Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Je zou denken dat dit niet meer bij de ibdaling hoort kindje was met 35 weken volledig ingedaald maar je kan zomaar gelijk hebben hoor! Heb nog steeds niets terug van de verloskundige maar ervoor bellen vind ik een beetje overdreven al is t behoorlijk pijnlijk, haha een bloemetjes hemeltje ach ziet hij zelf niets van maar voor jezelf is het minder haha hij kan beter toch nog even blijven zitten hoor 1981 mama al is t pijnlijk anders mag hij niet gelijk mee naar huis :( ff volhouden tot 37 weken meid ohh sorry weer een heel verhaal hihi

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Klinkt als bekkenpijn!

Ik heb al langere tijd last van mijn bekken. Ik heb pijn in mijn schaamstreek, liezen, soms onderrug, regelmatig in mijn bil dat doorstraalt naar mijn been... Ik kan niet lang staan, soms is 1 minuut stilstaan al te veel, liggen is regelmatig pijnlijk en omdraaien een hel!
    Als ik overeind kom (vanuit liggen of zitten), moet ik eerst een paar meter lopen voordat ik minder pijn heb. Lijkt dus wel wat op wat jij vertelt. ;)

3. peetje007

Ja klinkt idd bekend ja lig nu nog in bed e heb pijn in mijn onderrug , en heup waar ik op ligt en trekt zo mn onderbuik in echt heel vervelend , had al wel langere tijd last van mn liezen masr eigenlijk geen aandacht aan besteed omdat ik dacht dat t kwam door t indalen alleen werd maar erger en erger en meer pijn op meer plekken gister kon ik echt niet lopen zn pijn ik ga zo lekker een warme douche nemen kijken of t beter word .... ik hoor af en toe ook wat kraken echt eng maar dit kan geen kwaad voor de baby toch ? :(

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bekkenklachten is verder niet gevaarlijk voor je baby. Alleen heeeeeel erg lastig voor jou!
    Je kunt het beste alles afwisselen: zitten, liggen en lopen. In beweging blijven is wel belangrijk, maar je moet ook je rust pakken.

5. peetje007

Thanx nmv ! Dat ga ik doen

6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Bekkenpijn klinkt iig niet als een pretje! Hoop dat het niet erger wordt iig!

De beeb mag hier sowieso niet gelijk mee naar huis, moet per definitie 3 dagen blijven ter controle. Of langer als hij idd nog eerder komt. Hij zit echter met 36w0d al op 3900gram vrees ik.

Wat er hier ook nog wel bij kon is dat ik ruzie met mijn moeder heb... :( of eigenlijk zij met mij, out of the blue.... Had wel wat andere dingen aan mn hoofd helaas... Kan er ook nog wel bij...

Geen beweeglijke beeb vandaag, wel wat "plopjes" maar niet gewoon iig. In combi met de pijn van gister dan toch maar weer even het zkh bellen, maar ik ben zo bang dat ik weer moet blijven, en daar heb ik eigenlijk geen zin in...

7. peetje007

He 1981mama waarom heeft je moeder ruzie met jou ? En je kan toch beter het ziekenhuis bellen en als je moet blijven ja dan is dat zo meid alles voor je beebje maar 3900 bij 36 weken is pittig :( ik hoop dat het allemaal goed is met je beebje laat je het weten ?

8. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit klinkt misschien een beetje gek, maar wat fijn om te lezen dat jullie ook last hebben van ongemakken e.d. Ik begin mezelf een beetje een zeur te vinden. Dan doet me rug pijn, dan me buik, dan heb ik last van mijn liezen, dan heb ik het zuur, dan ben ik misselijk, dan smaakt me eten niet, dan wil ik helemaal niet eten, dan wil ik aandacht van mijn lief, dan kan ik alleen nog maar huilen en er klaar mee zijn en dan kan ik ook zomaar uit het niets ineens weer blij zijn. Hormonen+laatste loodjes= killing.

Laat de baby nou maar lekker komen...

1981mama ik zou ook even bellen hoor als je je zorgen maakt. Liever een keer te veel dan te weinig. En als je moet blijven dan zal dat ook wel een reden hebben. Hoe vervelend dan ook.

Lukt het om je rustig te houden peetje? Ik heb weleens ergens gelezen dat je bekken alleen ontlast worden als je ligt. Er werd toen ook gezegd dat alles wat je normaal staand doet (strijken bijvoorbeeld) zou je nu zittend moeten doen en alles wat je normaal zittend doet (tv kijken bijvoorbeeld) zou je proberen liggend te doen.

9. peetje007

Carlie je moet jezelf absoluut geen zeur vinden ! Wij vrouwen zetten een hele prestatie neer om een baby in 9 maanden klaar te maken in ons lichaam en aan t einde word t zwaar baby word zwaar hormonen en alles wat daar bij komt kijken ik wilde niet luisteren naar mn lijf en nou zit ik met de brokken dus doe het maar wel en of t lukt me rustig te houden uhm ja heb wel wat gerommeld in huis en ff op visite geweest dus zal ongetwijfeld wel weer op mn bordje geschoteld krijgen lig nu lekker ff op de bank met een kussen tussen mn knieën ff lekker forumen en spelletje soda crush hihi dus nu ga ik in rust modus .... al die mankementen mag je best vertellen hoor carlie hebben we allemaal mee te maken ! De ene iets meer als de ander miss maar t is er allemaal , hoe lang moest je ook al weer raak t steeds kwijt zal t vast nog vaker gaan vragen ;) dat is ook zo iets waar de meeste wel last van hebben vergeetachtig zijn dus schaam je niet hoor

10. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu 38.1 ben 8-8 uitgerekend.Ik zou eigenlijk ook zo'n handige teller moeten hebben ;)

11. peetje007

Ja die banners kun je gewoon maken idd zou wel makkelijk wezen hihi ;) jij bent al lekker dichtbij de uitgerekende datum ik moet nog wat langer :( kijk er zo naar uit !! Maar miss gaan we allebei wel overtijd wie zou t zeggen , ik hoop eigenlijk van niet

12. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mijn moeder vond het niet leuk dat mijn schoonouders er gisteren waren maar dat ik haar niet had uitgenodigd (ze wist wel dat ze kwamen). Maar ja mijn schoonouders kwamen helpen en zij zei al eerder dat ze dat niet ging doen @mijn huis, dus dan ga ik haar ook niet uitnodigen op zo'n moment natuurlijk.

Ik had voor deze gedachtegang toch minstens mijn excuses moeten aanbieden volgens haar maar dat "kon ik mijn strot niet uitkrijgen" volgens haar (fijn ook over de whatsapp allemaal).

Ik heb me in eerste instantie nog ingehouden en beleefd gereageerd maar toen ging ze verder met bashen en toen barstte bij mij de bom... Maar het zal wel, ik heb haar nu overal op geblokkeerd want ze smst wel verder als whatsapp geblockt is, en gaat op allerlei manieren door met mij beledigen.
    We hebben vorige keer afgesproken dat als er iets dwars zit dat vooral via telefoon of face to face moet worden uitgesproken maar dat is ze denk ik vergeten?

Ik heb haar ook nog geschreven dat het me juist nu heel veel verdriet doet omdat ik haar zo hard nodig heb nu.

Maar goed... Ben inmiddels in het zkh, ctg was prima, nu nog wachten op de bloeduitslagen en dan mag ik hoop ik naar huis (als ik moet blijven mogen ze de baby eruit halen!).

Sorry voor het lange verhaal...

@carlie je bent idd helemaal geen zeur. Het stelt me iig ook gerust dat ik niet de enige ben met overal pijn en klachten....

13. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook niet leuk om juist nu ruzie met je moeder te hebben. Is zij misschien ook erg nerveus? Klinkt ook heel onredelijk. Goed dat je er even niet op reageert.
    Fijn dat de ctg goed is en hopelijk je bloed ook. Dan thuis maar even je rust zoeken. Je moeder komt vast weer gauw bij zinnen.

14. peetje007

Wat jammer dat je moeder zo reageert ! En ja dat WhatsApp is een dooddoener vreselijk wel via de app en de telefoon oppakken ho maar, maar je hebt haar nu idd hard nodig hoop dat het toch snel weer goed komt wel erg fijn dat de ctg goed was en nu vertrouwen hebben dat t bloed ook goed is hoor ..... hopelijk lekker naar huis

15. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Bloed was goed en ik mocht weer naar huis :)
    eigenlijk wilden ze me nog houden ter observatie, omdat de laatste weken zwangerschap icm diabetes type 1 toch wat meer risky zijn. Maar onder de deal dat ik bij het minste geringste zou bellen als er iets was én ik morgen terugkom voor een extra ctg mocht ik naar huis :) ze snapten ook wel dat een ziekenhuisovernachting niet bij zou dragen aan mijn fysieke gesteldheid ;)

Nu weer lekker op mijn eigen bank liggen :)

16. peetje007

Heerlijk 1981mama goeie deal zou ik zo denken , nog ff volhouden meid ! De datum komt al snel dichterbij dat hij er zal zijn maar je hebt een grote baby heb je ook een grote buik of valt dat dan weer mee?

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carlie, niks gezeur hoor. Daar is dit forum toch juist ook voor om even lekker je ei kwijt te kunnen? En het voordeel dat wij allemaal rond hetzelfde termijn zitten is dat wij je allemaal wel begrijpen en veel dingen erg herkenbaar zijn ;)

Hopelijk komt de kleine eerder!

Peetje, wat vervelend dat jij nog zoveel pijn hebt. Wanneer moet je weer naar de verloskundige? Als het echt niet gaat, dan gewoon bellen hoor. Tegen bekkeninstabiliteit kan ze waarschijnlijk niks doen, maar misschien heeft ze wat tips ofzo?

Mama1981.. fijn dat je toch weer naar huis mocht, maar wat vermoeiend ook om elke keer dat ziekenhuis op en neer te gaan. Beter is gewoon dat de kleine heeeel snel komt hihi..
    En wat vervelend dat je juist nu ruzie hebt met je moeder!

Hier ook een relatie met mijn ouders wat gewoon niet lekker loopt. Hebben het alleen maar over hunzelf en wat mijn zwangerschap en mijn gezin enzo aangaat, dat boeit hun gewoon niet en dan hebben zij alles 10 x erger. Erg vervelend. Ze hebben ook verwachtingen die wij dan niet waarmaken, en daar kunnen ze dan weer heel erg "boos" om worden.

Van de week zouden ze met onze dochter een dagje weg, maar ze was heel erg moe en had heel erg last van buikpijn. Echt niet fit dus.. dus had gezegd dat ze een andere keer maar met haar weg moesten, want dat ik haar op deze manier niet graag weg liet gaan in de drukte en warmte. Gelijk boos en dat ze teleurgesteld zijn enzo..

Hier zijn we gisteren nog een dagje met ons 3en naar Duitsland geweest. Toch maar wel haha. Was echt fijn, maar vannacht heb ik het wel gemerkt hoor. Ik dacht echt dat het begonnen was, zo'n enorme buikpijn. Lag vannacht om 2 uur nog in bad haha.. daarna gelukkig wel als een blok in slaap gevallen tot 8 uur.

En vanavond is ze weer heel druk in mijn buik. Doet er gewoon pijn van haha. Tis ook nooit goed he ;)

18. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Haha Samantha, Tis idd nooit goed! Vervelend dat het contact met je ouders niet goed is.

Carlie: heel herkenbaar hoor!
    Hier heb ik af en toe mijn klaag 5 min, mijn vriend houdt dan ok ff zen mond, want hij kan het dan toch niet goed doen. Haha!

Peetje ; vervelend dat je zo'n pijn hebt! Helaas weinig aan te doen..

1981mama; fijn dat je weer thuis bent!

Vanmorgen even naar het terras geweest, de kleine lekker in de speeltuin gespeeld, heerlijk! Vanmiddag wilde we eik ook nog gaan, maar helaas alleen maar regen.. ben dat echt nu alweer beu!

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ja die regen hoeft van mij ook niet. De temperaturen bevallen mij wel haha.
    Maar geloof dat het pas vrijdag weer droog word.

Vermaken jullie kindjes ( voor degene die al kinderen hebben) hun ook beter buiten dan binnen?

20. peetje007

Ik mag morgen ochtend weer naar de verloskundige heb inmiddels wel mail terug gehad en idd ze denkt ook aan bekkenpijn incombinatie met bekkeninstabiliteit en idd niets aan te doen @ samantha wat is het toch met die ouders je neemt toch niet een niet zo fit kind mee dat moeten ze toch wel snappen ? Gelukkig is hier de band met ouders en schoonouders wel goed erg blij mee onze dame is vandaag ook heerlijk druk heb vanavond het wiegje klaar gemaakt staat nog niet bij ons op de kamer maar dat hoeft ook pas als ze er is vind ik anders staat hij in de weg wanneer zijn jullie volgende afspraken dames ? En lekker dat jullie er nog op uit gaan , tja die regen niet erg fijn maar de temp is idd aangenamer

Deel Deze Pagina