Nee nog nooit bij een bekkenfysio geweest, maar moet er denk ik wel aan geloven als het niet beter wordt. Thanks voor de tip! Haha tsjaa ik heb het er ook wel voor over... maar struggle laatste jaren sowieso ineens met acne sinds ik van pil af ben tijdens mn cyclussen en je wil je als vrouw ook graag enigzins mooi en prettig voelen, dit is next level voor mij en merk dat ik er toch erg mee zit. Ben ook bang ben dat straks schade aan m'n huid kan achterlaten. Het jeukt, schilfert en doet zeer, dus blijf er dan maar eens vanaf wat ik overigens wel zoveel mogelijk doe natuurlijk!
Ah wat een vervelende bijwerkingen! Ik heb geen acne gelukkig. Hopelijk heeft de dokter een goed middeltje.
Ik heb wel flink last van m'n rug maar dat is sowieso mijn zwakke plek. Vorige keer had ik juist verrassend weinig last van m'n rug tijdens de zwangerschap dus hopelijk gaat dit snel over.
Herkenbaar dit. Sinds ik met de pil gestopt ben heeft mijn PCOS echt roet in het eten gegooid.. en ik had nóóit echt een gave huid, dus dat vond ik echt vreselijk. Ik had ook écht gehoopt dat ik zo'n 'pregnancy glow up' zou krijgen maar helaas Vind het vooral irritant dat andere mensen er een paar keer commentaar op hebben geleverd. Ik bedoel, en bedankt he, het is niet alsof ik het zelf niet weet maar ik kan er vrij weinig aan doen..
* breekt even in * Hoe gaat het hier dames!? Ik miste jullie een beetje haha soms denk ik ja ik hoor hier helemaal niet maar soms denk ik, wat scheelt +/- 4 weken nou op een mensenleven haha Vandaag de 12 weken aangetikt (te lui om de ticker 1 dag aan te passen).. Gelukkig niet zo misselijk geworden als waar ik bang voor was, maar de moeheid.. jongens! Niet normaal! We hebben het hier de kinderen en ouders vertelt, die reageerden goed dus dat scheelt, nu mn broer en schoonouders nog, schoonouders pas in december want schoonmoeder is in Spanje (nee niet het rampgebied en gelukkig). Zo fijn dat alles hier naar omstandigheden ook goed gaat! Enkelen weten het geslacht al, superleuk! Ben echt heel blij voor jullie en kijk nu al uit naar de bevallingsverhalen! Nou toedeloe, tot gauw! *Breekt weer uit*
Hey lieve karelloos. Je hoort hier ook gewoon nog bij hoor ❤️ Wat fijn dat alles goed gaat. Hier gaat ook alles een stuk beter dan het begin
Nou dat dus, ik had ook gehoopt op die pregnancy glow en dat het juist minder zou worden in de loop van de zwangerschap, maar integendeel. Oh zo herkenbaar hier ook en dan "oh wat ben je bont" en heb je er al dit of dat opgedaan, nee vriendin ik ga niet zelf van alles erop smeren om het straks nog erger te maken. Ben indd bang dat van binnenuit komt door de hormonen en we er vrij weinig aan kunnen doen op moment laten we hopen dat in elk geval na de bevalling weer zoveel mogelijk zal wegtrekken!
Haha blijf toch gewoon gezellig hier! Ik zit morgen op 15 weken dus dat scheelt bijna niks! Leuk dat jullie het al aan wat mensen verteld hebben, en dat je de 12 weken grens voorbij bent!
@Karelloos heerlijk dat je de 12 weken al hebt aangetikt! Eigenlijk bizar toch, hoe snel dat dan gaat, dat je helaas met pech uit deze groep valt, en dan meteen een maandje later toch aan de beurt bent Heerlijk. Zo, ik heb dit weekend weer eens ouderwets in de keuken gestaan. Eigenlijk vanaf dat ik 't wist (en misselijk was) tot nu niet gedaan, want misselijk en te weinig energie. Maar pffff dat uren achter elkaar staan hakt er wel in als je dat weken niet gedaan hebt Daar helpt een kantoorbaan ook niet bij. Maar goed, er staat vanaf een maaltijd op tafel, inclusief extra eters, fijn dat daar weer ruimte voor is.
Ah fijn is dat Vissenkom! Ik ben aan het aftellen, over anderhalf uur weet ik of we een dochter of een zoon krijgen, zooo spannend!!
Wat fijn om te lezen dat het met een ieder goed gaat. Hier even niet meer geweest. Sinds vorige week weer enorm misselijk en elke dag overgeven. Zelf met een lege maag moet ik kotsen, natuurlijk komt er niets anders uit dan wat gal. Iemand nog misschien tips die ik kan proberen? Vandaag controle bij de VK, dus vraag ik wel even om advies/tips.
Net alle checks bij de VK gehad, alles in orde, ook de bloedmetingen. Nu op naar de 20-weken echo over drie weken.
Ahh ik baal even heel erg. We krijgen weer een zoon. Wil niet ondankbaar overkomen maar ik heb altijd gedroomd van een meisje en vind twee zoontjes echt veel minder leuk. Bijna iedereen uit mn naaste omgeving heeft twee jongens dus ik hoopte ontzettend op een meisje.
Ah, begrijpelijke teleurstelling als je zo hoopt! Waarschijnlijk/hopelijk van korte duur en kun je snel weer genieten. Ik snap wel dat je dan moet schakelen. Ik wilde net een afspraak maken voor de kinkhoestvaccinatie. Er is gewoon op alle 3 de locaties hier in de stad geen plek?! Heeft iemand ditzelfde probleem? haha
Hebben jullie al last van cravings? Zo ja wat zijn jou cravings? Ik heb vooral zin in snoep en zoute drop!
Zoute popcorn, pannenkoeken met hete kersen en vanille ijs, tiramisu (maar die mag ik dan helaas niet, dus stond bijna in tranen te kijken naar de rest die het wel mag eten), poffertjes, sushi (uiteraard dan alleen varianten mogen), puddingbroodjes, kaas en chocolade. Ik denk nog wel wat meer dingen maar door de zwangerschap de rest even vergeten! Ik geniet er ruim van deze zwangerschap. Vorige zwangerschap bijna niet kunnen eten maar nu... Deze baby zal wel wat zwaarder worden ben ik bang...
O. Begrijpelijk hoor. Maar weet wel zeker dat je wel gauw aan het idee zal wennen en het super leuk zal vinden. Er is niets mis mee om een voorkeur te hebben. Ondanks een jongen toch gefeliciteerd
Hier alle controles goed. Alleen mijn ijzer beetje te laag, dus moet aan de tabletten en ook wat kunnen krijgen voor het spugen.
Dat snap ik! Als we nu een jongetje krijgen (ik hoop het woensdag te horen) moet ik ook flink schakelen en afscheid nemen van mijn droom om nog een meisje te krijgen. Het is niet waarschijnlijk dat we nog een kindje krijgen na deze, al sluit ik het niet 100% uit.