Je lichaam heeft het ook niet makkelijk met al die extra kilo's natuurlijk.. Mss dat je daarom ook wel moe bent? Ik voel me de hele dag al wat "afwezig " ben benieuwd naar mijn bloeddruk. Vanaaf pas 20.15 naar de verloskundige..
Dat is ook zo , ik hoop dat hij goed is samantha mij is aangeraden geen chocolade geen drop en geen chinees eten te eten dat laatste ook voor t vocht wat ik vast houd moet zeggen nu ik geen broodjes hagelslag meer eet is t vocht ook minder in mn voeten maar kan ook toeval zijn incombinatie met t weer ik duim voor je !
Serieus? Geen chocola?? Ik heb vanmorgen een halve chocoladereep opgegeten hahaha.. Ohjee hihi.. Heb nu ineens vet Zin in chinees eten, bedankt he Wat gaan jullie eten vandaag? Hier macaroni..maar heb er geen zin in..
Wij spagetti ik heb van het weekend nog chinees gegeten toen zei ik ohh miss is mn bloeddruk daar iets hoger door dat kon zomaar zei ze en nee geen chocolade ik vind t vreselijk ik ben echt chocolade verslaafd haha had elke dag wel iets met chocolade oja en geen softijs dat vind ik ook heel erg we gingen minimaal 1x per week een mc flurry halen en nu is het waterijs heel erg jammer
Hoor net dat manlief voorlopig nog niet thuis is dus het word helaas alleen eten dat is alles behalve gezellig maarja t is niet anders
Waaaaaaat geen chocolade? Zou dat de reden zijn van mijn dikke voeten en handen? Haha Ik hou van hagelslag en chocolade! Ik moet ook net als nmv juist zout eten met mijn lage bloeddruk. Succes vanavond Samantha. Balen dat je alleen moet eten Peetje. Voor mijn man heb ik nasi, maar ik hou het bij een schaaltje kwark met fruit.
Jij houd niet zo van nasi ? Maar kwark met fruit is ook heerlijk ohh ik heb trek in straciatella kwark ga ik zo maar even halen ik heb nu mijn eten op was erg gezellig maarja dat is niet anders wie moest nou ook al weer naar de verloskundige vanmiddag ? Ik ben echt dement volgens mij hahaha samantha moet vanavond maar er moest vanmiddag iemand toch ?
Ik dacht dat jij moest Peetje? Of was jij gister? Aaaaaah ik heb ook zwangerschapsdementie Ik hou wel van nasi, maar ben de laatste tijd zo misselijk dat ik het avondeten of heel licht hou of oversla. Als ik dat niet doe dan hang ik de rest van de avond/ nacht boven de pot.
He gatver carlie dat is niet fijn ik dacht dat dat alleen voor kwam in hey eerste trimester maar niet dus , nee ik moet maandag nu weer dus ik was t niet dan was t vast san987 hihi lekker he doe vergeetachtigheid kan er wel om lachen maar soms niet erg handig
Ik ben.vanmorgen geweest, alles was weer goed! Vanmiddag lekker gelunched en vanavond lekker uiteten geweest, Dus mijn dagje zonder kind goed besteed! Lekker quality time gehad!
Wat fijn San! Carlie..wat vervelend dat je nog zo misselijk bent zo nu en dan. Zijn jullie al veel aangekomen trouwens? Zit nu in de wachtkamer bij de vk. Hebben jullie t weerbericht voor maandag al gelezen? Kans op 28 graden.. Heeettt hihi
Ik ondertussen 12 kilo maar verschilt nog wel eens 1 kilo met de dag ligt aan mijn vocht in mn voeten ja heb het gezien veel te warm pfff succes samantha hoop dat alles goed is ! Hoeveel ben jij nu aan gekomen?
Ik ben ook al 12 kilo aangekomen nu. Ik kwam binnen en het eerste wat ze zei was, wat zie jij er vermoeid uit. Nou in combinatie met mijn hormonen en hoe ik me al voel, barstte ik in huilen uit haha. Vind deze laatste loodjes ook erg zwaar namelijk. Nu gaat ze volgende week donderdag voelen of ze me al kan strippen.. spannend Bij dochterlief begon het daarna wel gelijk te rommelen en kreeg ik de volgende dag weeen.
Ohh spannend zeg ! Waarom heb ik zulk geluk niet ze vragen alleen steeds hoe gaat het slapen waarop steeds antwoord heel slecht heb miss 1x in de week dat ik goed slaap jou verloskundige wil ik ook !! Hahaha
Haha geen idee Ons kindje word ook wel weer groot geschat, dus daarom probeert ze het misschien ook wel eerder hoor? Maar het wil niks zeggen, voor het zelfde geld is er nog helemaal niks mogelijk qua strippen en is alles nog potdicht.