Hallo allemaal, vandaag hadden wij de termijn echo maar ik had een hele eigenwijze baby die alleen maar op de buik wilde liggen wel druk bewegen en zag er verder goed uit maar omdraaien niet helaas. Donderdag weer terug voor de termijn bepaling groetjes!
Jaaa, 3x een goede uitslag van de Nipt. Fijn dames! Hier ook 1x zo'n eigenwijsje gehad bij de termijnecho @KarenJill. Haha, hij is nog steeds super eigenwijs. Gaan jullie trouwens een gender reveal party doen? Zoja, hoe? Wij houden het voor onszelf als we weten wat het is..
Wij willen niet weten wat het wordt. Maar vinden het wel leuk om iedereen op laten schrijven wat ze denken wat het gaat worden. En welke datum en misschien naam.
Wij doen geen gender reveal, maar maken er ook geen geheim van. Dus als iemand er naar vraagt vertellen we het, maar verder is 't geen grote onthulling ofzo Twijfelen nu trouwens of we het willen weten, maar ik denk dat ik tegen die tijd toch te nieuwsgierig ben haha.
Ik ben echt niet van de gender reveal of babyshower. Ik gebruik liever dat geld om iets leuks te kopen voor de baby of babykamer. Alles is al duur genoeg. Me zoon wil het heel graag weten. Dus wij gaan wel een geslachtsbepaling doen en van mij mag ook gewoon iedereen het weten.
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 11 April: Narcisje - 35 jaar - 1e kindje Shelly - 30 jaar - 2e kindje 12 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 13 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje Pammie87 - 35 jaar - 2e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 april: Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 19 April : Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April : Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 23 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 27 April: AprilM - 30 jaar - 3e kindje 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje 30 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (1) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Oktober: Narcisje - 4 oktober - 13 weken echo Lauren1993 - 7 oktober intake vk Lauren1993 - 8 oktober termijn echo Pingpongpcos - 8 oktober - 13 weken echo/GUO Shelly - 10 oktober - 13 weken echo & nipt Madeliefje 133 - 11 oktober - controle gynaecoloog Pammie87 - 14 oktober- 13 weken echo Featherr - 14 oktober- verloskundige Nola26 - 14 Oktober - geslachtsbepaling Nola26 - 15 oktober - 13 weken echo Laatje- 18 oktober- 13 weken echo Narcisje - 21 oktober - controle verloskundige Lauren1993- 21 oktober - 13 weken echo Shelly - 22 oktober - controle verloskundige Johanna84 - 23 oktober - 13 wekenecho Madeliefje123 - 23 oktober - 13 weken echo Pingpongpcos - 23 oktober - geslachtsbepaling Shelly - 28 oktober - geslachtsecho Pammie87 - 28 oktober - controle gyn Pingpongpcos - 29 oktober - controle vk Featherr - 30 oktober - geslachtsbepaling November: Johanna84 - 4 november - geslachtsbepalende echo 15wkn Madeliefje 123 - 8 november - geslachtsecho Featherr - 15 november - 20 weken echo Madeliefje 123 - 27 november - 20 weken echo Pingpongpcos - 28 november - 20 weken echo/GUO December: Lauren1993 - 9 december- 20 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Lang niks meer hierin gedeeld, maar zoals ik eigenlijk al zag aankomen naar voren gehaald. Nu is de nieuwe datum 11 april 2025! De baby doet het goed en deze week mag ik de 13 weken echo gelukkig nog doen. Ook de NIPT met nevenbevindingen staat deze week op de planning. Daar zie ik iets tegenop want ik vind naalden echt doodeng. Maar goed, ik vind het wel belangrijk om te doen. Geslachtsecho staat ook op de planning. Bij ons eerste kind wisten wij het geslacht en wilde wij het leuk vertellen aan onze familie. Bij deze baby willen we het andersom. Dat zij het aan ons vertellen. En eigenlijk vroegen zij ook of zij dit deze keer mochten doen. Dat vonden wij hartstikke leuk dus we doen het op die manier dit keer. Al moet ik overigens wel zeggen dat het mij niet uitmaakt of het een jongen of meisje word. Ik vind het al heel bijzonder dat ik dit nogmaals mag meemaken. Ik herken mijzelf gelukkig niet in die drang om per se 1 van de 2 te hebben. Al is het prima als andere meiden dat hier wel hebben hoor! Ik voel de baby sinds een paar weken. Heel gaaf. Dat heb ik echt gemist. Hopelijk kan de rest gauw meevoelen <3!
Haha allemaal eigenwijsjes, die van ons lag op de zij dus ze moest ook wat "porren" en ik even springen, maar kwam niet van z'n plek! A.s. maandag mogen onze kinderen voor het eerst mee naar de echo voor de geslachtsbepaling en daar horen we hopelijk als gezinnetje wat het wordt♡ we zijn nog inspiratie aan het op doen hoe we het gaan vertellen aan fam. en vrienden. We denken eraan om onze kinderen te filmen die een ballon gaan prikken met daarbij "wij krijgen een broertje/zusje!".
Wij willen het niet weten dus ons kind zal zelf zijn/haar gender revealen bij de bevalling haha. We zijn sowieso niet zo van de grote aankondigingen of feestjes waarbij we in de belangstelling 'moeten' staan We gaan vandaag op de sociale media wel een kleine aankondiging doen dat er een kindje komt, maar dat is ook meer zodat we niet alles en iedereen apart een appje hoeven te sturen Een gender reveal komt er dus niet en wat mij betreft een babyshower ook niet. Mochten mijn vriendinnen het toch als verrassing doen, dan is dat natuurlijk hartstikke leuk, maar is zeker niet iets wat ik verwacht of waar ik op reken ;') We vinden het wel leuk om eind november met zijn tweetjes nog even een paar dagen weg te gaan. Lekker nog even een huisje of hotelletje. Nog 1 laatste keer met zijn tweetjes <3
Ik wil het heel graag weten en vertel het dan ook gelijk aan familie en vrienden. Maar inderdaad geen gender reveal, het enige voor wie het uitmaakt is voor ons zelf (natuurlijk is een jongen net zo welkom als een meisje!), vind het niet nodig daar een heel feestje voor op te tuigen. Wij gaan in november (of december) ook nog even lekker een weekendje weg. Dat hebben we vorig jaar rond die tijd ook gedaan, dat was de laatste keer met zijn tweetjes. En nu de eerste keer (en laatste keer!) met zijn drietjes.
Nope, geen party, al denken we er wel aan om het 'in het klein' voor ons een verrassing te laten zijn (iemand in onze straat bakt superlekkere taarten, dus hey, een excuus voor taart...) Ik weet wel vrij zeker dat ik een babyshower krijg, maar dat is in mijn kringen meer een soort high tea/borrelmiddag met een spelletje of twee en een klein cadeautje. Meer dan dat hoeft voor mij ook eigenlijk niet
Begin trouwens wel een beetje zenuwachtig te worden! Nog 2 uurtjes tot de 13-weken echo en ik heb er enerzijds vertrouwen in, maar ja.. blijft toch spannend. Hopelijk kan de arts die 'm doet ook gelijk even spieken of de NIPT al bekend is, daar heb ik een wat minder goed gevoel over...
Hmm kun je je gevoel over de NIPT verklaren? Wanneer is die geprikt? Hopelijk veel plezier bij de echo! Ik hoef ook geen babyshower. Vorige keer mocht ik het aanbod van een babyshower ombuigen naar een diner met wat goede vrienden. Maar dan staat het eigenlijk compleet los van het krijgen van een kind, natuurlijk. Was wel gezellig. Afgelopen weekend lijkt echt een keerpunt qua energie en misselijkheid. Dat laatste is echt helemaal weg. Energie is zóveel beter al. Zit nu alsnog om 11.30 bijna in slaap te vallen achter m'n pc, maar ik sta niet meer zo afgepeigerd op, en kan me ook wat makkelijker motiveren om later op de dag nog wat te doen. Heerlijk. Hopelijk zet het verder door. Merken/merkten jullie ook in die week 12-13 veranderingen?
Oehh spannend! Ik moet nog tot 23 oktober wachten en dat vind ik ook wel erg lang, had nu steeds elke week een echo en dat geeft toch geruststellend gevoel. Nu zit er veel langere tijd tussen, ruim drie weken.
Zo ver ben ik nog niet (vandaag 11+1) maar ik teken ervoor om minder moe te zijn. M'n vriend heeft echt niks aan m'n gezelschap 's avonds haha, val gelijk in slaap.
Ja, toen ik precies 12 weken was, kwam bij mij ook de omslag. Minder misselijkheid en meer energie. Nog niet kiplekker, maar wel een stuk beter dan in de voorgaande weken. Nu ik inmiddels 14+4 ben, merk ik ook wel dat het vanaf 12 weken tot nu heel langzaam elke dag weer een stukje beter is geworden. Wat er bij mij wel voor is teruggekomen is af en toe kramp en vooral regelmatig al bandenpijn of harde buiken. Maar goed, dat duurt steeds maar even waardoor dat veel draaglijker is.
Hier weer 2 dagen een beetje bloedverlies. Ik heb geen last van buikpijn ofzo dus ik maak me niet zo'n zorgen maar vraag me wel af waar het nou vandaan komt