Ik denk dat mijn man het ook ziet als een soort compensatie voor de momenten dat hij niet kan helpen. Deze zwangerschap gaat nou niet echt soepel voor mij (lichamelijk) en hij werkt 6 lange dagen per week, incl 1 of 2 avonden.
Dat is dan alleen maar lief vind ik toch de tijd die hij evengoed probeert erbij te zijn naja miss moet ik idd alleen maar in mn handjes knijpen met zn man hihi
Thnx meiden Balen dat je bloeddruk weer omhoog is gegaan. Hopelijk heb je geen zwangerschap vergiftiging! Ik denk dat je man het ook alleen maar lief bedoelt hoor.. Hij kan jou verder niet op een andere manier helpen, dus wil hij het mss zo doen. Hier gaat manlief in principe ook elke controle mee..behalve als het savonds rond een tijdstip is dat onze dochter al op bed ligt. Grr.. Hier echt sjagerijnig. Had gisteren de stofzuiger helemaal uit elkaar gehaald om alles schoon te maken.. Vandaag weer in elkaar gezet, maar nu doet ieniks meer. Heel fijn dat je hormonen dan ook zo fijn meewerken.. Kan wel huilen haha..
Ik denk dat het ook een beetje compensatie is hoor. Dit is een manier om nog meer bij de zwangerschap betrokken te zijn. Laten we inderdaad maar in onze handjes knijpen met onze mannen
San987 wat fijn dat je wel goed slaapt deze zwangerschap! Voel jij je verder nog goed of veel andere klachten?
Nou meiden ik lig weer eens wakker overigens nu wel met hoofdpijn en ben een beetje geschrokken door wat dingen vandaag en weet niet zo goed wat ik nu moet doen vanmiddag lag ik te slapen en kwam wakker ik was helemaal nat van het zweet dat heb ik de laatste tijd vaker en het was nou niet echt warm nou ik heb vandaag al 2,5 liter water op en 2 water ijsjes en 2 koppen thee ging ik vanavond naar de wc mijn urine was gewoon bruin nou ik de spoedlijn gebeld van de vk en hoefde me geen zorgen te maken ! Nou mijn man maakt zich wel zorgen dus ik maar er achter aan gemaild dat ik morgen toch mijn urine wil laten checken bij hun op eiwitten maar krijg gewoon weer niets terug dit heb ik om half 10 al gemaild en vind nu gewoon echt dat ze slecht bereikbaar zijn tja voor spoedkan je de spoed lijn bellen maar waar moet je dan naar toe bellen als je wat wil laten checken en nu heb ik dus hoofdpijn miss wel omdat ik me toch zorgen maak wat moet ik doen een paracetamol nemen en denken ach loopt niet zn vaart of dan maar de dokters post bellen ? Ik vind de vk er makkelijk met zwangere omgaan of ben ik gewoon een zeur ?
Kun je niet een huisartsenpost bellen? Hoofdpijn en dat zweten erbij in combinatie met je verhoogde bloeddruk klinkt toch al meer als zwangerschap vergiftiging.. Voel je de baby nog goed?
Ik heb haar vanavond wel gewoon goed gevoelt nu even niet maar slaapt miss ik weet t niet zo goed ben bang dat ze zeggen heb je al een paracetamol genomen ? En die heb ik nog niet genomen maar miss maak ik me gewoon te druk
Mijn temp is ook normaal maar heb t echt warm mijn man ligt diep onder de dekens en ik heb de windmolen aan staan dus ik snap er niks van
Bij twijfel zou ik toch even bellen? Of even een douche nemen? Dat van die warmte heb ik ook hoor.. Mijn man ligt ook heel diep onder de dekens en ik lig erboven en heb t nog warm.. Maar echt.. Denk aan jezelf en de baby. Je kan dokterspost ook vragen om advies. Zij stellen dan zelf wel voor om te komen of niet..
Neeee joh!! Je hebt niet alleen de verantwoordelijkheid over je eigen lichaam nu he... Maar ook voor die kleine meid. Nu ga je alleen maar stressen, wat het ook niet beter maakt. Zou ze bellen en zeggen dat je je echt niet goed voelt.. Dat je bloeddruk al omhoog is gegaan vd week en nu ineens ontzettende hoofdpijn erbij hebt.. Dat je je hierdoor best wel onzeker voelt.. En of het nodig is om te laten controleren, aangezien je niks van je vk hoort.
Ik heb gebeld wat een mensen hier ik moet de spoedlijn va de verloskundige maar bellen om te kijken of hun het nodig vinden dat ik kom ik word hier echt niet goed en nu neemt mijn emotie t nog over ook zit te janken als een klein kind je word gewoon niet geholpen !
Nou ja zeg.. Dat meen je niet. Nou bel maar gewoon hoor. Je bent echt geen zeur! Je maakt je gewoon veel zorgen. Dat zou ik ook doen in jouw geval. Wat een gedoe meid..
Ik neem maar een paracetamol en ga maar slapen denk ik , ik voel me echt ongehoord !! Zowel door de verloskundige als door de dokterspost echt voel me zo verloren weet t nu echt niet meer zit hier in mn eentje beneden mn man slaapt uiteraard ben echt ten einde raad miss is het ook wel niets die kleine is nu ook weer vokop aan t bewegen voel me echt op zn Hollands gezegd kut
Dikke knuffel meid .. Hopelijk valt het allemaal wel wat mee en werkt de paracetamol snel. Maar vind het echt niet netjes van je vk en dokterspost! Sterkte! Laat je morgen weten hoe je je dan voelt? Hopelijk kun je wat slapen.
Dank je , ik hoop ook dat ik kan slapen en dat ik me morgen wat beter voel wil mu gewoon wel bevallen dit vind ik eng !
Sjaa; welkom bij ons clubje! Peetje; heb je een beetje kunnen slapen? Hoe voel je je nu? Waarom moet jij je vk mailen ipv bellen? Ik zou op deze termijn gewoon altijd bellen! En dan maar 2 keer op een avond!
Welkom bij de club Sjaa! Heb je een goede zwangerschap? Hoe is het met je Peetje? Nog wat kunnen slapen? Mama1981.. Bij jou nog alles rustig?