Hoi dames, Vandaag weer naar het ziekenhuis voor een controle. Ben meteen medisch geworden en ga opgevolgd worden bij de verloskundige én in het ziekenhuis. Een receptje voor emesafeme gehad en ga nu toch proberen te stoppen met primperan als het lukt. Tot nu toe red ik me daar goed mee met 1 per dag. Dus we gaan het zien Meteen weer even naar de baby gespiekt (enige voordeel van zo ziek zijn is dat je vaak je baby kan zien) en nu was het al 7,3mm! Met een lekker snel kloppend hartje. Zag er perfect uit. Zo vreemd wat 5 dagen doen want van de week konden we amper wat zien en nu gewoon al overduidelijk. Volgende week een echo bij de verloskundige én over 2 weken weer naar het ziekenhuis. Ze houden me lekker bezig
Je zei me dat al idd, nogmaals dankjewel . Ik ga ‘proberen’ het los te laten tot de echo van vrijdag.
Ik denk dat bijna iedereen met diezelfde gedachtes zit, eigenlijk. Ik in ieder geval wel En je weet dat het onmogelijk is om puur door je gedachten het mis te laten gaan (tenzij je écht complete paniekaanvallen hebt natuurlijk, of je zó veel stress hebt dat je er ziek van wordt) maar dat wil niet zeggen dat je dat dan ook echt zo kunt accepteren. Want je hebt gelijk - je kunt niet meer dan afwachten. Maar ja, dat afwachten is daarvoor niet makkelijker puur omdat je niks anders kúnt
Heel normaal om nog in "paniekstand" te zitten denk ik, hier ook hoor! vanochtend weer getwijfeld of ik een zelftestje zou doen...(niet gedaan) beetje jaloers dat jullie allemaal bloedtesten hebben mogen doen... hcg in je urine loopt altijd achter/lager dan de hcg in je bloed geloof ik. Probeer mezelf maar te vertellen dat ik toch geen 100% zekerheid ga krijgen.. een te vroege echo kan misschien ook onzekerheid met zich meegeven.. en zelf een bloedtest voor hcg laten doen geeft ook geen zekerheid...Ik heb dus geen andere optie dan wachten... nog 14 dagen... (ps: Ik werd voorheen altijd ongesteld van gemeenschap als ik tegen het eind van mijn cycles aanzat.. ik durf het nu niet eens ondanks dat alle websites zeggen dat het 100% veilig is)
Als het een schrale troost is, ik 'mocht' ook geen hCG laten prikken! Dus ik kan ook alleen maar afgaan op mijn thuisplasjes, een aangezien die volgens mij prima zijn, wacht ik het maar af. En we hebben op dezelfde dag echo, dus ik voel je pijn helemaal Overigens, ik heb dezelfde angsten rondom gemeenschap hoor.. Gelukkig is mijn man super begripvol en vindt hij het allemaal helemaal oké, maar ik durf op dit moment echt niet. Ik wéét dat het geen kwaad kan, maar ja.. ik denk dat de paniek als ik toch wat licht bloedverlies zou hebben het dan niet waard is. Hopelijk kan ik die zorgen allemaal een beetje loslaten over 2 weken!
Vreselijk die onzekerheid. De CB test hoeft echt niets te zeggen. Hopelijk overmorgen gewoon een goede echo. Knuffel voor jou.
Hier ook geen gemeenschap nu. Ik wil wel maar het is toch eng ofzo.. Voor m'n gevoel moet ik zo min mogelijk krampen etc hebben in m'n baarmoeder. Gelukkig is m'n partner heel lief en meegaand Vrijdag alweer 6 weken en dan nog maar een weekje wachten tot de echo. Ik heb vandaag voor het idee nog even 2 kruidvat testjes gedaan en die zien er prima uit dus so far so good.
Oef, ik snap je onzekerheid echt heel erg, zeker met die endo en operatie is het allemaal zo beladen, weet er alles van helaas. Volgens mij geeft clearblue overigens al vrij snel 2-3 aan en kan ie daar best wel lang op blijven "hangen". Het is een indicatie natuurlijk en hoeft echt niks te zeggen. Ik duim voor een hele mooie echo voor je vrijdag. Dikke knuffel
Kijk dit. CB geeft dus vanaf ongeveer 153 hcg al 2-3 aan. Volgens dit lijstje geeft ie vanaf 2753 de 3+ aan maar dat zal ik werkelijkheid meer zijn, want ik had met 3300 hcg nog een 2-3. Die marge is dus enorm!
Lief dankjewel! Ja het is idd erg beladen. Vandaag ook echt last van krampen en donker bloedverlies. Niet de hoeveelheid van een gevuld maandverbandje en vandaag erg duizelig maar ik ben er bang voor.. wel de vk gebeld maar ze gaf me aan dat het voor haar niet heel ernstig klinkt en dat het natuurlijk 2 kanten op kan gaan. Hopelijk is het snel vrijdag. Goed of slecht, ik weet het liever vandaag als morgen.
He bah, wat rot . Snap dat dat je onzeker maakt. Het kan inderdaad twee kanten op, maar het wachten is killing zo. Heel veel sterkte, hopelijk is het snel vrijdag inderdaad ❤️
Spannend met bloedverlies @She11. Hopelijk is het niets bijzonders en groeit de baby gewoon als kool. Jaloers op dat je telkens een echo hebt, maar heel veel sterkte met zo ziek zijn. Hopelijk is het deze keer niet tot de bevalling...
Veel succes morgen @She11 ! Dikke knuffel! Hopelijk maak je je zorgen om niets. Heb je de echo vroeg in de ochtend? Vanochtend even een kruidvat test met weekendindicator gedaan, volgens die moet ik in iedergeval boven 1000 hcg zitten.. maar echt heel overtuigend vind ik de test niet :') Ik heb wel een mini mijlpaal gehaald voor mezelf vandaag.. normal word ik op dag 32 tot dag 36 ongesteld... zit nu op dag 37
Hé bah wat een onzekerheid! Snap je angst heel goed. Dat het maar snel morgen is en duidelijkheid hebt! Ik duim dat alles gewoon goed zit voor je!♡
Ik zou eerlijk gezegd gewoon niet meer testen! Snap de verleiding, voel 'm hier ook nog af en toe, maar het zegt je niks en levert alleen maar onrust op als het result niet is wat je zou denken. Ik twijfelde gisteren ook, maar heb sinds gisteravond opeens vrij volle, pijnlijke borsten, dus ik geloof dat dat hcg bij mij flink aan de slag is haha. En uiteindelijk ga je er toch niks aan kunnen doen mocht het niet zo lopen als je hoopt.. Dan heb ik liever nog wat vertrouwen, hoe moeilijk het ook is, dan dat ik mezelf blijf controleren. Ik zie het op de echo over 2 weken sowieso vanzelf!
Mag ik me hier ook al melden zonder eerste echo? Die staat 9 september gepland Ik heb tot vandaag getest, puur voor de leuk om de oploop te bekijken en vandaag was een knaller (tevens laatste test), dus ik ben wel klaar en durf me hier wel voorzichtig te vertonen.
Zeker, welkom en gefeliciteerd! Ik geloof dat eigenlijk niemand van ons hier echt al een echo heeft gehad hoor, dus je valt zeker niet buiten de boot. Hoe voel je je? Al wat kwaaltjes, of nog lekker in de stilte voor de storm?