Ja maar de beelden waren super wisselend haha, ik zag op bewegend beeld geen duidelijke jongensnub maar op de foto's wel. Dus ik twijfel nog steeds behoorlijk
Ohhh dat is zó lief! En dat voor een jongen van 13 (?), vind ik echt mega aandoenlijk haha. Hier ook gisteren bloedgeprikt, maar is vandaag pas naar het lab gegaan dus ik vind het spannend! Wel al gezien dat ik géén HIV of syfilis heb, haha Kwaaltjes zijn trouwens duidelijk aan het afnemen, de misselijkheid is duidelijk minder en ik kon gisteren zonder enige problemen meedoen met de zumbales (normaal veel last van m'n buik met intensiever bewegen). Heb zelf nog niks gekocht behalve een zwangerschaps-/voedingskussen (waar mijn man nu mee slaapt ) en gisteren 2 zwangerschapsleggings omdat ze bij de Lidl in de aanbieding waren, haha. Ik wacht verder echt met dingen kopen tot ik de baby ook echt begin te voelen denk ik..
Ik weet het niet zo met de app, vind het juist eigenlijk wel fijn dat het anoniem is hier. Dus ik zou het wel leuk vinden als hier ook nog updates geplaatst worden
Hier zo weer een echo! Ben benieuwd of je groei ziet in 3 dagen. Maandag had ik ook een echo. Blijft toch altijd spannend, ondanks de andere echo 3 dagen terug was.
Ohh ik ben benieuwd misschien minimale groei want het kan nooit meer dan een paar cm gegroeid zijn, toch?
Vind ik een leuk idee Voor mij voelt een openbaar forum juist niet heel anoniem; hier zou ik bijvoorbeeld nooit een foto van mijzelf of straks van ons kindje plaatsen omdat het hele internet bij wijze van spreken kan meelezen. Ook de naam van ons kindje straks of die van mijzelf en partner zou ik hier nooit noemen. In een appgroepje met een beperkt aantal dames zou ik het bijvoorbeeld wel leuk vinden om de naam en een foto te delen Ik vertrouw er wel op dat jullie dat echt niet ergens in het openbaar zouden neerzetten (want waarom zou je? ). Voor mij voelt een appgroep wat dat betreft juist veiliger ;')
Dat denk ik ook niet! Maar ga de echo's straks naast elkaar leggen en even goed bekijken of je groei ziet haha
Haha oh nee dat snap ik heel goed hoor! Dat geldt voor mij ook, maar ik heb dus überhaupt de behoefte niet om foto's te delen, bijvoorbeeld. Het forum voldoet aan m'n behoeften. Misschien verandert 't nog hoor, maar voor nu even dit. Misschien krijg ik tzt nog een onbedwingbare behoefte om de naam wel te delen, dan sluit ik wel aan Zijn jullie daar al mee bezig trouwens? Vorige keer ging bij ons de jongensnaam vlot, bleek 't een meisje en werd 't crisis. Maar nu lijkt een meisjesnaam opeens stukken makkelijker dan een jongensnaam...
Oh ik ben toch een beetje verknocht aan het forum inmiddels, dus ik blijf hier gewoon rondhangen hoor