Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Peetje, hoe gaat het nu? Alweer gebeld?
    Bij ons kun je de vk ook mailen, maar daar staat bij dat ze binnen 2 werkdagen reageren, dus is niet bedoeld voor zulke vragen...

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik heb goed geslapen ben maar 1x wakker geworden vannacht dus miss brn ik gewoon extreem vermoeid en had ik daarom hoofdpijn hen nu geen last meer van hoofdpijn maar hen nog steeds niets terug gehad van de verloskundige maar moet nu wel weer plassen voor t eerste deze ochtend dus denk dat ik het maar opvang en afwacht op haar mailtje als ik niets terug krijg lan ik het altijd nog weg gooien maar miss kan ik t vanmiddag anders alsnog brengen dan heb ik t wel wat zouden jullie doen ?

3. peetje007

Nee bij ons is die mail juist bedoelt voor dit soort vragen je lan anders ook nergens anders heen bellen of iets voor dit soort dingen je hebt alleen nog een spoedlijn anders

4. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Peetje hoe is het nu?

Oh ik moest nog even doorlezen.
    Je urine kan je ook gewoon bij de huisarts brengen. Doen ze er een sticky in en binnen 2 min weet je of er eiwitten in zitten. Ik zou dat zeker even doen.

5. peetje007

Voel me weee goed denk dat ik gewoon heel erg moe was lig nu ook nog even in bed heb nog even geen zin haha maar moet zo wel eruit want heb ook een hond die uit moet , heb ondertussen wel urine op gevangen en wacht t wel af

6. peetje007

Heb een mail terug gehad kan vanmiddag terecht om 14:45 en moet ook mijn hb laten prikken dus maar goed dat ik mn urine opgevangen heb

7. peetje007

Hebben jullie de temperaturen gezien voor het weekend? Gaat weer omhoog naar 24 graden wel fijn voor de mensen die nog vakantie hebben maar minder voor de zwanger nou zolang ie maar niet weer naar de 30 gaat zou heel erg wezen morgen 38 weken ben benieuwd hoe lang ze er nog in blijft zitten

8. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Heerlijk dat de temperaturen weer omhoog gaan! Maar volgens mij ben ik de enige... mijn kleine kan dan weer lekker naar buiten!
    Ik heb weinig last van de zwangerschap, behalve dan dat ik snel moe ben, Maarja ik doe gewoon niet veel,haha!

Fijn Peetje dat je vanmiddag nog langs kunt komen!

9. peetje007

Nee met dat weer doe ik alleen t hoog hodige zoals stofzuigen en miss mn vaatwasser leegruimen maar daar houd t dan wel mee op , ja vind t fijn dat ik vanmiddag al de uitslag zal hebben hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken moet ook even doorgeven aan deze vk dat ze gisteren vergeten is om mijn hb te prikken dat zal alsnog gebeuren hebben jullie vandaag nog plannen dames ? Hier heb ik net mijn huisje in zover weer klaar en mocht ik geen eiwitten hebben ga ik nog even met mijn moeder het winkelcentrum in ! Ff eruit nu het nog kan

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dat is wat ik op een normale dag max doe, anders kan ik niet meer voor mijn dochter zorgen... ;)

11. peetje007

Ohh haha dat is niet zo veel maar elke dag wat denk ik dan maar ik heb een hond dis moet echt elke dag stofzuigen en 2x in de week boven haha dus daar ontkom ik gewoon niet aan miss word t strax bij mij ook wel anders ik heb nog geen andere kinderen lopen alleen 2 dieren die aandacht willen dus opzich heb ik t miss wel erg relaxed en je zal toch de tijd die hebt goed moeten verdelen en dan gaat dat op een wat lager pitje

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Stofzuigen kan ik gewoon niet meer met mijn bekken, dan lig ik de rest van de dag plat en als ik pech heb de dag erna ook nog... Dus hier is het eigenlijk geen keuze meer!
    Ik zorg ervoor dat de was bijgewerkt is, dat er eten in huis is en dat er gekookt wordt en het meest noodzakelijke gebeurt, zoals de wc en het aanrecht/keukentafel. De rest kan allemaal wel wachten of een keer wat minder gedaan worden... ;)

13. peetje007

Ik moet zeggen dat doordat ik nu meer rust pak en vaker ga liggem tussen door het best goed gaat met mn bekken tuurlijk doet nog steeds erg zeer maar het is uit te houden zo maar als je dat idd niet kan dan houd t gewoon op jammer maar helaas ik zou er ook niet mee zitten hoor lekker laten voor wat t is , straks os het allemaal weer over en komt t weer op orde

14. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook in de luxe positie dat ik alleen nog deze huishoudelijke klusjes hoef te doen. Mijn moeder en schoonmoeder helpen me af en toe met het schoonmaken van wc, badkamer e.d. Daar ben ik heel blij mee!
    Nu ben ik in een dolle bui net eventjes op pad geweest voor wat leuke accessoires voor in huis. Helemaal gezellig nu hier. Daar ga ik even liggend vanaf de bank van genieten ;)

15. peetje007

Heerlijk carlie die hulp , nou alles is goed geen eiwitten en een hb van 7,1 dus prima allemaal nu is het gewoon wachten tot de kleine zich aan dient

16. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn, geen gekke dingen!
    Alleen wachten duurt laaaaaaaaaaang. Ik wacht met je mee.

17. peetje007

Ja wachten is vreselijk maar ja zit niets anders op helaas geduld word wel op de proef gesteld zo we gaan is bekijken wie er als eerste bevalt hier volgens mij hebben we allemaal het gevoel voor altijd zwanger te blijven hahaa zo voelt t voor nu althans wel

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Fijn dat alles goed was Peetje! Toch een hele opluchting

Hier probeer ik sochtends alles te doen.. De was, afstoffen,stofzuigen, wc.

Als ik opsta, dan zorg ik dat de vloeren van de slaapkamers en badkamer "leeg" zijn en maak ik de bedden op voordat ik naar beneden ga.
    Boven doe ik 1 x in de week stofzuigen.

Dan smiddags lekker slapen met dochterlief en heb ik verder alle aandacht voor haar en hoef ik me ook niet druk te maken om het huishouden.

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Misschien kunnen we een lijstje maken met de uitgerekende datum enzo van iedereen?

20. peetje007

Dat vind ik een goed idee samantha maak jij een lijst ? Ik ben 12 augustus uitgerekend

Deel Deze Pagina