Dat zou je wel denken carlie maar manlief twijfelt daar een beetje aan omdat hij gewoon het gevoel heeft dat het te makkelijk word afgedaan omdat de bovendruk toch flink hoog is vergeleken bij anders het verschil is erg duidelijk altijd een bovendruk van 120 en nu 143 en onderdruk dat ik altijd rond 75 en nu 86 dus dat is ook wel een verschil maar ja ik ga me eigen er maar niet druk om maken ik hoop gewoon dat ze snel komt ! Wil haar lekker vasthouden
Een standaard ritueel bij de verloskundige: praatje, bloeddruk meten, wegen, buik voelen, buik meten, hartje luisteren en afsluitend praatje. En heel begrijpelijk hoor die zorgen Peetje. Laat je alleen niet gek maken de laatste loodjes kosten al genoeg energie. Breng anders morgenochtend je urine even bij de huisarts. Dan weet je binnen 5 min of er eiwitten inzitten. Dat stelt jullie misschien ook weer een beetje gerust.
Peetje, de onderdruk is belangrijker... Volgens mij moet je vanaf 90 naar ziekenhuis en daar blijven voor controles enzo
Ja ik laat het ook maar even metrust anders ga ik me alleen maar druk maken en dat is ook slecht zolang het maar stabiel blijft wat onderdruk betreft en lijkt mij dat het niet in eens levensbedreigend is
Vervelend dat jullie je niet gehoord voelen bij de vk, maar je mag er echt wel vanuit gaan dat ze weten wat ze doen! Ze nemen echt geen onnodige risico's! Ik werk zelf in de zorg en stuit ook vaak op onbegrip vanuit de familie, maar wij weten echt wel wat we doen. Hier vanavond nog even een ijsje gaan eten op het terras, heerlijk om zo nog van.mijn gezinnetje te genieten! Morgen mag ik ook weer naar de vk, ben benieuwd wat ze gaat zeggen, ofja wanneer ik naar het ziekenhuis mag (moet)
Ik ben ook erg benieuwd san789 , hier trekt mijn buik af en toe samen pijn doet het niet maar voelt vervelend zal het een begin zijn ?? De kleine is ook aan het bewegen steeds en moet om de 10 min plassen ik hoop het zo
Als je weeën hebt, beweegt de baby dan ook nog en kan je dit ook voelen! Of zou de baby zich stilhouden als de bevalling begint?
Ik denk dat dat kan verschillen hoor carlie maar ik heb geen ervaring kan bij mij ook zo zijn geweest doordat de baby zo druk was dat mijn baarmoeder reageerde ik ga nu slapen dames Weltrusten !!
@carlie, ik dacht dat je tijdens de wee het niet voelt, maar tussendoor kan het wel. Volgens mij heb ik mijn dochter niet gevoeld tijdens de bevalling... Maar ik was eerlijk gezegd ook te druk met andere dingen op dat moment!
Jammer dat het samengetrek gestopt is. Had maar zo een begin kunnen zijn. Carlie.. Ik weet ook niet meer of ik dochter lief wel voelde tijdens de bevalling.. Maar daar denk je idd niet echt aan op dat mpment. MAma1981.. Hoe is het? Voel jij de baby al.wat meer nu? Of blijft het weinig? Ik kan echt niet slapen.heb het zoo warm.. Zelfs ventilator werkt niet om af te koelen
Goedemorgen dames , hoe is deze warme nacht verlopen ? Hier geweldig geslapen ik lees samantha niet en de rest ? Hier staat s, , nachts het raam ook open samantha bij jou ook ? Zo niet is t miss te proberen ? Ik lig nig even goed wakker te worden in bed wat zijn de plannen voor vandaag ? Hier maar weer aan de schoonmaak want gisteren alleen gestofzuigd dus moet wel weer en was wassen ! Fijne dag iedereen
Fijn dat je goed hebt geslapen peetje! We hadden het raam ook al open, maar was echt 30+ in de slaapkamer. Heb uiteindelijk denk nog zo'n 4 uurtjes geslapen. 7 uur ging de wekker van manlief alweer. Meiden die vandaag voor controle moeten bij de vk, succes!!
Helaas is het weer gestopt met rommelen voor je! maar misschien wel een teken dat het snel gaat gebeuren? Hier móet de beeb vandaag binnen blijven, mijn man is jarig! Donderdag spreken we de inleidingsdatum af, ik vind de 10e wel mooi klinken? Aan de andere kant wil mijn gevoel hem er de 6e al uit hebben. Maar dat is 37+0 en is dat dan niet te vroeg voor hem? Anyway hier niet lekker geslapen (warm!!!) Maar ben wel net pas wakker gelukkig. Nog geen getrappel gevoeld dus, maar vannacht wel wat voetjes en handjes. Hoop dat het vandaag bij iemand door gaat zetten en morgen een baby heeft! Ik ben niet de enige die er klaar mee is
Haha nee 1981mama ik begin er ook behoorlijk mee aan te raken , gefeliciteerd met je hubby idd baby hou je vandaag nog vast ! En opzich is 37 weken niet te vroeg maar langer is natuurlijk altijd beter de 10de klinkt idd wel goed hoor je hubby ook lekker 2 dagen vrij hihi en dat niet in het weekend dat zou je goed doen hier is manlief er ook wel klaar mee want hij heeft nog geen vakantie gehad de arme ziel hij neemt pas vakantie als de kleine er is dat is zo afgesproken met zn baas zodat hij ook lekker kan genieten ( zal hem zwaar tegen vallen denk ik ) gisteren zaten we een stukje mtv te kijken van teen mom die baby kwam elke 2 uur hij zegt dat hebben wij toch niet he straks uhhh nou ja kan wel hoor o nee dat hoop ik niet ik denk dat hij denkt dat baby's gelijk de nacht doorslapen miss als je geluk hebt wel maar zeker niet altijd , @1981 mama heb je verder nog aan het kaartje kunnen werken ?? @ samantha 4 uurtjes is maar bar weinig wat zal jij ontzettend moe zijn hopelijk willen ze je vrijdag strippen en zaterdag een baby @ san987 al gerommel of toch op naar t ziekenhuis volgende week? Carlie hoe voel jij je ?
10 augustus klinkt heel mooi mama1981. Nog ff blijven liggen en proberen contact te maken met de baby.. Mss dat je hem dan wel voelt? Gefeliciteerd met je man! Fijne dag vandaag. Peetje.. Haha je man komt er nog wel achter hoe het in het echt gaat met een baby haha maja voor hetzelfde hebben jullie gewoon een ideaal kindje die bijna niet huilt enzo hihi.. Wat ben ik blij met onze tablet op dit soort dagen haha.. Dochterlief ff spelletje doen op de tablet dan kan ik even rustig liggen beetje bijkomen haha.. Hier heeft mijn man ook pas vakantie wanneer de kleine er is.. Vind ik wel heel fijn vorige keer moest hij na 2 dagen alweer werken.. Vond dat best rot.
Gefeliciteerd met je man 1981mama. De 10e is zeker een mooie datum! Mag je helemaal zelf kiezen? 30+ in de slaapkamer is echt geen doen Samantha! Hopelijk kun je vandaag een beetje rustig aan doen? Of misschien wel een klein power nappie? Peetje je klinkt vol energie. Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Doet een mens weer goed. Nmv ik snap dat je tijdens de weeën/ bevalling niet aan de bewegingen van de baby denkt. Het me voorstellen is wel moeilijk hoor. Heb geen idee wat me te wachten staat en dat is misschien maar beter ook. Ik heb redelijk geslapen. Had alleen veel last van zuur en misselijkheid. Heb uiteindelijk mijn bed maar rechtop gezet anders had ik een emmer nodig gehad. Maar goed, ben ondertussen ook al bij de vk geweest. Alles weer goed gekeurd. We hebben gesproken over evt inleiden na 40 wkn. Daar moet ik deze week over nadenken en volgende week (als ik nog niet ben bevallen) een beslissing over nemen. Lastig hoor! Waar doe je nou goed aan. Ergens wil ik die baby zo graag in mijn armen hebben en van al die ongemakken af zijn, maar een natuurlijke bevalling heeft weer andere voordelen. Pffff, gelukkig een week bedenktijd.
Wat heerlijk carlie dat ze het daar überhaupt al over gehad hebben , bij mij praten ze daar niet over en ben morgen al 39 weken maar heb wel gelezen dat je met inleiding meer kans hebt op complicaties wil je niet bang maken hoor maar het is niet natuurlijk op gang gekomen , als jij je goed voelt zou ik het zelf nog even afwachten als ik eerlijk ben , manlief zit ook steeds waarom leiden ze je niet gewoon in nou omdat het nog goed gaat met de baby dus hebben ze daar geen reden toe maar ja wachten is ook niet leuk natuurlijk gelukkig kan je nog even nadenken ! Het is wel heel wat natuurlijk er zitten natuurlijk ook positieve kanten aan inleiding je weet wanneer t gaat gebeuren dus geen overwachte natte broeken en overvallen worden door de weeën maar je kan je dan ook weer zenuwachtig gaan maken als die dag dichterbij komt haha oh sorry meiden weer een heel verhaal hihi , hier staat ondertussen de was al aan boven al gezogen nu nog even afstoffen stofzuigen en dweilen beneden dan is t weer klaar voor vandaag gelukkig
Ja, de bevalling wordt ook meteen medisch bij inleiden. Het zou ook zo fijn zijn om gewoon met de verloskundige te kunnen bevallen. Een bekend gezicht geeft toch vertrouwen. Ik wacht dan ook maar af hoe ik me dan voel.