Gefeliciteeeeerd allemaal!! Prachtig nieuws! Ook ik wil me hier graag bij aansluiten, zwanger van ons 1e kindje wat via ICSI gekomen is natuurlijke weg lukte helaas niet. Maar dolblij en heel erg dankbaar dat we nu toch in verwachting mogen zijn. Als ik het na onze berekeningen van de ICSI moet rekenen zou ik uitgerekend zijn op 3 augustus 2015. Maandag hebben wij onze eerste echo dan zullen we het vast horen! Super spannend allemaal!! Geniet ervan iedereen, zo bijzonder!! Liefs, x
Proficiat dames!!! Gisteren gefeliciteerd door de ha. En uitgerekend voor rond 17 aug. Maar een juistere datum zullen pas weten na eerste echo.
Gefeliciteerd allemaal!! Ook ik mag me hier melden.. Vorige week positief getest nadat we een jaar geleden een mk bij 9 wk gehad hebben.. Heel spannend dus! Allemaal heel veel succes en hopelijk genieten!
Gefeliciteerd allen! Ook ik mag mij hier melden, a.s. woensdag echo voor meer duidelijkheid over het termijn. Ik schat zelf rond 1 augustus.
Gefeliciteerd zwangeren, ik had gister een positieve test, nog heel pril maar als alles goed blijft gaan zal mijn bevalling ergens eind augustus plaatsvinden. Spannend!
Gefeliciteerd iedereen. Vanmorgen CB 2-3 weken in mijn handen. eerste afspraak 6-1-2015 en eind augustus uitgerekend.
Hoi! Weet t nog niet 100% maar geloof ook dat ik zwanger ben!! (Onregelmatige cyclus, nu op dag 33 (normaal rond de 28) en vage positieve testen. T is zo spannend!!!
Gefeliciteeerd allemaal! Wat een prachtige kerstkado's allemaal haha Wij hebben vandaag onze 1e echo gehad, wauw.. ik blijf maar niet uit gekeken op het mooie echo plaatje met ons wondertje in mijn buik, wat bijzonder!! We zijn zo blij! Alles was gelukkig goed en ik was precies 7 weken, ook hebben we het hartje gehoord toen waren we helemaal verkocht!!
Kon vanmorgen op de echo niets zien, maar het is ongeveer 4 weken nu... Over 2 weken terug om te bekijken hoe of wat...
Dames, dit wordt volgens mij een kletsgroepje Niks mis mee maar dan moet ik wel jullie topic verplaatsen naar de zwangerschaps clubs (stukje naar onderen).
Ha meiden, van harte gefeliciteerd allemaal!! Ook ik ben uitgerekend in augustus. Precies weet ik nog niet. Op Internet kom ik uit op 17 augustus. Op 30 dec echo! Zo spannend!! Eerste ronde Clomid en meteen raak! Dus na een jaar zwanger. Wil het van de daken schreeuwen maar doe het nog maar even niet. Kerstavond vertellen we het mijn ouders, broer en schoonzus. Eerste kerstdag mijn vriend zijn ouders, broers en opa en oma. Verder blijft het nog even geheim. .. Maar wat een mooi kerst cadeau hebben we dit jaar! ! Hebben jullie het al verteld? En zo ja, hoe??
Ik heb ook 30 dec eerste echo. Lijkt me zo laat vergeleken met jullie allemaal? Ik ben 6 augustus uitgerekend. Vind het wel spannend hoor! Ondanks dat ik positieve testen in mijn handen heb gehad, niet ongesteld word en allemaal kwaaltjes heb, kan ik het op de een of andere manier eigenlijk nog niet echt geloven dat het nu zo ver is. Hebben jullie dat ook? Hopelijk 30 december eindelijk een beeld van ons kleine wondertje!
Wat leuk zeg! Eerst gefeliciteerd allemaal! Ik kan me aansluiten bij de augustus club. Wat zijn er veel groepjes waar je je bij kan aansluiten (viel me op dat er 2 topics zijn over uitgerekend in augustus 2015..). Als het goed is ben ik rond 3 augustus uitgerekend maar dat krijg ik 7 januari te horen bij de eerste intake en echo. Dan gaan we het de familie ook vertellen. Kan niet wachten! @marvin03; mijn eerste echo is ook pas rond de 10 weken. Hopelijk is er dan al heel wat te zien!
Goedemorgen dames. Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal. Ook ik mag mijzelf uitgerekend in augustus 2015 noemen. Dit zal ons vijfde kindje worden. Wij hebben onze eerste echo op 12 januari. Dat zal rond week 7 zijn. Ivm meerdere miskramen. ben trouwens 28 jaar en heb drie zoons en een dochter. Overigens allemaal winterkindjes. Ze zijn bijna 10,9,2 & 1 ( allemaal binnen drie maanden jarig) Op naar allemaal gezonde baby's.
Joehoeee.. nu met zekerheid!! Wij zijn zwanger!!! Volgens mn eigen berekening 21 augustus uitgerekend. 7januari mogen we eindelijk naar de verloskundige!!!! ☺
Ik ook!! Moet a.s. donderdag voor het eerst naar de verloskundige. Ben erg benieuwd hoever ik nu precies ben.