Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Oh ja een heel verhaal getypt en alles weg nou ja uhn wat had ik ook al weer geschreven , oja de leeftijd waar jou dochter inzit is ook leuker voor mannen kunnen ze gekkigheid uithalen mama's zijn meer voor de zorg ik besef me net dat ik geen bevestigings matriaal gehaald heb voor de ballonnen en slingers als mijn hoofd niet vast zit echt erg de laatste weken, zijn er miss al dames bevallen ? Of met weeën? Hoe voelen de rest van de dames zich hier kndanks goed slapen toch erg moe geen idee hoe dat kan de baby is de laatste paar dagen mega actief miss slurpt die energie weg ? We wachten weer ongeduldig verder

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Mama, lastig! Het word je zo ook niet makkelijker gemaakt...
    En dat geklaag mag hoor! Ik denk dat dat de basis is van bijna alle topics hier! ;)

@peetje, beseft je man wel dat hij voorlopig nog niet kan rondfietsen met zijn dochter? :p Is pas rond de 9 maanden dat dit voor het eerst kan/mag... Mijn dochter is een echt papa's kindje, maar dat is momenteel wel makkelijk voor mij! Alleen krijg ik geen knuffels en kusjes meer, hij wel... Vind ik op sommige momenten best gemeen! (Jaloers? ;))

3. peetje007

Haha ja dat weet hij idd hij haalt het zitje er voorlopig olk af allen de fietsen winkel had hem er al op gemonteerd ! Haha zou ik ook wel een beetje jaloers om kunnen worden idd

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Haha Peetje.. Dus toch nog de deur uit voor bevestigingsmateriaal?
    Hebben jullie de beschuit met muisjes al ingeslagen?

Hier vanochtend iets te veel gedaan.
    Flesjes uitgekookt voor de baby
    Ramen binnenkant gedaan
    Boven schoon
    Beneden alles schoon
    Wasje gedraaid
    Eindelijk eens batterijen vd klok vervangen haha
    Kinderwagen netjes opgemaakt
    Gestofzogen en gedweild.

Daarna anderhalf uur geslapen met Dylana, maar ben nu echt kapot.. Aanhoudende harde buik steeds.. Oops!

Ben ook zo benieuwd wie er eerst zal bevallen en hoe julie kindjes gaan heten.. Of er mss een zelfde naam tussen zit haha

5. peetje007

Ga je geen borstvoeding geven? Ik heb wel flesjes in huis maar nog niet uit gekookt moet dat dan ? Jeetje samantha jij hebt wel veel gedaan als ik dat doe dan moet ik 40x pauze nemen zoveel pijn in mijn rug dus laat t wel doe elke dag wat ga morgen de boven verdieping aanpakken kinderwagen heb ik ook klaar en wij hebben geen beschuit met muisjes in geslagen want mijn schoonzusje gaat cupcakes maken voor ons die zetten we dan in de vriezer en elke dag dat er kraamvisite komt pakken we die uit de vriezer de avond er voor ze moeten namelijk bellen van te voren voor ze mogen komen dus dat kan dan prima ik en ook benieuwd hoe ieder zijn kindje gaat heten maar dat zal een verrassing zijn haha

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Flesjes hoef je niet uitgekookt klaar te hebben staan, doet de kraamhulp dan wel voor je...
    Samantha, jij hebt veel gedaan! Ik heb vandaag even een boodschapje gehaald en ben nu een poging aan het doen om te koken... Maar ik heb nu flinke harde buiken en het trekt soms ook door mijn onderrug, dat is geen handige combi bij het koken! :p

7. peetje007

Dat herken ik en is idd niet handig !!

8. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Wat goed dat jullie over flesjes beginnen! Ik moet er een in mn vluchtkoffer stoppen samen met de hypallergene voeding!

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    De harde buiken zijn nog steeds niet weg... Het trekt door mijn onderrug en ook onderin mijn buik voel ik het. Ik had mijn man maar gebeld om eerder naar huis te komen, zodat hij voor onze dochter kon zorgen. Nu een uurtje op de bank gelegen en het lijkt ietsjes minder, maar is nog steeds aanwezig!
    Ik ga maar even onder de douche...

10. peetje007

Nmv dat zal waarschijnlijk wel helpen of je het gaat over in weeën je weet t maar nooit hier de logeerkamer opgeruimd samen met manlief en de hele boven verdieping gestofzuigd en gedweild nu doet mijn rug heel erg zeer dus zit nu even te wachten tot t weer weg trekt het gaat al aardig , ik hoop dat het snel weg trekt bij jou nmv want weet hoe zeer zn rug kan doen en buik niet fijn wel fijn dat je man naar huis kon komen erg lief ook ! Laat je wel weten hoe het gaat met je

11. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    NMV wordt t steeds erger of blijft het gelijk?
    hoop dat je ergens je rust kan vinden óf dat het doorzet ;)

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Na het douchen is het wel beter geworden. Ik ging er niet vanuit dat de weeën begonnen waren, maar was wel heel vervelend... Als ik me niet beweeg en ook de kleine beweegt niet, heb ik zelfs (zo goed als) geen harde buiken meer! :)

13. peetje007

Dat is heel fijn nmv ... gaan jullie flesvoeding geven of borstvoeding ?

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ga (weer) voor borstvoeding!

15. peetje007

Oke , ik wil ook graag borstvoeding gaan geven maar t is de vraag natuurlijk of dat wil lukken heb zelf nog geen kolf apparaat of zo gekocht mocht t niet lukken dan moeten we er eerst maar 1 huren of manlief moet naar de winkel om te kopen en als t nou echt niet lukt is er altijd nog kunstvoeding

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik ga flesvoeding geven. Bij Dylana ook gedaan en dat beviel mij goed.

Fijn dat je buik weer wat rustiger is geworden NMV.

Peetje.. zeg je over mij dat ik zoveel doe haha.. zelf ben je ook nog druk bezig dus. Doe nou maar rustig ;) Morgen weer een dag haha

Hier ook hele avond weer harde buiken met beetje menstruatieachtig gevoel erbij.

17. peetje007

Ik heb hier al 2 dagen een vervelende kat het enige wat hij wil is bij mij liggen en als dat niet kan loopt hij maar te miauwen toeval ? Of zal er wat gaan gebeuren ?? We vinden het erg raar hijmis normaal erg rustig en makkelijk we weten het nu gewoon even niet met hem , ja samantha manlief zei ik ga morgen naar de stort dus ga op ruimen nou ik maar helpen en gelijk boven alles gestofzuigd en gedweild dan hoef ik dat morgen niet te doen maar ben wel bekaf dat wel en nu zo stijf als maar kan en mijn bekken doen weer heerlijk zeer maar ach he t is wel weer gedaan ik heb geen last van mijn buik nu wel toen ik bezig was

18. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Flesvoeding hier. Kan geen bv geven dus de keuze is makkelijk ;)

@nmv fijn dat het weer gestopt is!

@peetje ik denk wel dat poezen eerder dingen aanvoelen... Wie weet!

19. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh, wat zijn jullie actief geweest zeg! Ik heb een beetje een off day geloof ik. Zit mezelf een beetje in de weg. Hier nog geen weeën of iets wat er op lijkt. Het lijkt wel of de baby nooit gaat komen!
    Oh, ik heb wel heel lief pannenkoeken gebakken voor mijn lief.
    Nu maar een poging doen om te slapen. Een goede nachtrust zou ook wel weer eens fijn zijn.

Hopelijk ben ik morgen weer wat actiever en klets ik weer gezellig met jullie mee. Slaap lekker allemaal!

20. peetje007

Slaap lekker carlie ! Ik hoop dat je een goeie nacht rust zal krijgen zodat je weer heerlijk fris en fruitig bent morgen of hopen op die weeën , ik lig ondertussen ook in bed maar na die paar goeie nachten ben ik bang dat dit weer een waardeloze nacht gaat worden ! Morgen wel weer vroeg op en een drukke dag voor de boeg dus ga het toch maar proberen Weltrusten meiden

Deel Deze Pagina