Dat gevoel dat je bang bent nergens meer aan toe te komen zo herkenbaar ik had het erover met manlief maar die vind dat ik me niet zo druk moet maken , maar ik zit zo van ja maar we hebben een hond en kat die eten moeten en drinken en aandacht en dan ook mijn huis en de was en de baby ja maar schat ik ben er ook nog en ik dan weer ja maar .... ach zal dan wel goed komen mijn relatie is gelukkig wel relax tuurlijk hebben we onze dingen ik die af en toe niet te geniegen is enz maar ook ik denk wel na over hoe zal het straks zijn maar ja dat is afwachten
Die onzekerheden kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu eigenlijk alles al lekker rustig aan doe. Mijn 'lijstjes' zijn op zich aardig afgewerkt, maar als ik niet oppas, komt daar elke keer wel weer iets bij, hahaha. Voor ons ook het eerste kindje, maar wij kijken er samen ontzettend naar uit. Er zal veel veranderen, het zal zwaar zijn en we zullen aan de nieuwe situatie moeten wennen, maar ik heb er vertrouwen in dat het ons gaat lukken.
De eerste tijd is het toch erg zoeken naar een ritme die voor jullie goed is. En ja, soms moet je met iets minder genoegen nemen. Wat vervelend dat je relatie nu niet echt heel soepel loopt. Komt dat door de hormonen? Ik kijk echt uit naar de bevalling. Alleen vind ik het nog een beetje spannend wanneer het gaat gebeuren en wat we dan met onze dochter moeten doen. Laten slapen of wegbrengen of laten ophalen?
Ja het is ook spannend wanneer gaat het beginnen zal het s, nachts zijn of toch overdag , ik zit ook steeds te denken ben ik misschien nog wat vergeten hebben jullie je bed al op klossen staan? En hebben jullie bedje of wiegje al klaar ? Ik nog niet ben ik dan zo laat ?
Oei dan mogen wij wel een beetje vaart maken hahaha slapen jullie ook zo slecht duurt bij mij een eeuwigheid voor ik in slaap val afgelopen nacht was t half 3
Hier is maandag het kraambed bezorgd. Die gaan we het weekend klaarzetten. Wiegje staat al naast bed, vandaag beddengoed gewassen hihi..dus kan morgen opmaken. Slapen is hier ook een drama! Lig sowieso tot half 2 wakker en half 6 moet ik standaard weer plassen haha.. Heel irritant.
Hebben jullie ook zo last van rusteloze benen? Zodra ik op bed lig beginnen mijn benen te tintelen en kan ik niet rustig blijven liggen..
Ja klopt ook last van meestal loop ik dan even eeb rondje en ga ik weer liggen dan is het meestal over maar fijn is t niet , ik heb vandaag nog wat laatste kleertjes gewassen en die hangen nu aan de lijn te drogen moet t ook nog strijken maar aankomende dagen word t weer wat warmer dus weet niet of dat hem gaat worden manlief zou aankomend weekend t bed op klossen zetten maar dat gaat nu weer niet door dus weet niet wanneer wel ik zit in de stress maar dat snaot ie dan niet haha t is een schatje maar moet gewoon klaar en het wiegje is nig niet opgemaakt maar dat kan zodra mijn schoonmoeder de voering af heeft dus dat is even af wachten dus heb nog genoeg te doen, mag ik vragen waarom je een kraambed besteld ? Is deze huur of iets heb je geen eigen bed die op klossen kan ? Wij zetten een 1 persoons bed in de woonkamer
Wij hebben een boxspring die niet op klossen kan. En bij mijn zorgverzekering kon ik het kraambed idd gratis huren. Willen jullie thuis of in het ziekenhuis bevallen? Mijn eerste was poliklinisch, maar wil nu graag thuis bevallen.
Ik ga naar het ziekenhuis maae wil wel tot 6cm thuis blijven thuis heb je toch meer vrijheid ons boxspring kan ook niet op klossen vandaar dat wij gewoon een 1 persoonsbed op klossen zetten deze zal overigens niet hoog genoeg zijn straks maar ze doen het er maar mee haha ik hoop dat het niet al te warm gaat worden de aankomende dagen zo geen trek in samantha weet je al wat het geslacht is van je 2de kindje?
Hallo dames, hebben er ook dames last van hyperventilatie. Ik word er nu mee wakker! Zeer vervelend. Heb manlief wakker gemaakt hierdoor , pijn in me borstkas ervan. Kan er niet van verder slapen want zodra ik ga loggen komt het weer terug en raam ik in paniek! Mweee
Nee heb daar geen last van voor dat ik zwanger werd overigens wel een gehad je moet voor al niet in paniek raken dan word het alleen maar erger miss komt hrt doordat de baby tegen je borstkast aan drukt miss helpt t om je kussen iets op te hogen en op je linkerzij te gaan liggen heel erg vervelend ik hoop dat het helpt
Meiden zijn jullie boxsprings niet al hoog genoeg? Die van mij namelijk wel. Dat scheelt een hoop onnodig werk. Ik ga overigens ook in het ziekenhuis bevallen. Rusteloze benen heb ik gelukkig geen last van, maar een aantal toiletbezoekjes per nacht houden mij wel steeds wakker. S middag doe ik dan maar even een powernappie 😉
Nee helaas is onze boxspring te laag. Hyperventilatie heb ik gelukkig ook geen last van. Lijkt me wel heel vervelend. Heb je er nu nog last van of niet? @peetje jaa wij krijgen er weer een meisje bij. Jullie allemaal al definitief over de naam uit? Ik zal zo even een stukje wandelen met mn meisje.. Het is nu nog te doen buiten .. Straks zal het wel weer warmer worden en doe ik ook niet zoveel meer.
Ja wij hebben al een definitieve naam ben benieuwd hoe hij ontvangen zal worden door onze fam is namelijk niet alleedaags maar ach het is ons kindje en jullie?
Hier net zo.. Weet nu al dat mijn ouders gaan zeggen.. Nou hadden jullie niet een makkelijkere naam kunnen kiezen? Qua uitspraak valt t wel mee, maar qua schrijfwijze is het wat lastig mss.. Althans voor hun haha.. Maar boeit me ook niet.. Het is ons kindje. Pff net gewandeld, maar gelijk harde buiken. Dus lig weer op de bank. Jullie ook zo snel last daarvan ?