Fijn dat je nog redelijk hebt geslapen Peetje. Hopelijk kan de stukadoor idd nog voor de bevalling alles af maken, geeft je toch een fijner gevoel denk ik. Miss M.. Kwamen je andere kindjes op tijd? Of bij beide over tijd? Hier net manlief naar t werk gebracht zodat ik de auto heb vandaag. Ga zo even voeding halen en nog langs de babydump. Ik bedacht me net eigenlijk dat ik ook nog geen vest heb.. Tenminste niet een voor buiten
Spannend miss m ik vind het wel erg knap , je hebt nog genoeg te doen in je verlof hoor ik al , @ samantha is idd wel fijn een vestje voor buiten je weet nooit wat het weer ineens doet en idd is een fijn gevoel als t klaar is voor dat ik ga bevallen maar reken er eigenlijk niet op t schijnt nogal druknte zijn dus naja we zien t wel kan me daar nu niet zo druk om maken t komt zoals t komt
Hopelijk kan de stucadoor snel beginnen samantha! Mijn andere kindjes kwamen op tijd (36+6 & 37+5), dus ben benieuwd wanneer deze zich aandient Ben nu ook wel erg benieuwd hoor Peetje
De stucadoor komt bij mij miss m hahaha geeft niet hoor , maar spannend voor jou kan dus zomaar dat je over 2 weken al bevalt @samantha gelukt met inkopen doen ?
O, lekker handig haha. Dan hoop ik dat hij bij jou snel komt Peetje Zou idd kunnen dat hij er al snel is. Ben er nu gelukkig op voorbereid. Bij de eerste was ik er van overtuigd overtijd te gaan, dus het was nogal een verrassing Is dit jou eerste kindje?
Ja dit ons eerste kindje dus erg spannend geen idee wat er gaat komen en weet dus ook niet hoe een bevalling gaat zijn haha miss maar beter ook
Hier vandaag super druk geweest ben nu ook echt kapot hebben jullie nog plannen voor de rest van de dag , ik zo maar even lekker een tukkie doen weer ff opladen voor de rest van de dag
Heel herkenbaar die vermoeidheid na inspanning. Een tukkie doet dan wonderen! Gewoon eventjes aan toegeven. Ik heb vanmorgen het bed even lekker verschoond en boodschappen gedaan. Nu languit op de bank even bijkomen en dan om 15 uur naar de verloskundige. Op deze manier gaan de dagen best snel voorbij. Dan stap ik 's avonds mijn bed in en denk ik 'heb echt weer geen reet gedaan vandaag' hahaha.
Haha carlie dat denk ik ook wel eens idd maar ja je kan niet anders dan een stapje terug hier hoef ik gelukkig allen de was nog op te vouwen maar ook denk ik wel eens morgen weer een nieuwe dag succes straks bij de verloskundige hopelijk alles weer goed
Succes bij de verloskundige Carlie! Denk je goed om jezelf Peetje? Idd na drukte maar lekker toegeven en uit rusten. Hier is dochterlief behoorlijk oververmoeid. Hele ochtend drama om alles! Behoorlijk vermoeiend en voel mezelf dan ook echt ff geen leuke mama maar meer een politieagent. Ze ligt nu al lekker 2,5 uur te slapen en ik heb net zelf ook heerlijk 2 uurtjes geslapen . Ik voel me al wat beter nu ... Hoop zij straks ook
Ohh jeej samantha ja slaap kan een hoop goed doen hoor zowel voor jou als je dochter waarschijnlijk voelt ze dr eigen nog niet helemaal lekker ? Ze zal straks vast vrolijk wakker worden , het kan aan mijn liggen maar vind het vrij warm eb heb t ook vrij snel warm nu is dit iets wat bij de zwangerschap hoort ik kan toch altijd goed tegen de warmte maar nu hoef ik bijv alleen maar te stofzuigen en zweet me al een hoedje
Zo ik lig weer als aangespoelde potvis op de bank pfff. Vandaag met 35+0 de laatste echo gehad. Meneer lijkt op zijn ouders... Te groot en te zwaar... 3547 gram vandaag.... De gyn heeft het gehad over inleiden met 37 weken naar als ik eerlijk ben wil ik hem er nu uit hebben. De krampen zijn weg gelukkig dus ik ben niet meer aan het bevallen ik had een dreigende partus prematures stond er op de papieren. Als het nu gestopt is, heb ik dan een partus interruptus? Verder komen mijn schoonouders dit weekend om het huis klaar te maken voor de baby even de puntjes op de i zetten. Voel me wel schuldig dat ik zelf niet mag en kan helpen... Dan maar wijzen
Hahaha 1981mama dus je hoeft nu nog maar 2 weken !! Dan is wel lekker maar als ik t zo hoor kan hij in die 2 weken nog behoorlijk aankomen en zwaarder worden die word wel 4200 gram denk ik bij 37 weken dus echt een dikke druif idd zoals je in je onderschrift zo mooi beschrijft , maar uit nieuwsgierigheid waarom zou je hem er nu al uit willen hebben ? Omdat je bang bent dat hij strals te groot is bij de bevalling of omdat je het nu wel zat bent ?? Wel fijn dat de krampen gestopt zijn want steeds pijn is ook doodvermoeiend
1981mama (schoon)ouders zijn altijd blij als ze kunnen helpen! En wij zwangeren voelen ons toch bezwaard om hulp te accepteren, haha. We hebben toch nog een echo en HORMONEN! toch lekker van alle hulp genieten hoor! Vandaag is het ook warm hoor Peetje. Eigenlijk te warm voor huishoudelijke taken Door de warmte drink ik ook weer liters water weg! Om vervolgens kilometers op en neer naar de wc te maken. Bij de verloskundige is alles weer goed gekeurd!
Dat is toch weer fijn dat alles goed is ik mag maandag alweer , wat t weer betreft ligt het dus niet aan mij
1981mama, Fijn dat je weer thuis bent. Vervelend dat je de laatste dingen niet zelf kunt doen. Maar je schoonouders vinden het waarschijnlijk alleen maar leuk dat ze kunnen helpen! Denk wel dat het een geschat gewicht is! Helaas zitten ze er nog vaak langs.. Fijn Carlie dat alles weer goed is! Vanmiddag iets teveel gedaan, lig nu met harde buiken op de bank. Vriendlief speelt met onze dochter lekker buiten.. Morgen weer naar de vk, stelt me toch altijd wel gerust als alles weer goed is.
Denk wel om jezelf he san87 en vooral omdat kleintje in je buik het zeker fijn te horen dat het weer allemaal goed is !
Hier vandaag ook weer goedgekeurd door de vk. Altijd fijn! Vk denkt net als ik zelf dat ik wederom de 40 weken niet ga halen. Vind ik helemaal niet erg! Zo lang het niet voor volgend weekend is want dat past niet in mijn planning, haha! Ik gok dat het niet voor 38,5 weken komt hoor, dus we hebben nog wel 2,5 week verwacht ik. Sinds vanmiddag ook eindelijk verlof!! Heerlijk!! Het moet nog even landen hoor maar ik ben erg blij dat het zo ver is! Dit jaar niet meer aan het werk
Ja San rustig aan hoor! Succes bij de verloskundige alvast. Laawra fijn dat alles weer goed gekeurd is. Kan je nu lekker van je verlof genieten! Moet je nog veel doen?