Goedemorgen allemaal! Hier op zich een prima nacht gehad. Ben zo blij met de ventilator! Lekker om een badje in de tuin te hebben voor wat verkoeling. Ik vraag me af of ik er nog uit zou kunnen komen als ik er in lig, haha. Een koud voetenbadje in een teiltje water brengt mij verkoeling. We hebben ook niet zo'n grote tuin. Succes bij de vk vanmiddag Peetje.
Haha, nee hoor nog geen bevalling in zicht! Totaal geen voortekenen hier, ben bang dat ik volgende week nog wat ziekenhuisbezoekjes heb.. Vanacht goed geslapen. Dochter net naar de gastouder gebracht, ze moest erg huilen toen ik ging, zo zielig! Heeft ze echt heel lang niet meer gedaan! Dalik ff de badkamer poetsen en aan het fotoboek van mijn dochter beginnen..
@mama, lengte meten ze idd niet meer in het ziekenhuis, wij doen dat zelf... Succes met de hitte straks peetje! Ik mag om 12.15 uur weer naar de vk, heb net mijn dochter weggebracht naar mijn moeder en zij komt eind van de middag pas weer terug... Waarom wet ik niet, maar ben een beetje zenuwachtig voor straks. Mijn man kan niet mee en ik heb een vreemd voorgevoel... Stomme hormonen!
Jij ook nmv al ? Hihi komt vast door de warmte haha mijn moeder wil mee dus die gaat mee ben gewoon bang dat mijn bloeddruk toch te hoog is en ik naar het ziekenhuis moet enz maar dat zit miss tussen mijn oren succes bij de vk laat je wel weten hoe het gegaan is?
Ja hoor Peetje, ik voel me nog goed en als het net als de vorige keer gaat, dan duurt het nog wel 2 weken.. Succes bij de vk, voor degene die vandaag moeten.
Wel erg fijn dat jij je nog zo goed voelt san987 ook geen last van de warmte ? Hier wel heel erg namelijk bij alles wat ik doe begin ik al te zweten! Wel moeilijk om je dochter dan toch achter te laten lijkt me en een leuk vooruitzicht nog 2 weken lopen ik denk zelf dat dat hier nu ook t geval zal zijn mits mijn bloeddruk goed blijft zo niet dan ben ik bang om ingeleid te worden en dat wil ik eigenlijk ook niet maar ja we gaan het wel zien !
PFFF, heb nu al een hekel aan al die goedbedoelde smsjes en appjes!! Mensen die echt heel de zwangerschap nog geen interesse hebben getoond, gaan nu opeens een berichtje sturen! PFFF Sorry voor mijn geklaag hoor
Dat is idd erg vervelend laat dan nu ook niets van je horen ! T is gewoon nieuwsgierigheid meer denk ik bang dat ze het niet optijd zullen horen of ineens oja shit zal eens horen hoe het gaat of zo , heb ik gelukkig geen last van nog miss komt het nog dat mensen appjes gaan sturen maar denk dat t wel mee gaan vallen pfffff ik heb zo geen zin in de vk blegh , nmv hoe is het gegaan?
Zo ben weer terug mijn bloeddruk is 143/86 dus mag volgende week weer mijn urine meenemen en kom ik thuis heeft de hond mijn hele woonkamer onder gekotst ielgg
Mijn bloeddruk gaat ook omhoog, 140/80 nu. Wees blij dat je volgende week urine mee moet nemen ik mag morgen 24u lang alles verzamelen, bah... Handig ook met die hele grote buik.. Ik heb besloten om vandaag lekker NIETS te doen... Te warm, blijf lekker op de bank liggen. Als het buiten afkoelt dan ga ik weer bewegen
Gelijk heb je 1981mama, lijkt mij ook niet handig idd 24 uur verzamelen maar volgende week is nog zo ver weg je hebt toch in je achterhoofd van als dat maar goed blijft gaan en dan vooral voor de baby dat vind ik het belangrijkste maar ze beweegt nog goed dat hou ik dan maar aan als graadmeter weet het anders ook niet maar eng vind ik het wel bahh
Fijn dat jullie op zich goed gekeurd zijn door de verloskundige. 1981mama, waarvoor is 24 uur urine opvangen? Heeft dat ook met evt eiwitten in urine te maken? Peetje lijkt me wel irritant om tot volgende week te moeten wachten. Morgenochtend mag ik weer voor de 'keuring'. Zal wel weer wat kilootjes zwaarder zijn, want ik hou echt mega vocht vast met dit weer. Wat betreft al die appjes... Ik dacht de enige te zijn die daar gek van wordt. Het is allemaal natuurlijk goed bedoeld, maar mijn hemel heb daar toch geen zin in. En zeker niet in die mensen die zich de hele zwangerschap niet hebben laten horen. Ben op zich heel relaxt, maar zou van al die mensen bijna nerveus worden!
Ik heb nog niet veel last van die appjes! Maar denk dat het ook komt doordat ik alleen de maand noem en geen datum! Alleen echte vrienden (en familie) weet dat...
Het is ook heel erg irritant manlief is ook not amused hij zegt gewoon waarom leiden ze je niet gewoon in waarom wachten ze tot t wel te hoog is hij is gestrest en bang ik denk dat hij maandag mee gaat om zn zegje te doen hij is helemaal niet blij op de manier hoe er met mij om gegaan word hij vind ze veel te makkelijk, over t voormaat van mijn buik is dus gewoon bedrog baby ligt heel diep en opgevouwen (gezien op de echo) en ook nog voldoende vruchtwater.... hier is de hele familie zenuwachtig behalve ik ik kijk er gewoon naar uit je word er idd haast nerveus van als je familie steeds belt en al weeen ? Uhh nee anders bel ik wel pfffff nou zo weer genoeg geklaagd van mijn kant
Peetje probeer je niet teveel op te winden hè?! Dat is ook niet goed voor de baby? Heb je naast je hoge bloeddruk ook nog andere klachten? Ik neem aan dat als er aanleiding zou zijn dat er iets niet goed zou zijn ze je meteen doorverwijzen of verder onderzoek zouden doen?
Hey meiden, Lees dat er weer 2 urine moeten inleveren vanwege te hoge bloeddruk.. Bah! Hopelijk valt t mee.. En idd als je weinig klachten verder hebt zal het wel een beetje meevallen toch? De eerste hittedag weer overleefd. Vanmiddag helemaal niets gedaan.. Alleen maar lekker in t badje gezeten. Appjes valt hier ook nog wel mee, maar is idd wel knap vervelend.. Jullie horen het vanzelf..of niet