waren net kleine plopjes. Natuurlijk wist ik op dat moment nog niet dat het de baby was. Ben benieuwd wanneer ik deze ga voelen.

20. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.700
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij de eerste voelde ik pas wat rond 17 of 18 weken ofzo. En dat was inderdaad een plop.
    Nu voelt het soms alsof er een bal in mijn buik zit die van binnen duwt o_O
    Kan het niet goed uitleggen.

Deel Deze Pagina