Ik hoop dat het slapen goedkomt als we bevallen zijn maar ik vrees dat het dan ook gebroken nachten zijn Nou ja ik begrijp wel dat iedere dag binnen een flinke winst oplevert voor de beeb... Op het geboortekaartje staat vandaag hahaha Oh ja, wel irritant: we hebben dus eindelijk een babyfoon gekocht, met cam. Manlief heeft die uiteraard direct geïnstalleerd... Nu ging ik gisteravond doucjen en zag het raam nog openstaan.... Dus ik loop bijna naakt dat kamertje door... Krijgt mn man direct op zn telefoon te zien op film dat ik er liep... Ik weet nog niet of ik daar heel blij van word hahaha
Hahaha 1981mama ik neem aan dat je man je al vaker naakt gezien heeft dus daar zal hij niet van schrikken ! Idd elke dag langer bij mama is beter maar als jij zoveel pijn hebt komt dat jou ook niet ten goede voor de bevalling en hij is in de term voldragen dus hij zou een goeie start kunnen en moeten hebben met 37 weken , laat je het ons wel weten?
Succes vandaag Samantha en en 1981mama! Wanneer mag jij weer Peetje? Hier ook een heel onrustige nacht. Ik had geen last van de warmte, maar van mijn buik! Steeds pijnlijke harde buiken. Heb ik nog niet eerder zo gehad. Ik lag een klein feestje te vieren in mijn bed, want ik dacht echt dat er nu iets zou beginnen, maar helaas.... Vanmorgen volledige stilte, grrrr. Maar toch positief dat mijn lichaam in ieder geval iets doet, toch? Hilarisch om ineens naakt op de babyfoon te verschijnen. Daar zullen jullie nog veel om moeten lachen, kan ik me zo voorstellen. Wij hebben ook een babyfoon met camera, maar die beelden komen op de ouderunit. Hij is nog niet aangesloten, maar ik ben gewaarschuwd Hoe voel jij je vandaag Peetje? Nog steeds 'grieperig'?
Ik mag maandag weer , ja ben nog steeds niet fit maar miss gewoon een verminderde weerstand of zo , het is zeker positief dat je lichaam iets doet nu afwachten of er ook daadwerkelijk echt iets gebeurt van binnen heel herkenbaar zn feestje vieren omdat je denkt dat het miss doorzet hoever ben jij nu ook alweer carlie ? Word je het al zat wij gaan vanavond bbqen bij mijn schoonouders als dat maar goed gaat hahaha
Lekker, barbecuen! Gezellig en fijn dat je niet zelf hoeft te koken Ik ben nu 39+5 zaterdag uitgerekend! 8-8 vind ik wel een mooie datum dus wil best nog die laatste twee dagen wachten hoor, maar niet heel veel langer meer! hahaha
Haha erg he dat wachten dat maakt die laatste loodjes nog zwaarder ik hoop voor je dat je bevallen gaat oo de uitgerekende datum maar zou er niet teveel op rekenen ze zeggen dat je meestal over loopt bij de eerste dus
Ik lig nu nog aan de ctg dus et kan nog vandaag worden... Maar ik sta ingeplanned voor morgen Als ik buiten sta ga ik mn ouders bellen
Wat spannend 1981mama! Succes en het duurt nu echt niet lang meer voordat je je kleintje in je armen mag sluiten.
Ohh wat spannend 1981mama maar waar hangt het vanaf of ze vandaag beginnen of morgen ? Hou ons op de hoogte he !!
Succes 1981mama! Hier nog alles rustig! Begin alleen wel steeds meer last van mijn bekken, onderrug en bovenbenen te krijgen.. Peetje; smakelijk eten voor vanavond Carlie; wie weet is het wat voorwerk! En hoeft het niet meer lang te duren voordat het begint!
Als de ctg niet goed was hadden ze me direct ingeleid. Ctg was goed dus morgenochtend nu vroeg naar het zkh
Oh wat spannend Mama1981. Alvast veel succes voor morgen. Lekker bbqen Peetje! Carlie, hoe is het nu met je buik? San987, hopelijk begint het bij jou ook snel hoor. Hier vanmorgen goedgekeurd door de vk, alleen nog niet gevoeld/bekeken of er al iets mogelijk is qua strippen. Mijn vaste vk is nu 2 dagen vrij namelijk. Mocht het doorzetten dan zou ik een andere vk hebben bij de bevalling. Op zich niet erg, maar heb toch liever een voorkeur voor deze. Dus besloten dat ik zondag terug mag komen en dan gaat ze kijken/voelen/strippen? Dus nog ff geduld hier. Baby lag nu wel qua hoofdje en buikje week achter, maar qua beentjes precies goed. Dus mooi klein hoofdje en buikje en lange benen hihi..
Zo op zondag naar de vk nog wel bij ons is de praktijk dan gewoon dicht hoor zijn dan natuurlijk wel bereikbaar voor spoed en bevallingen ik hoop dat de kleine morgen nog even blijft zitten we hebben een grote ronde aan boodschappen gepland zodat mocht ik bevallen 1 deze dagen dat we ruim eten en drinken enz in huis hebben zodat manlief ook daar niet er voor uit hoeft @1981mama al zenuwachtig voor morgen ? Voor ons is het allemaal afwachten wat er zal gebeuren ik denk zomaar dat san987 de volgende is en dan samantha of carlie ik als laatste heb ik zn idee van maar het kan ook ineens heel anders uitpakken dat heeft niemand voor het zeggen kijken jullie ook uit naar de bevalling ? Oke niet naar de pijn natuurlijk maar wel naar jullie kleintje neem ik aan ? Ik ben ook benieuwd hoe we het er gaan afbrengen zijn er dames is kiezen voor pijnstilling ? Of willen jullie zo natuurlijk mogelijk proberen? Ikzelf kies er voor om dan wel in het ziekenhuis te bevallen maar wil geen pijnstilling tenzij het de ontsluiting verder brengt als dat zou staken maar absoluut geen ruggenprik ik ben echt anti als ik een keizersnede zou moeten dan moeten ze maar een alternatief aan bieden als die er uberhaupt is het allerlaatste waar ik voor zou kiezen sorry dames weer een heel verhaal hihi gaat allemaal vanzelf
Hihi, moet wel lachen altijd als ik iets van jou lees Peetje. Jij bent er echt heel druk mee he hihi. Had ik ook hoor bij de eerste. Bij de tweede denk je er toch minder over merk ik. Ja ik heb wat dat betreft echt een hele makkelijke ( soms misschien wel iets te makkelijke) vk. Wij kunnen echt sochtends,smiddags,savonds en ook weekenden bij haar terecht op het spreekuur. En dit duurt natuurlijk ook niet super lang. Ze zei eerst zaterdag, maar toen .. oh nee doe maar zondag. Haha.. okee... Ik vind het goed hoor. Ik hoop echt dat het bij mij dan door gaat zetten, maar dat weet je nooit van te voren he? De baby is vanavond echt heel erg druk. Ik hoop voor jou dat je ook snel gaat bevallen hoor. Ik wil liever ook geen pijnstilling. Vorige bevalling ook niet gehad. En dat ging prima. Ben benieuwd hoe deze bevalling gaat.
Ja ben er best wel mee bezig ja weet ook niet wat ik kan verwachten en hoe het zal voelen maar kan me zo indenken dat het geen feestje zal zijn ik hoop zelf de uitgerekende datum dus aankomende woensdag 12 augustus lijkt me een mooie datum maar mag natuurlijk ook van het weekend zijn of maandag of dinsdag hihi ik hoop alleen dat we niet meer te lang moeten wachten hahaha kijk zo uit naar onze dochter ! Wel fijn trouwens zn makkelijke vk bij ons zitten er 4 in de praktijk en die werken allemaal samen mijn eigen vk is er op maandag alleen en de rest van de week op een andere vestiging , ik heb ze allemaal al gezien en gesproken en vind ze gelukkig allemaal aardig maar vind ze nier erg flexibel en ook erg van de regeltjes en zeggen makkelijk ja dat hoort erbij bla bla bla maar ach ben er bijna dus vind t wel prima. .... werkt jou vk alleen of ook meerdere ? Naja we gaan maar weer eens een poging tot slapen doen afgelopen nacht was ik elke 2 uur wakker en kon ik eruit om naar de wc te gaan , ik wens iedereen een goeie nachtrust toe en op miss meer baby's morgen
Dat lijkt mij helemaal niet leuk als je zoveel verschillende vk's hebt. Mijn vk werkt samen met nog 1. Alleen die zit altijd op een andere locatie, wel hier dicht in de buurt hoor. Maar die heb ik dus nog maar 1 keer gezien. Deze vk die ik altijd heb die heeft de geboorte van Dylana ook gedaan. Dus ervaar dat wel als een prettig gevoel. Hopelijk maak je vannacht een betere nacht. Het is hier alweer ontzettend heet boven, dus hoop ook dat ik wat kan slapen. Slaap lekker!