Ja zeker wel! Buiten kan ze echt wel een uur alleen spelen, maar binnen is dat hooguit een 30 min. Alhoewel ze heeft het nu wel gevonden met haar popje. Echt schattig om te zien! Popje krijgt ook eten, flesjes en moet gaan slapen. Goede voorbereiding op de baby Hoe is dit bij de andere?
Leuk dat het wiegje nu is opgemaakt en fijn dat de band met jouw ouders/schoonouders goed is. Hoe vaak moet jij nu naar de verloskundige? Ik mag woensdagavond weer. Ben benieuwd.. Voelt het bij jullie soms ook alsof de baby echt aan de voorkant van de buik eruit wil komen? Net of ze een snee aan het maken is in mijn buik en er zo uit komt haha.. heel vervelend gevoel
Ik mag nu elke week komen dus jij ook denk ik en ja zo voelt t bij mij idd ook wel eens haha Weltrusten meiden ik ga mijn bed opzoeken
Hier weer eens een beroerde nacht achter de rug hooguit 4 uurtjes geslapen moet nu mijn bed uit moet al vroeg bij de verloskundige zijn amders had ik nog wel even door geslapen maar helaas dat zit er niet in , hoe is jullie nacht geweest? Hoe voelen jullie je vandaag?
Hier ook slechte nacht gehad. Veel eruit om te plassen . Ook beetje last van menstruatiepijn nu. Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn broertje plotseling is overleden. Toch weer moeilijk .. Zo'n dag. Wil vandaag echt niet bevallen.. Dat is zo dubbel dan. Succes bij de verloskundige!
Jeetje Samantha, heftig! Heel veel sterkte vandaag iig! Hier ook een waardeloze nacht, geen positie waarin ik goed lig en draaien doet pijn... Toch nog geslapen tot zojuist...
Jeetje samantha , en dan ook van dat troosteloze weer vandaag erg somber ik hoop idd niet dat je dan gaat bevallen dat zou erg dubbel wezen heel veel sterkte vandaag ! 1981mama de baby zit dus nog steeds lekker warm bij je haha , hier al een tijdje terug van de vk moet volgende week urine inleveren vanwege verdenking op zwangerschaps vergiftiging bloeddruk word langzaam wat hoger dus zekere voor t onzekere hij was 127/86 en als de onderdruk naar de 90 gaat gaan ze zich zorgen maken en ook mjn voeten slinken niet meer met vocht dus afwachten
Zwangerschapsvergifiging zou niet zo mooi zijn! Is je bloeddruk al meerdere keren "te" hoog geweest? Ik hou ook vocht vast in mn handen, bloeddruk ook verhoogd 130/85 maar gelukkig geen zw.s.vergiftiging.
Vorige week was hij ook al wat hoger maar ik geloof ook niet dat ik t heb hoor ik hou ook vocht vast in mn handen idd en voeten dus ze wil het gewoon voor de zekerheid weten maar geloof er niet in want heb geen klachten ook
Maar krijg je gelijk de uitslag van je urine ? Of hoe gaat zoiets kan iemand dit mij vertellen? Want mijn man wil naar huis komen volgende week van zn werk zodat hij mee kan maar vind dat eigenlijk onnodig
Samantha, Jeetje wat erg! veel sterkte vandaag! Peetje; Er wordt gekeken of er eiwitten in je urine zit. Hiervan krijg je meteen de uitslag. Maar als.er eiwitten inzitten, weet ik niet wat er gebeurd.. daar heb ik geen ervaring mee. Qua slapen; ik slaap deze zwangerschap een stuk beter als de vorige! Ik lig denk maar 1 keer per week een par uur wakker. Warschijnlijk omdat ik nu meer doe op een dag ivm onze kleine. De vorige zwangerschap was slapen echt een ramp, dus herken wel.wat jullie.zeggen!
San987 jij bent gewoon zo moe dat je als een blok in slaap valt denk ik , kunnen ze dat met t blote oog zien dan of er eiwitten in zitten?
Ze kunnen het vaak al zien met een teststaafje, dus dan weet je binnen 5 minuten of er eiwitten in zitten. Als dat wel zo is, moet er verder onderzocht worden, ook op hoeveelheid ervan. Dit duurt wel langer... Zo was het tenminste 2 jaar geleden bij mijn vk nog wel...
Oke dus t is niet zk dat als je eiwitten in je urine hebt dat ze er gelijk van uit gaan dat je zwangerschaosvedgiftiging hebt ? Dus het is best nutteloos dat manlief naar huis komt om mee te gaan
Ik zou mijn vriend niet meenemen.. Kan hij evt wel regelen dat hij naar huis kan, mocht je voor verder onderzoek, naar het ziekenhuis moeten? Zelf vind ik het altijd wel fijn als hij mee naar het ziekenhuis gaat..
Ja heb ik ook gezegd san987 maar hij staat erop en hij maar werkt ook niet naast de deur ong op 1 uur rijden en zijn baas ( zijn oom ) heeft gezegd dat hij gewoon naar huis moet maar ja vind t best onzin
Jij vindt het misschien overdreven dat die naar huis komt om met je mee te gaan, maar voor je vriend is het misschien wel belangrijk om je op dit moment bij te staan. Volgens mij hebben die mannen ook een beetje last van hun hormonen nu de bevalling nadert Ik merk dat mijn man ook erg zorgzaam is op het moment. Lekker van de aandacht genieten!
Mijn man probeert elke controle mee te gaan, maar alleen als er iets bijzonders is (zoals een echo) móet hij mee. Morgenochtend heb ik een gewone controle en hij kan mee, dus gaat mee. Onze dochter kan dan ook makkelijk mee, alleen red ik dat niet... Ze vindt het erg raar als ik op die tafel ga liggen, dan wil ze er ook op of begint te huilen.
Ja de mannen zeggen van niet maar idd lijkt wel of hij zich ook een beetje zwanger voelt of zo hahaha ..... ahhh wat zielig dat ze dan begint te huilen ja ze snapt het waarschijnlijk nog niet zo goed maar lief dat de mannen meeleven dat wel