Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk vind ik dat een super goed idee om alles 's ochtends te doen, Samantha. Dat ga ik serieus ook proberen te doen! Nu zit ik er vaak de hele dag tegen aan te hikken. Steeds weer uitstellen, je kent het wel. Mijn goede voornemen voor morgenochtend!

Ik ben overigens 8 augustus uitgerekend.

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik doe ook alles s, ochtends hoor dan heb ik smiddags de hele middag voor mezelf en straks voor mijn kleine

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    San987 03.08.2015
    Carlie 08.08.2015
    Peetje007 12.08.2015
    Samantha1 15.08.2015
    nmv 16.08.2015
    Laawra 20.08.2015
    1981mama 27.08.2015

Als er meer meiden zijn die willen worden toegevoegd moeten ze het maar even doorgeven haha.. wat een gezoek ;)

4. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed bezig Samantha!

5. peetje007

Ja dit is super handig !! Goed bezig hoor , zo hebben we mooi t over zicht wie er als eerste zou moeten zijn

6. peetje007

Hoe is het met de dames al iets in gang ? Hier wat krampjes maar nog niet iets wat door gaat zetten denk ik

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Geen weeën meer gehad :)
    wel voor de 5e X deze week naar het ziekenhuis pff....

Kunnen ze hem er niet vast uithalen?

8. peetje007

Waarom alweer naar t ziekenhuis? ze zullen helaas echt wacht tot 37 weken tenzij de kleine t niet meer leuk vind in je buik dan zullen ze ool geen moment twijfelen om hem te halen hier weer even kort in slaap gevallen heb t gevoel de hele dag te kunnen slapen zo moe de krampen zijn ook weer verdwenen :( ze mag wel komen ik word ongeduldig maar ja daar heeft ze geen boodschap aan natuurlijk

9. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Mooi lijstje Samantha!

1981mama; vervelend dat je weer nar het ziekenhuis moet, waarvoor moet je zovaak op controle?

Peetje; fijn dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt!

Hier doe ik altijd iets in het huishouden wanneer de kleine nog op bed ligt smiddags, anders schiet dat echt niet op, haha!

Mijn souders komen onze dochter zo ophalen, vind ik eigenlijk helemaal niet leuk.. ze is maandag en dinsdag ook al naar de gastouder geweest..

Straks nog ff op controle.bij de vk.

10. peetje007

Begrijpelijk dat je het niet leuk vind maar over t algemeen vinden kindjes het wel leuk met opa en oma want daar mogen ze vaak toch meer als thuis haha hoe laat mag je naar de vk ? Hopelijk weer alles goed met je kleintje , en miss kun je nog even wat voor jezelf doen ? Je hebt tenslotte je handen vrij en nu kan het nog straks heb je nog een kindje en word het alleen maar minder of denk ik nou krom ? Hoe gaat het voor de rest dames al iets in aantocht denken jullie?

11. peetje007

Ik ga mezelf maar eens uit bed slepen en wat doen ben nniet vooruit te branden vandaag het is vandaag heel erg gesteld met me hahaha ;)

12. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds helemaal geen signaal van de baby dat ze onderweg is :(
    Heb wel weer waardeloos geslapen (lees wakker gelegen). Ben uiteindelijk om 5 uur maar naar beneden gegaan heb wat gegeten en gedronken en met de hond op de bank gaan liggen. Toen sukkelde ik wel weer even in slaap. Dat was fijn.
    Met mijn goede voornemens zojuist de vaatwasser en keuken gedaan :D

Succes vandaag bij de verloskundige en in het ziekenhuis. Niets ernstigs hoop ik?!

Verder iemand nog leuke plannen vandaag met dit troosteloze weer?

13. peetje007

Carlie hier schijnt het zonnetje het is wel bewolkt en t waait maar t is droog gelukkig nee vandaag helemaal geen plannen lekker een hang dag denk ik , ben omderhand elke avond weg en dag dus nu lekker niet we zijn onze gang en overloop stukadoor klaar aan het maken dus t is een rotzooi in de gang plinten van plafond enz dus ziet er niet uit maar 5 augustus komt hij alvast de plafonds doen en paar dagen later komt hij ze witte en spachtelen tegen de muur dus de beeb moet eigenlijk wel blijven zitten anders gaat t feest niet door :( maar ik dwaal af geen plannen dus !

14. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dat je daar nu nog zin in hebt?!?! Het zal er vast mooi van worden, maar die 'troep' daarvan in je huis. Laat beebje dan idd nog maar even rustig zitten ;)

Hier begint nu ook langzaam het zonnetje achter de wolken vandaan te komen. Vanmorgen was het echt noodweer! Regen, hagel en onweer! Ik hoop op een fantastische nazomer!

15. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Hier regent het nu vollop!

Ga vanmiddag lunchen met een vriendin en vanavond een klein hapje eten met mijn vriend onder het mom, nu het nog kan 😉

16. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Vannacht waardeloos geslapen, maar net voor de tweede keer wakker geworden , dus toh nog ff geslapen. Ik kan nu zelf niet meer opstaan uit het platte bed, dus manlief hijst me meerdere keren per nacht overeind. Gelukkig kan het bed omhoog dus hoef ik nu niet te blijven liggen :p

Ik moet weer naar het ziekenhuis omdat ik sinds zondag al minder leven voel. De ctg is steeds goed gelukkig. Maar waarom je een baby van 4 kilo niet goed voelt bewegen is iedereen een raadsel. Vandaag dus 5ex deze week, en de 5e X dat ik een andere gynaecoloog zie, dat schiet ook niet op en ga ik vandaag ook aangeven.

Wel een of andere doorbloedingsecho vandaag om te kijken of de bloedtoevoer goed is. Maar ik mag aannemen dat als hij zó "goed" doorgroeit, boven alle lijnen uit, dat dat het probleem niet mag zijn.

Ik begin hem wel een beetje te knijpen hier of het wel goed zit met de baby en wil hem er graag uit hebben voor de zekerheid.

Hier in huis kom ik met al die ziekenhuisbezoekjes helemaal nergens meer aan toe, helaas voor mijn man ;)

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    San987.. Succes bij de vk. Ik begrijp het wel dat je het noet leuk vind. Ik heb mijn dochter nu ook het liefst dicht bij me.

1981mama.. Wat een onzekerheid ook steeds lijkt me.. Dat je minder beweging voelt. Succes in t ziekenhuis zo!

Wat een drukte nog Peetje.. Zo tegen de uitgerekende datum.. Hopelijk komt alles op tijd af!

Weer meiden met slechte nacht gehad las ik.. Hier net zo. En vandaag heb ik ook moeite met opstarten. Heb buikpijn en baby zit steeds erg hoog te schoppen.

Carlie.. Jij bent goed begonnen vandaag hihi

18. peetje007

Oh 1981mama wel vervelend allemaal en idd je mag toch aannemen dat je een baby van die grote juist goed zou moeten voelen maar miss heeft hij wel ruimte gebrek dus dat hij echt amper kan bewegen en dat je hem eruit wil hebben snap ik haha dat zei ik gisteren toevallig nog tegen mijn verloskundige dat je die zorgen hebt als ze in je buik zitten maar dat stopt niet als ze eruit zijn zegt ze dan tja dat zal maar voor jezelf is dat zo ik hoop voor je dat ze miss toch de knoop door hakken om hem te laten komen ! Want je zn zorgen maken is ook helemaal niets :( en carlie ik hen daar nu niet echt zin in maar we hadden verwacht dat de stukadoor wel eerder tijd zou hebben maar helaas niet het geval hij heeft het mega druk zelfs maar ja het word idd mooi ik dwnk nu wel eens waar ben ik aan begonnen me dit op de hals te halen maarja zelf hoef ik niets te doen manlief doet al die klusjes maar als ik dan weer bedenk hoeveel hij nog moet doen dan krijg ik het wel een beetje benauwd maar komt vast weer op zn pootjes terecht zeg ik heel dapper :(

19. peetje007

Volgens mij ben ik ook de enige die vannacht wel goed geslapen heeft vanaf 23:00 tot 5:00 en toen vanaf half 6 tot half 8 en toen weer in slaap gevallen tot 9:15 maar kan nu weer slapen , grr die buikpijnen zijn niet leuk samantha voorwerk of zal de beeb komen ? Nou dames succes vandaag ik ga mn klusjes doen ben erg laat vandaag heb ook een beetje moeite om op te starten maar hoort erbij

20. peetje007

Hoe is het gegaan bij de verloskundige ? En 1981mama al weer terug uit het ziekenhuis ? Of hebben ze toch wat anders besloten ? Hoer net een tukkie gedaan zo ongelofelijk moe dat ik ben maar mijn hb is goed dus daar komt het niet door iemand nog tips?

Deel Deze Pagina