Veel plezier bij de echo's dames! Ben benieuwd welke kleur de lijst gaat bijkleuren, meisjes zijn voor nu nog in de meerderheid ! Hier vanmorgen nog met een pretecho gespiekt, dochter was mee en wat is de kleine alweer gegroeid! Aangezien we met 13 weken nog best vroeg waren en het toen aan de hand van de nub gekeken werd naar het geslacht, vandaag nog even via een zogeheten "potty shot" gekeken en het is nog steeds een meisje haha!♡ daarna mocht dochter voor het eerst wat kleertjes shoppen voor haar zusje!
Wij hebben eindelijk een echofoto met het profiel van de baby. Zagen elke keer alleen de rug. Leuk om te zien dat het echt een mensje is. 13 weken echo was verder helemaal goed. Nu nog wachten op de nipttest. Blijft even spannend.
Net de geslachtsecho gehad! Ze kon gelukkig zien wat het is en heeft de foto's in een eveloppe gestopt. Heel gek om zelf niet mee te kijken bij de echo. Vanaf zondag weten wij via de gender reveal wat het gaat worden dus heel erg benieuwd. Het voelde nu ineens zo definitef terwijl het geslacht natuurlijk al veel langer vaststaat hahaha! Ik had laatst gedroomd dat ik mijzelf op blauw had gezet maar omdat ze wat langer leek te kijken zegt mijn gevoel een meisje. Ik heb dus eigenlijk geen idee ! Zondag weet ik het eindelijk!!!
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 11 April: Narcisje - 35 jaar - 1e kindje Shelly - 30 jaar - 2e kindje 12 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 13 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje Pammie87 - 35 jaar - 2e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 april: Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 19 April : Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April : Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 23 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 25 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje 27 April: AprilM - 30 jaar - 3e kindje 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje 29 April: Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje 30 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (1) Meisje (3) Verrassing (2) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Oktober: Lauren1993- 28 oktober - 13 weken echo Shelly - 28 oktober - geslachtsecho Pammie87 - 28 oktober - controle gyn Laatje - 28 oktober - geslachtsecho Pingpongpcos - 29 oktober - controle vk en cervixmeting zkh November: Johanna84 - 4 november - geslachtsbepalende echo 15wkn Karenjill - 4 november - geslachtsecho Laatje - 4 november - controle VK Madeliefje 123 - 8 november - geslachtsecho Moppersmurv - 12 november - 20 weken echo Featherr - 15 november - 20 weken echo Narcisje - 15 november - 20 weken echo Lauren1993 - 18 november - 16 weken echo + cervixmeting Nola26 - 25 november - 20 weken echo Shelly - 26 november - 20 weken echo Madeliefje 123 - 27 november - 20 weken echo Moppersmurv - 27 november - controle vk Pingpongpcos - 28 november - 20 weken echo/GUO Vissenkom - 28 november - 20 weken echo Laatje - 29 november - 20 weken echo December: Lauren1993 - 9 december- 20 weken echo + cervixmeting Shelly - 9 december - checks bij verloskundige - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 11 April: Narcisje - 35 jaar - 1e kindje Shelly - 30 jaar - 2e kindje 12 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 13 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje Pammie87 - 35 jaar - 2e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 april: Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 19 April : Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April : Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 23 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 25 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje 27 April: AprilM - 30 jaar - 3e kindje 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje 29 April: Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje 30 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (1) Meisje (4) Verrassing (2) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Oktober: Lauren1993- 28 oktober - 13 weken echo Shelly - 28 oktober - geslachtsecho Pammie87 - 28 oktober - controle gyn Pingpongpcos - 29 oktober - controle vk en cervixmeting zkh November: Johanna84 - 4 november - geslachtsbepalende echo 15wkn Karenjill - 4 november - geslachtsecho Laatje - 4 november - controle VK Madeliefje 123 - 8 november - geslachtsecho Moppersmurv - 12 november - 20 weken echo Featherr - 15 november - 20 weken echo Narcisje - 15 november - 20 weken echo Lauren1993 - 18 november - 16 weken echo + cervixmeting Nola26 - 25 november - 20 weken echo Shelly - 26 november - 20 weken echo Madeliefje 123 - 27 november - 20 weken echo Moppersmurv - 27 november - controle vk Pingpongpcos - 28 november - 20 weken echo/GUO Vissenkom - 28 november - 20 weken echo Laatje - 29 november - 20 weken echo December: Lauren1993 - 9 december- 20 weken echo + cervixmeting Shelly - 9 december - checks bij verloskundige - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'[/QUOTE]
Nog een meisje, gefeliciteerd @laatje! Spannend nog even @ShellShell! Het kan ook gerust een jongetje zijn als het lastiger te zien is. Bij onze 4e was het ook wat lastiger te zien. Eerst zei ze toen: het is een meisje. Maar even later zag ze dat ze het verwarde met de navelstreng. Uiteindelijk zei ze dus: het is toch een jongetje... He, ik zie jou ook ineens op meisje staan @Narcisje. Heb je ook nog een geslachtsbepaling gehad? Ik krijg morgen weer een echo met geslachtsbepaling. Hopelijk is het dan wel te zien. Maar ik vertel hier niets ivm eventuele meelezers... Man zegt telkens 'ze' als hij het over de baby heeft. Ik ben benieuwd of hij gelijk heeft..
Jaa, we hebben vorige week een geslachtsecho laten maken. Ik had zelf al een sterk vermoeden nav de 13 weken echo en die is bevestigd
Ow ja dat kan ook nog! Awww die spanning hier haha. Nog 6 nachtjes slapen, ik heb een aftel timer op mijn mobiel gezet
Dank jullie wel. Wat een meisjes allemaal. Ben benieiwd hoeveel er nog bij gaan komen. Lijkt erop dat de meiden in deze lijst in de meerderheid zijn.
Jaa leuk Laatje! Hebben jullie nog kwaaltjes? Sinds drie dagen doen m'n borsten weer zo ongelofelijk zeer, en ze jeuken ook, echt niet meer grappig Verder niet echt ergens last van, maar hoop dat dit echt tijdelijk is.
Bij mij is dat nooit gestopt . Ik vroeg me al af wanneer dat eens minder wordt. Ik moet zoo vaak naar de wc. Standaard 3x per nacht, soms nog vaker. Moeheid lijkt minder, hiep hoi!
Ik heb nog steeds hele heftige dromen. En sinds deze week hele pijnlijke tepels. Zelf mijn bh doe pijn om aan te doen. Verder valt eigenlijk wel mee!