Uitgerekend augustus 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lovemykidss, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    En toen deed mn oplader het slecht @ ziekenhuis grrr

Sorry ik heb niet alles gelezen, maar toch even een update-je :)
    Vrijdagochtend vliezen doorgeprikt en om 20.02 is onze baby geboren :) ik ben instant verliefd op hem!!!

Ik zal het verhaal nog wel een keer uittypen, maar kort door de bocht... Inleiden is veel pijnlijker dan natuurlijk een bevalling beginnen... Ik zal jullie het horrorverhaal besparen maar de beeb is uiteindelijk wel natuurlijk geboren na 1,5u persen, hij is de knapste baby ooit :) ik ben toch een beetje ingeknipt ivm last minute vacuumpompje, mijn schade down under valt mee. Alleen nu beurs maar dat hoort :p

Het was echt een verschrikkelijke bevalling, maar zodra hij op mijn buik lag, was ik alles vergeten :)

Mijn man is net pas naar huis (ik wilde echt niet dat hij wegging) en ik doe geen oog dicht... Elk zuchtje wil ik kijken of alles goed is..

Hij is dus geboren met 37+1 en weegt 4050 gram met 51cm.

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Gefeliciteerd 1981mama !!! Klinkt verschrikkelijk idd maar je hebt het gehad en een heerlijk kereltje op de wereld gezet hoe heet hij ? Of zet je dat hier liever niet neer hopelijk mogen jullie snel naar huis .... en dat kijken of alles goed is zal moeders instinct wel zijn , geniet van jullie kereltje !!

3. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa, gefeliciteerd 1981mama! De bevalling gauw achter je laten en lekker van jullie mannetje genieten. Mogen jullie al gauw naar huis? Dan is het gezinnetje compleet.

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Gefeliciteerd mama1981! Wat een gewicht al met 37 weken. Fijn dat hij geboren is hihi. Nu maar snel opknappen, maar vooral lekker genieten als gezin!

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Gefeliciteerd!!

6. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Gefeliciteerd!

7. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd 1981mama! Balen dat het zo'n heftige bevalling was maar wel lekker dat het nog geen 12 uur heeft geduurd. Dat is nog best vlot! Herstel ze en heel veel geluk met jullie grote kleine man!

8. peetje007

Zo goedemiddag dames , vandaag lekker op pad geweest eerst naar mijn schoonouders toen naar mijn ouder om ze op te halen om naar een groot tuincentrum te gaan daar rond gelopen ( nichtje was ook mee ) daar lekker wat gegeten smiddags nu net weer lekker thuis , gaan we straks met zn 3en lekker bij de cafetaria wat eten en daarna gaat ze naar huis dus al bij al ben ik straks gesloopt maar dat geeft voor de rest niet het is gezellig hoe was jullie dag ??

9. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als een gezellig dagje Peetje. Door lekker bezig te zijn gaan de dagen lekker snel voorbij en is ineens de bevalling daar. Wel fijn om vanavond weer lekker de rust in huis te hebben. Laat je lekker in de watten leggen door je mannetje.

Ik was vanmorgen vroeg wakker. Heb wat huishoudelijke klusjes gedaan (vaatwasser, wasje en bed verschonen), een klein power nappie gedaan en op de fiets naar het centrum met mijn man om een ijsje te eten. Fietsen is echt niet comfortabel meer, maar ik probeer toch om in beweging te blijven. Ook de rondjes met de hond worden steeds zwaarder. Maarja, ik doe het toch maar mooi!

Vandaag mijn uitgerekende datum en geen enkel teken van een naderende bevalling. Bij jullie al 'signalen' van een naderende bevalling?

10. peetje007

Nee bij mij ook niets aan tekens maar ja idd miss is het in 1x daar wel voel ik de beeb wat minder vandaag miss omdat ik de hele tijd loop dat ze lekker in slaap valt zodra ik zit beweegt ze wel ;) ja vanavond weer lekker rust in huis lekker languit op de bank heerlijk ze zal rond 8 uur weer naar huis gaan dus dat is een mooie tijd ze vind het erg gezellig bij ons thuis moet ze het huis delen met nog 2 zusje en die kunnen natuurlijk vervelend zijn ze heeft nog een zusje van 12 die nu een beetje aan het puberen is en een zusje van 8 dus ze vind het hier heerlijk rustig zegt ze hahaha , wat huishouden betreft heb ik alleen een was erin gedaan die ik nog moet ophangen en verder gewoon helemaal niets morgen weer een dag hoor hihi ohh dat klinkt heel erg lui maar pfffff ik hoop snel te bevallen ik wil mijn kleine meid vast houden en zien

11. peetje007

Ik heb net toch maar de verloskundige gebeld ik mag om half 9 langs komen om even te kijken of ze het niet benauwd heeft of zo ze vroeg ook of ik alles al had geprobeerd ik uhh ja ik heb iets zoets gegeten in de hoop dat ze een boost krijgt maar ook daar reageert ze niet op dus mag even langs komen ben wel benieuwd of het nog goed gaat met ons meisje

12. peetje007

Ze worden onderhand gek van mij denk ik , maar ja dat is dan jammer gaat wel om mn kind :( sorry dames moest t ff kwijt

13. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeer waarschijnlijk sturen ze je door naar het ziekenhuis voor een ctg. En Peetje liever een keer teveel dan te weinig. Het gaat idd wel om je kindje. Hopelijk is alles goed met de kleine meid en kunnen ze je geruststellen. Laat je even weten hoe het afloopt? Succes!

14. peetje007

Zal ik doen , maken ze ook s, avonds ctg,s dan ?? Ik hoop eigenlijk niet dat ze me door sturen want ons nichtje blijft toch nog een nachtje hier want ze werd gevraagd om op 2 kindjes te passen tot half 1 vannacht dus hebben wij gezegd dan slaap je nog maar een nachtje hier dan hoef je niet zo ver naar huis , ik heb btw ook al 2 dagen hoofdpijn miss stilte voor de storm

15. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij doen ze dat ook 's avonds, maar misschien word je niet eens doorverwezen hoor. Heeft jou verloskundige ook echo-apparaat? Wellicht dat ze op die manier even naar je kindje gaat kijken. En ze zal zeker naar het hartje gaan luisteren.
    Komt goed!

16. peetje007

Ja ze heeft een echo apparaat we gaan het wel zien

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carlie.. spannend zo hoor, de uitgerekende datum. Wie weet begint het vannacht spontaan? Er hoeft echt niet altijd voortekenen te zijn. Geniet nog maar even van je rust haha..

Peetje, hoe was het bij de vk? Doet jullie meisje het nog goed?

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Peetje??? Alles goed bij jou en de beeb?

19. peetje007

Hier even kort het verhaal wij zijn flabergasted !! We gingen naar de verloskundige daae werd gecontateerd dat er weinig kindsbewegingen waren en verminderd vruchtwater ook mijn bloeddruk werd 2x gemeten 1ste x 144/97 2x met de hand 145/95 dus ze vond het nodig om mij door te sturen naar het ziekenhuis eenmaal daar werd ik aan de ctg gelegd eerst was onze dame heel druk na 20 min werd ze al rustiger en bleef ook rustig vervolgens werd er bloed afgenomen en urine toen werd mijn bloeddruk met de hand gemeten en die vrouw kwam tot de conclusie dat mijn bloeddruk nu 150/85 was (ze kwam een beetje dom en schapig over dus weinig vertrouwen in ) hoe kan mijn bovendruk nou stijgen en mijn onderdruk lager worden maar goed dat was nog niet alles ze wilde me weer aan de ctg hebben oke nou nog geen 5 min aan ctg mocht ik er weer af en kwam de gynaecoloog kijken met de echo naar het vruchtwater ik werd er boos om de opmerking die hij maakte ja je komt een beetje zenuwachtig over uhh ja raar he grrrr naja hij vond het vruchtwater nog prima en we hoefte niet te wachten op de uitslagen want ja het was erg druk dus we mochten naar huis , uhh ondertussen had ik dus de baby nog steeds jiet gevoeld in de tussentijd van de eerste en de laatste ctg daar zat bijna 1 uur tussen maar mijn verloskundige verwachten wel dat ze me in zouden leiden dus heeft de afspraak voor volgende week geannuleerd !! Wat een zak van een gynaecoloog en heb nog steeds hoofdpijn en weet dus ook niet of mijn urine of bloed goed was of niet want dat was nog niet binnnen ben echt zo kwaad !!

20. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm, nu ben je nog niet gerustgesteld. Zouden ze het je nog laten weten als de uitslagen toch niet goed blijken te zijn?
    Vervelend al die tegenstrijdige berichten. Ik zou morgenochtend direct je verloskundige bellen om je verhaal te doen. Als het goed is wordt zij ook door het ziekenhuis geïnformeerd en kan ze je meer vertellen.

Hopelijk kan je toch een beetje slapen. Succes meid.

Deel Deze Pagina