Ja ik weet dus dat ik ivm die vanishing twin een hoger risico heb op een fout-positieve uitslag, maar ik verwacht eigenlijk wel een beetje dat die dus afwijkend gaat zijn.. want ja, waarom ben ik anders 2 van de 3 kindjes verloren? Alleen zegt dat dus weinig over mijn koppige overblijvertje, dus alleen een 'goede' uitslag zegt wat eigenlijk.. en die verwacht ik dus niet. Dat betekent nóg meer onderzoek, en dat zou ik echt shit vinden :/ Maar aan de andere kant - de echo was helemaal top! Dus dat is al een enorme opluchting en het was heerlijk om de kleine bubs te zien bewegen (en het de echoscopiste af en toe flink moeilijk te maken, haha) Oh en ja ik merkte echt zo met 12-ish weken dat de misselijkheid in de ochtend echt begon af te nemen. Nu merk ik af en toe met vlagen wel dat ik moet eten, vooral overdag, maar 's ochtends heb ik bijna nergens meer last van!
Bij iemand in het MMM-zwangertopic zat er toen een hematoom, maar jouw echo was goed toch? Misschien dan toch 'gewoon' kwetsbare vaatjes in de baarmoederhals? Zeker omdat je ergens vertelde dat het ook vooral na douchen kwam (warm/koud? Net nog extra goede doorbloeding?)
Ja is nu twee keer na het douchen gebeurd. Vorige week en gister. Toen was het weg en nu vanochtend weer. Mijn echo was helemaal goed ja. Niks te zien. Ik denk inderdaad dat het ergens bij de baarmoedermond iets is. Mocht het nou erger worden ga ik wel even bellen nog.
Ik snap het! Heel fijn dat de echo helemaal goed was Ik hoop nog even met je mee voor een goede NIPT! @Featherr zeker bellen als je je zorgen maakt! Ik heb nog heel af en toe wat lichtroze verlies, maar ik weet ondertussen waar het aan ligt, het komt altijd na dezelfde dingen. Herken je zelf (behalve 2x douchen) niet zo'n patroon?
Fijn dat de echo goed was @pingpongpcos. Vervelend dat bloedverlies @Featherr. Soms is er gewoon geen verklaring, maar ik zou het toch aangeven bij de vk. Kan inderdaad gewoon de doorbloeding zijn die zoveel meer is. En weet je waar de placenta zit? Kan natuurlijk ook zijn dat die over de bmm ligt en je daardoor iets bloed verliest. Maar volgens mij is het dan wel iets meer...
Voor zover ze konden zien zat hij achter en hoog. Niet in de buurt van de baarmoedermond. Nee geen patroon voor zover nu behalve dus 2x bloeden na douchen. Maar soms ook niet
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 11 April: Narcisje - 35 jaar - 1e kindje Shelly - 30 jaar - 2e kindje 12 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 13 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje Pammie87 - 35 jaar - 2e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 april: Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 19 April : Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April : Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 23 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 27 April: AprilM - 30 jaar - 3e kindje 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje 29 April: Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje 30 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (1) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Oktober: Narcisje - 4 oktober - 13 weken echo Lauren1993 - 7 oktober intake vk Lauren1993 - 8 oktober termijn echo Pingpongpcos - 8 oktober - 13 weken echo/GUO Shelly - 10 oktober - 13 weken echo & nipt Madeliefje 133 - 11 oktober - controle gynaecoloog Pammie87 - 14 oktober- 13 weken echo Featherr - 14 oktober- verloskundige Nola26 - 14 Oktober - geslachtsbepaling Nola26 - 15 oktober - 13 weken echo Laatje- 18 oktober- 13 weken echo Narcisje - 21 oktober - controle verloskundige Lauren1993- 21 oktober - 13 weken echo Shelly - 22 oktober - controle verloskundige Johanna84 - 23 oktober - 13 wekenecho Madeliefje123 - 23 oktober - 13 weken echo Pingpongpcos - 23 oktober - geslachtsbepaling Shelly - 28 oktober - geslachtsecho Pammie87 - 28 oktober - controle gyn Pingpongpcos - 29 oktober - controle vk Featherr - 30 oktober - geslachtsbepaling November: Johanna84 - 4 november - geslachtsbepalende echo 15wkn Madeliefje 123 - 8 november - geslachtsecho Featherr - 15 november - 20 weken echo Madeliefje 123 - 27 november - 20 weken echo Pingpongpcos - 28 november - 20 weken echo/GUO December: Lauren1993 - 9 december- 20 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 11 April: Narcisje - 35 jaar - 1e kindje Shelly - 30 jaar - 2e kindje 12 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 13 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje Pammie87 - 35 jaar - 2e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 april: Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 19 April : Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April : Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 23 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 27 April: AprilM - 30 jaar - 3e kindje 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje 29 April: Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje 30 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verrassing (1) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Oktober: Shelly - 10 oktober - 13 weken echo & nipt Madeliefje 133 - 11 oktober - controle gynaecoloog Pammie87 - 14 oktober- 13 weken echo Featherr - 14 oktober- verloskundige Nola26 - 14 Oktober - geslachtsbepaling Nola26 - 15 oktober - 13 weken echo Laatje- 18 oktober- 13 weken echo Narcisje - 21 oktober - controle verloskundige Lauren1993- 21 oktober - 13 weken echo Shelly - 22 oktober - controle verloskundige Johanna84 - 23 oktober - 13 wekenecho Madeliefje123 - 23 oktober - 13 weken echo Pingpongpcos - 23 oktober - geslachtsbepaling Shelly - 28 oktober - geslachtsecho Pammie87 - 28 oktober - controle gyn Pingpongpcos - 29 oktober - controle vk Featherr - 30 oktober - geslachtsbepaling November: Johanna84 - 4 november - geslachtsbepalende echo 15wkn Madeliefje 123 - 8 november - geslachtsecho Featherr - 15 november - 20 weken echo Madeliefje 123 - 27 november - 20 weken echo Pingpongpcos - 28 november - 20 weken echo/GUO December: Lauren1993 - 9 december- 20 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Nou, ik weet niet of jullie al kraamzorg hebben aangevraagd, maar ik ben bij 2 kleinschaliger bureaus afgewezen omdat ze al rammetje vol zitten. Blijkbaar is het tegenwoordig normaal om gewoon bij 6 weken ofzo al in te schrijven, wist ik ff niet. Schijnbaar is het overal zo vol, dus bij dezen anders een tip om dat toch nu al te regelen...
Ah wat vervelend zeg! Ja hier waarschuwden ze daar vorige keer ook voor, dus ik heb het gelijk met 9 weken geregeld. Hopelijk heb je snel fijne kraamzorg geregeld.
Ja bizar, toen ik moest inschrijven vorige keer moest het 'voor 22 weken' hahaha. Dat is ieeeets meer tijd, vond het nu met 11 en een beetje al rijkelijk vroeg. Maar komt vast goed hoor, ik schrijf me nu gewoon weer in bij de grootste hier in de buurt.
Ik zit bij een zzp'er die de vorige keer ook bij ons was. Ik heb haar een paar dagen na de positieve test al geappt. Met de mogelijkheid om het af te zeggen mocht het toch nog misgaan. Ben heel blij dat we haar weer hebben.
Bizar he?! Vorige zwangerschap had ik het gevoel overal te laat voor te zijn. Deze keer alles gelijk na de test aangevraagd.
Ja ik kreeg dat ook al van mensen te horen! Wij hebben het met 9 weken idd al geregeld, maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat je er zó vroeg over na moet denken. Zat mensen zijn er dan pas net een beetje achter dat ze zwanger zijn...
Hier trouwens nog steeds de nipt niet terug ik weet dat het niks zegt over de uitslag maar pffff, zou het toch wel fijn vinden om wat te horen inmiddels... Heb jij je uitslag al @Johanna84 ?
Ha ja fijn! Ik had een zzp'er benaderd doen ik 7 weken was, daar heb ik niet eens reactie van gehad Zullen wel werk genoeg hebben Heb het nu weer geregeld bij de grote organisatie waar we vorige keer ook zaten. Was helemaal prima, maar iets kleinschaligers leek me ergens wel fijn. Maar ook prima zo
Ja zij doet nog maar 1 gezin per maand omdat ze eigenlijk al een soort van gestopt is. Dus ik heb haar echt een bericht gestuurd na de test van. "Wat doe jij in april?". Toen kreeg ik terug, "als dit betekent dat je zwanger bent dan kramen bij jou❤️". Zo fijn. Nu heeft mijn verloskundige ook kraamzorg dus dat had ook zo geregeld kunnen worden. Had dat ook nog nooit ergens gezien
Ja, weer heel vroeg geregeld bij een bureau dat met zzp'ers werkt. Ik had al een verhaal van een vriendin die halve uren kreeg en wisselingen. Dat zie ik niet zo zitten met mijn gezin. Man heeft een baan waarbij hij lange dagen weg is en meestal niet veel meer vrij als 2 dagen. Met ons grote gezin zie ik halve dagen niet zo zitten. Ik heb die 7 dagen vaak ook echt nodig om bij te tanken en op te knappen. Dus ik hoop ook dat baby voor de Pasen geboren wordt, dat scheelt weer wat extra dagen vrij...