Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Inleiden gaat idd vaak gepaard met complicaties.
    Ik heb vorige keer het geluk gehad dat het allemaal vlot ging en geen complicaties nav het inleiden. Het bloedverlies stond daar los van.
    Ika baalde er flink van dat mijn eigene vk er niet bij kon zijn! Maar bij de eerste perswee, kwam ze toch plots kijken op mijn kamer. Was voor een andere bevalling in het ziekenhuis..
    Ik moet nog na de vk, dus zullen zien wat die zegt.

Waarom hebben ze het bij jou over inleiden gehad Carlie? Omdat je overtijd gaat lopen of is er iets anders? (Sorry als ik dat gemist heb)

2. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik over tijd ga lopen. Dan kan je op eigen verzoek met 41 wkn inleiden of nog een paar dagen wachten. Voor 42 wkn is ze er sowieso.

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Wat een troosteloos weer het regent hier pijpenstelen naja koelt het wel lekker af het achter raam helemaal open gegooid en ook boven de ramen op een kiertje hopelijk is het straks wat koeler het is nu 23 graden is huis nog veel te warm en hoe is dat bij jullie hier klaar met mn huishoudelijke klusjes he he ! Nu lekker niets doen en straks koken , morgen komt dan de stucadoor had aan manlief gevraagd of hij miss vrij kon nemen gezellig maar dat kon niet oh wat ben ik toch weer heerlijk aan het klagen hier hahaha ;)

4. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje Peetje. Jij mag dus morgen lekker de stukadoor van koffie voorzien ;) hopelijk is het morgen droog dan kan je alles lekker opengooien en droogt het lekker snel!

Mijn was is helemaal bij. Manlief klaagde dat al zijn schone sokken niet in zijn kast passen, haha. Luxe probleem!

5. peetje007

Haha lekker he carlie dat je was bij is is idd een luxe probleem dat t niet past betekend in ieder geval dat jij niet niets doet ! Ja ik mag morgen koffie zetten jeej ik hoop idd dat het morgen droog is want dan kan hij mooi buiten mixen en niet binnen vieze stof bende maar ja anders is t niet anders wat mijn man dan zou zeggen ' dan heb je weer wat te doen ' tja doe toch liever andere dingen dan schoonmaken hahaha ik ga nu de bold and the beautiful maar kijken

6. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik stem vanmiddag af op 'one born every minute'. Ik hou nu van babyprogramma's! Have fun met The Bold! Leeft Erik nog? Heb het al jaaaaaaaaaren niet meer gezien.

7. peetje007

Haha ja die leeft ook nog stephanie niet die is dood hahaha hoe laat komt one born every minute ? Dat komt op tlc toch ?

8. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Half 4 op TLC ja.

9. peetje007

Ja dat is ook een programma wat ik leuk vind dus ga ik ook kijken verder nu op 13th street snapped dus mijn middag is wel weer gevuld hihi :) dan is de middagal bijna voorbij heerlijk relaxt zo iedereen hier tevreden ( beestje liggen allemaal in dromenland ) fijne middag iedereen !!

10. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Weer goed gekeurd door de vk. Verwjsbrief voor het zkh meegekregen.
    Net meteen gebeld en mag maandag komen, Hopelijk gaan ze niet meteen moeilijk doen over het inleiden.. ga nu echt niet tot 42 weken zitten wachten.

Morgen wordt het weer goed weer, dus dan kan hij buiten gaan staan stobberen, Peetje

11. peetje007

Idd san987 hoe bedoel je moeilijk doen je bent t toch al overlopen ? Ik denk dat je het liefst zo snel mogelijk wil bevallen maandag ben je alweer 1 week verder dus 41 weken miss ondertussen uit jezelf wel bevallen maar zo te horen ga je daar niet vanuit vind trouwens dat je nog lang moet wachten voor die afspraak !

12. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je ook weer door de keuring bent, San!
    Heb je maandag meteen onderzoek door de gyn? Spannend hoor!

13. peetje007

Hoe gaan jullie dat btw doen met opvang zodra jullie weer aan het werk moeten ? Mijn ouders gaan 2 a 3 dagen bij mij thuis oppassen maar krijg je daar nog iets van toeslag voor van de belasting? Heb ik me nog helemaal niet in verdiept eigenlijk

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Je krijgt alleen toeslag als je kind naar een erkende opvang gaat, helaas tellen opa's/oma's niet mee. Althans niet als het om eigen kleinkinderen gaat...
    Ik werk slechts 1 middag in de week, dan past mijn moeder op. Als zij een keer niet kan, dan kan ik de kids evt ook meenemen. Dus hier eigenlijk (voorlopig) geen problemen! ;)

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    San, hopelijk doen ze niet moeilijk. Ik mocht bij mijn dochter kiezen of ik de volgende dag (vrijdags) al wilde of dat ik na het weekend pas het ziekenhuis opzocht. (Was op die donderdag precies 41 weken.) Ik heb er toen voor gekozen om nog even te wachten, maar zij besloot toch zelf voor vrijdag te gaan! ;)

16. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Zolang het allemaal.goed gaat Peetje, doen ze niks voor de 41 weken.
    Vorige keer had ik met 41 weken ook de eerste afspraak, toen had ik een gyn i.o. deze begon het schoolboekje over de complicaties op te noemen en dat ze.toch echt af gingen wachten tot 42 weken. Dat was zo'n domper, 2 dagen later had ik een vk met ervaring en die liet de keuze bij mij wat ik wilde, voelde veel fijner..
    Nu ga ik natuurlijk wel.wat meer voorbereid het gesprek in. Ik weet allen nog niet met wie ik het gesprek heb, maar dat zie ik maandag wel..

17. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Onze kindjes gaan naar een gastouder, ik werk onregelmatig, dus heb ook flexibele opvang.
    Je krijgt idd alleen toeslag voor een erkende gastouder, opa's en oma's kunnen dit volgens mij wel.zijn, maar dan moeten ze hier ook papieren voor hebben.

es

18. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie doet eigenlijk strippen? Is dat ook iets wat de gyn doet of kan/mag de vk dat ook doen?

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Fijn dat je bent goedgekeurd san. De kleine heeft het nog wel fijn dus daar binnen.
    Hopelijk doen ze niet al te moeilijk in t zkh maandag. Beter zou zijn dat je voor die tijd al bent bevallen natuurlijk.

Jammer dat je man morgen geen vrij kan peetje.. Denk je dat hij lang bezig zal zijn? Anders morgenavond maar samen alles schoonmaken ;)

Qua opvang hoef ik me niet druk te maken. Ben thuisblijfmoeder. Al wil ik straks wel graag weer werken hoor,mis de sociale contacten heel erg.

Carlie. Bij mij doet mijn vk dat gewoon. Vorige zwangerschap ook.

Ik heb vandaag hele dag al wat een vreemd (voor) gevoel.. Kan t niet plaatsen.. Zou t vanaaf gaan beginnen? Hihi..

Jullie ook zo'n soort spierpijngevoel down under?

20. peetje007

Uhm dat heb ik wel een tijdje gehad maar is nu wat minder gelukkig hier helemaal geen gerommel vandaag miss wel stilte voor de storm wie zal t zeggen , zou fijn zijn voor je samantha als het zo mag zijn ik duim voor je !!

Deel Deze Pagina