Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan ga ik volgende week eerst maar eens aansporen op strippen voordat we meteen overgaan naar inleiden. Eigenlijk apart dat ze het daar niet over heeft gehad, maar Misschien komt dat volgende week dan.

Spierpijn down under herken ik ook. Het ene moment meer last van dan het andere moment. Volgens mij komt dat doordat de baby ingedaald ligt.

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Volgens mij zijn nu de regels aangescherpt en mag je als gastouder niet meer (betaald) jouw eigen kleinkinderen opvangen...

@carlie, strippen doet de vk ook hoor! Maar mijn vk wil pas strippen vanaf 40 weken, daarvoor heeft het (meestal) geen nut...

Spierpijn downunder heb ik niet, heb wel altijd veel pijn in mijn schaamstreek, maar dat is door de bekkenklachten... Heb de laatste week wel vaak harde buiken en heb tot nu toe 2 keer gehad dat het ook door mijn rug en onderbuik trok. Ik vond het nog geen weeën ofzo, maar volgens mijn vk waren het toch voorweeën. Ken ik niet van mijn eerste zwangerschap, is nu wel erg anders dan toen!

3. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Hier weer controle gehad en alles was prima! Vruchtwater nog voldoende, bloeddruk laag (110/60) en echo netjes. Baby wordt nu 2700 gram geschat met 37.5 dus een kleintje maar dat wisten we al. Wel een kleintje met lange benen (die duidelijk niet van mij komen, haha!). Ben benieuwd wanneer we elkaar gaan ontmoeten!

Hier ook weer wat klusjes af kunenn strepen vandaag. Extra boodschappen gehaald zodat we wat voorraad hebben, het overgrote deel van de enveloppen is geschreven en gefrankeerd en de vriezer ligt vol met 75 cupcakes. Kan zl mooi uitdelen op de opvang en kunnen we er neerzetten voor de kraamvisite. Nog een paar dagen wat doen en dan kan ik in de relax modus!

4. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ohh dat is idd licht maar dat komt straks wel weer bij , lekker dat je wat klusjes hebt gedaan heerlijk toch zn relaxt vooruitzicht en wat een heerlijke lage bloeddruk maar kan soms miss ook vervelend zijn weer niet of je er last van hebt ? Ohh dames ik lig hier in bed maar t is zo warm pffff niet normaal zelfs mijn man heeft er last van

5. peetje007

Goedemorgen dames , hier al weer uit de veren dus erg kort geslapen maar miss krijg ik de kans om vanmiddag nog even te slapen zo niet dan lekker optijd naar bed.... de kleine zit nog steeds veilig bij mama in dr buik de 39 weken is bereikt vandaag de vraag is hoe lang nu nog ;) fijne dag

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Fijn dat de controle weer goed was Laawra. Wel klein kindje dus, maar dat wisten jullie al..dan is de schrik ook niet zo erg.

Fijn dat je ook weer wat dingen hebt kunnen afstrepen.

Peetje, ondanks de warmte nog wel wat geslapen?
    Hoe laat komt de stukadoor?

7. peetje007

Ik heb hoogstens 4 uurtjes geslapen :( stucadoof was er om half 8 die is nu bezig met de plafonds in de gang en overloop en dan komt hij volgende week terug voor de muren mits de kleine er nog niet is dat hebben we afgesproken en anders mogen we hem bellen en verzetten we het een paar dagen of 1 weekje dat is gelukkig geen probleem straks komen mijn ouders even op de koffie ben wel moe maar we houden het wel uit hier en daar weer wat krampjes en zwaar gevoelonderin mijn buik alsof ik vreslijk ongesteld moet worden maar dat heb ik al vaker gehad en trekt het zo weer weg dus dat zal het voor werk nog wel zijn , wat zijn jullie plannen voor vandaag ? ( hier weinig kan nu ook niet schoon maken ) moesten er deze week nog mensen naar de verloskundige?

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hier vanochtend lekker met Dylana gespeeld. Lekker tutten: schminken, nageltjes lakken, haartjes doen en hebben geknutseld.

Verder nog ff wasje gedraaid. Poetsen laat ik vandaag achterwege. Heb flink pijn als ik loop..echt weer die venijnige messteken ofzo daaronder..

Zo eerst even lekker slapen hihi..

Bem benieuwd of jouw voorwerk ook al echt wat doet?

Ik mag morgenochtend naar de vk.. Ben benieuwd of er al iets verweekt iets.

9. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Samantha doet jouw verloskundige ook inwendig onderzoek? Klinkt trouwens als een heerlijk en gezellig ochtendje met je dochter.

@nmv mijn verloskundige gaat ook pas volgende week met mij dat gesprek aan. Ik ben dan 40+3. Ben wel benieuwd of zij ook kan/mag/wil strippen. Ik vermoed dat zij dat dan niet meteen zal doen. Misschien vanaf 41 wkn. Rustig afwachten maar.

@laawra ook weer mooi door de keuring. Wel schattig een klein baby'tje. Volgens mij zit er bij mij een reuze baby in mijn buik, haha. Met 31 wkn was ze al 2100 gram. Heb jij eigenlijk wel eens last van je lage bloeddruk? Die van mij is ook erg laag en ik heb nog weleens last van sterretjes zien en/of flauwvallen.

@peetje ben zo benieuwd wanneer je zal bevallen. Jouw lichaam lijkt er al echt mee bezig te zijn! Misschien nu wel even goed voor je dat je gedwongen niet kan soppen. Lekker op de bank en zo afstemmen op TLC ;)

Hoop niet dat ik iemand vergeet...
    Bij mij overigens nog steeds alles rustig. Het lijkt trouwens wel of mijn buik nog elke dag groter wordt. Ben echt bol nu joh!

10. peetje007

Tja ik weet ook niet wanneer ik zal bevallen en of het überhaupt wat doet , het is hier op dit moment echt een zooitje witte voetstappen overal en van dat papier op de grond in de gang dat moet overigens blijven liggen want hij komt volgende week nog terug als ik nog niet aan t bevallen ben , en anders halen we het ff snel weg want het ziet er niet uit maar ja dit wist ik van te voren maarja nu het zo te zien is het wel heftig op dit moment ..... ik ben benieuwd morgen samantha hoe laat mag je ?

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carlie, wat bedoel je precies met inwendig onderzoek? Ze zei alleen dat ze wel wou gaan kijken of het al mogelijk is om te strippen. Aangezien ik morgen 38+5 ben.. dus wel redelijk vroeg. Maar dan zal ze wel voelen of er al iets verweekt is denk ik.

Grappig dat je buik nog steeds groeit. De baby heeft het nog veel te goed bij jou dus hihi.

Peetje, ik zou echt helemaal gek worden in die rotzooi haha. Knap hoor dat je dat echt nog wilt zo vlak voor de uitgerekende datum.

Ik heb morgen 09.30 de afspraak.. dus al lekker vroeg :)

San987, bij jou nog steeds alles rustig?

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    ff fotootje spammen van mijn tuttebel vanochtend ;)

Dylanamakeup.jpg

13. peetje007

Heerlijk aan het tutten hahaha , weet ook niet of ik er wel zo goed aan gedaan heb hoor samantha ! We zijn aan het soppen geweest de babykamer weer en gestofzuigd en de wc om het toch een beetje stofvrij te maken maar valt niet mee hier voel ik me een beetje grieperig vanavond keelpijn en het gevoel van een beetje koortsig te zijn hoop niet ziek te gaan worden nu helemaal geen zin in bahh pfff ben echt toe aan de bevalling ben t echt zat!!

14. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om te kunnen strippen moet je minimaal 1 cm ontsluiting hebben, heb ik gelezen Samantha. En om te bepalen hoeveel ontsluiting je hebt, moet de verloskundige toch inwendig onderzoek doen? Misschien heb ik het mis hoor of verkeerd begrepen. Voor mij is alles nieuw. Ben gewoon erg nieuwsgierig hoe het allemaal in ze werk gaat aangezien ik sterk het gevoel heb overtijd te gaan.

15. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Peetje. Daar zit je nu echt niet op te wachten.

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ja dat zal ze dan wel gaan voelen denk ik ja. Heb mij daar nooit zo in verdiept. Vorige zwangerschap ben ik ook gestript, maar heeft ze het nooit over cm's ontsluiting gehad ofzo. We zullen het morgen wel horen haha..

Aah beterschap Peetje. Ik heb wel eens gelezen dat je lichaam zich op die manier klaar maakt voor de bevalling.. Dus misschien is het juist een teken? ;)

17. peetje007

Ohh echt samantha ? Nou dat zou ik niet erg vinden maar als t niet zo is natuurlijk wel maar we wachten het wel af voel me niet ziek masr gewoon niet lekker het is net alsof ik koorts heb alleen heb ik het niet ;) naja ach van mij mag het hoor succes morgen bij de verloskundige samantha hopelijk kunnen ze je strippen en begint het voor jou snel ! Laat je het ons weten

18. peetje007

Succes zo bij de verloskundige samantha! ! 1981mama Hoe gaat het met jou? En san987 al iets gebeurt ondertussen? Carlie hou je het nog uit ?

19. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Goeiemorgen dames :)
    Een beetje geslapen?
    Hier was het superwarm, zelfs met de ramen open!

Moet zo naar het zkh maar kan eigenlijk zelf niet rijden zoveel pijn heb ik :(... Pijn in mn buik.. soort spierpijn/menstruatiepijn. Maar het lijkt niet op weeën..
    Verder hoor ik vandaag wanneer het deze week gaat gebeuren als het niet spontaan begint! Wat mij betreft vandaag!

@samantha ik hoop dat ze je willen strippen! Niet iedere verloskundige wil dit doen vóór 40 weken :)

20. peetje007

Nee heb slecht geslapen helaas :( @1981mama je hebt in ieder geval die mijlpaal van 37 weken gehaald is waarschijnlijk wel een zware week voor je geweest omdat je daar toch naartoe leeft , en miss laten ze je morgen wel terug komen voor inleiding zo vlak voor het weekend zou wel erg zijn als je nog een hele week moet lopen !

Deel Deze Pagina