Hier verschilt het kwa borsten, maar afgelopen week wel weer ineens dagen last gehad van pijnlijke tepels, dacht ook dat die periode voorbij was. Maar borsten zelf gelukkig niet meer pijnlijk zoals in eerste trimester! Verder hier wel sinds paar dagen last van mijn bekken met lopen, maar heb ook 5 dagen gewerkt, waarin ik veel heb gelopen in m'n diensten en gisteren veel geslenterd met dochter. Gelukkig nu weekje vakantie, dus maar lkkr rustig aan!
Weinig! Heel af en toe nog wat misselijk als ik honger heb, maar anders niet. Merk vooral dat de tweede-trimesterkwaaltjes nu komen: bandenpijn, veel plassen, en (helaas) nú al zwangerschapsdementie, haha. Ik trok vorige week bijna de schoenen van een vriendinnetje aan toen ik naar huis ging.. en het waren witte sneakers vs mijn eigen zwarte laarsjes dus het was écht heel dom Overigens heb ik ook wel het idee dat mijn borsten weer wat gegroeid zijn! Ze doen geen pijn, maar lijken wel echt wat groter en voelen zwaarder aan.. (maar ik klaag, heb ik ook eindelijk eens wat meer dan een net-een-B-cupje haha)
Haha oh ik vind die groei verschriiiikkelijk, zit nu ook al ruim een cup groter, vorige zwangerschap gewoon 2 hoor. Ik ben zo blij met m'n bescheiden B normaliter Gelukkig allemaal niet extreem serieuze kwalen, behalve @Nola26 dan. Pas goed op jezelf en je bekken!
Hier zijn m'n borsten ook wel iets voller en ik zie meer aderen lopen maar verder doen ze geen pijn. Ik heb tijdens het lopen soms heeel licht pijn in m'n onderrug maar verder eigenlijk nergens last van gelukkig
Mijn echo van vanmiddag is weer verzet. Volgende week woensdag mag ik nu. De vk's hadden 2 bevallingen en het lukte dus niet. Zo jammer!
Echt he, het was al een beetje balen dat we het de vorige keer niet konden zien. Maar volgende week woensdag zijn de kinderen wel weer vrij, dus nouja, vooruit maar... Dat komt ervan als je zo nieuwsgierig bent denk ik dan... iemand zei iets over weinig echo's hebben. Bij mijn andere zwangerschappen had ik alleen met 10 weken en dan weer met 20 weken (Wat vaak wel 21/22 weken was). Toen bestond er nog geen 13 weken echo. Ik heb ook nog nooit extra pretecho's gedaan. Maar omdat ik nu bijna geen extra kosten voor de baby heb kon het wel een keer dacht ik. Heb overigens ook de 13 weken echo niet gedaan..
Pfoee ik vind 3 tot 4 weken wachten al zooo lang in deze eerste periode. Fijn dat je kids er wel bij kunnen zijn volgende week!
Dat was ik denk ik - ik zou dat echt niet kunnen hoor! Nu komt dat (deels) ook vast doordat ik nog niet veel positieve, vlekkeloze ervaringen heb gehad op fertiliteitvlak en alles sowieso nieuw voor me is.. Maar ik vind het toch wel knap dat je dat geduld kunt opbrengen
♡ Uitgerekend 1 t/m 30 April 2025♡ 4 April: Featherr - 33 jaar - 2e zwangerschap Moppersmurv - 32 jaar - 1e kindje 9 April: Konijntje04 - 34 jaar - 1e kindje 11 April: Narcisje - 35 jaar - 1e kindje Shelly - 30 jaar - 2e kindje 12 April: Wiedeltje - 33 jaar - 6e kindje 13 April: Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje Pammie87 - 35 jaar - 2e kindje 17 April: Dutch - 32 jaar - 3e kindje Alasse - 37 jaar - 3e kindje 18 april: Nola26 - 30 jaar - 3e kindje 19 April : Vissenkom - 31 jaar - 2e kindje 21 April : Jkamp - 27 jaar- 2e kindje 22 April : Madeliefje12345 - 27 jaar - 1e kindje 23 April: Laatje - 33 jaar - 2e kindje 25 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje 27 April: AprilM - 30 jaar - 3e kindje 28 April: Johanna84 - 39 jaar - 2e kindje 29 April: Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje 30 April: KarenJill - 32 jaar - 2e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (1) Meisje (4) Verrassing (2) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: November: Johanna84 - 4 november - geslachtsbepalende echo 15wkn Karenjill - 4 november - geslachtsecho Laatje - 4 november - controle VK Madeliefje 123 - 8 november - geslachtsecho Moppersmurv - 12 november - 20 weken echo Featherr - 15 november - 20 weken echo Narcisje - 15 november - 20 weken echo Lauren1993 - 18 november - 16 weken echo + cervixmeting Nola26 - 25 november - 20 weken echo Shelly - 26 november - 20 weken echo Madeliefje 123 - 27 november - 20 weken echo Moppersmurv - 27 november - controle vk Pingpongpcos - 28 november - 20 weken echo/GUO Vissenkom - 28 november - 20 weken echo Laatje - 29 november - 20 weken echo + cervixmeting December: Lauren1993 - 9 december- 20 weken echo + cervixmeting Shelly - 9 december - checks bij verloskundige Pingpongpcos - 16 december - controle vk Pingpongpcos - 19 december - cervixmeting gyn - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Vandaag gelukkig twee top controles bij zowel de vk en de gyn: hartje sterk aan het kloppen, baarmoeder groeit goed, cervix is perfect op lengte én de kleine man lag lekker ondersteboven met z'n handjes achter het hoofdje in z'n "hangmat" En mijn bloeddruk was top! Nu zowaar in het ziekenhuis 116/70 Ik ben ook gewisseld naar een andere gyn en zij was echt zó lief, wat een verademing tov die vorige.. ben echt blij dat we nu door haar worden opgevolgd.
Daar ben ik inmiddels wel in geoefend. Met kinderen moet je vaak en veel geduld hebben. Fijn een goede controle!
Hoe voelt iedereen zich? Ik heb opeens onwijs last van nachtzweten, heel irritant. Verder wel weer veel energie. Merk wel dat ik steeds denk pfff week 14 pas haha. Wat lang nog tot april