Nou ik kan dus niet slapen heb nog steeds hoofdpijn ! En heb de verloskundige een mail gestuurd waar ik morgen antwoord op hoop te krijgen , ik vind dat we nogal associaal behandeld zijn en kan er nog steeds met mn hoofd niet bij bah we zijn gewoon weggestuurd omdat t ' druk' was er waren 3 verloskundige aanwezig en een gyn en 2 vrouwen aan het bevallen maar opzich prima dat ze he dan naar huis sturen maar hij vond het ook niet nodig om morgen nogmaals een ctg te maken en bloeddruk te meten terwijl mijn verloskundige er eigenlijk op basis van dat ervan uitging dat ze me wel zouden inleiden omdat het niet 1 ding was maar combi van dingen dus weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet heb nu helemaal het gevoel dat ik nergens meer gehoord word niet dat ik op een inleiding zit te wachten maar de 1 vind het nodig en de ander stuurt me zo weer naar huis geen flauw idee wat hier mis gaat en we zouden dan wel gebeld worden als de uitslagen niet goed waren yeah right ze hebben niet eens een telefoon nummer
Nou ja zeg.. Wat tegenstrijdig allemaal. Ik snap dat je nu niet kunt slapen.. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik zou morgenochtend gelijk heel vroeg bellen en zeggen dat je nog steeds dezelfde klachten hebt en uitleggen hoe je je voelt qua hoe ze je behandelen. Voel je de baby al wat beter nu of niet?
Hoe is de nacht gegaan Peetje? Al mail terug of gebeld? Hoe is het met de rest van de meiden? Hier lag ik pas 2 uur op bed, maar wel doorgeslapen tot kwart voor 8. Zo om 9 uur naar de vk om te kijken of ik gestript kan worden.
Ik wacht even de mail af van de vk , ben nu al weer wakker en heb nog steeds hoofd en voel me gewoon niet lekker alsof ik overreden ben door een vrachtwagen maar ja in het ziekenhuis vonden ze alles prima wat mijn verloskundige kwam aandragen wat dus niet goed was maar weet dus niet wie er gelijk heeft maar voelde me in het ziekenhuis niet echt serieus genomen ! Maar hopelijk beval ik snel uit mezelf en heb ik mijn eigen vk bij de bevalling en niet die kneuterige vk, s en gyn uit het ziekenhuis zit er nu ook sterk aan te denken thuis te bevallen alleen al door deze niet zo leuke ervaring met dat personeel
En Samantha hebben ze je kunnen strippen? Peetje; al reactie gehad van de vk? Wel raar dat het zkh en de vk zo verschillende! Hoe is het met de rest van de dames? Hier nog alles rustig, zucht! Gisteren een echte off-day gehad! Nu gaat het wel weer, maar ben er eigenlijk zo klaar mee! Vanacht wat gerommel gehad. Maar het kan ook zijn dat de baby gewoon aan het bewegen was en ik graag wil dat het gerommel is, haha! Morgen maar afwachten wat ze in het zkh zeggen..
Hier was alles nog dicht van binnen, dus heeft me niet kunnen strippen. Wel mijn baarmoedermond gemasseerd. Maar nog geen baby voorlopig.. Balen van je off day gister san987, maja ook wel logisch.. Je wilt zo graag je kleine in de armen hebben.
Balen samantha dat het nog niet kon dacht dat het bij een 2de juist makkelijker was ? Of miss niet bij iedereen hier nog geen reactie van de vk en vind het ook erg raar dat ze zl verschillen maar ja ondertussen probeer ik het een beetje los te laten kan er weinig aan veranderen
Maarja, als je idd verminderd vruchtwater hebt, dan zou ik het niet zomaar naast je neerleggen. Je moet gewoon goed geholpen worden. Je moet wel kunnen vertrouwen op professionals. Voel je de baby al beter? Stress is ook niet goed natuurlijk.
Het is iets meer aan beweging maar nog steeds hoofdpijn helaas en wat vruchtwater betreft zeiden ze in het ziekenhuis dat ze 2 pockets zagen 1 van 2, 1 cm en 1 van 3, 7 dus volgens hun netjes
Jammer Samantha! Wat was de reactie van de vk, Peetje? Qua vruchtwater, is het maar net hoe het kindje op dat makkelijk moment ligt volgens mij.. vorige zwangerschap was bij mij ook 1 keer te weinig vruchtwater, maar een dag later, was het alweer meer als genoeg!
Heb ondertussen bericht van mijn verloskundige ze verbaasde zich erover dat ze me niet terug wilde zien vanwege de bloeddruk die bij haar verhoogd was dus datvind ze erg vreemd maar ja ik mag nu toch weer bij haar op visite
Vind wel raar hoor dat je dan nu niet nog even langs mag komen om te laten controleren.. Vooral omdat je nog steeds hoofdpijn hebt ook
Ik mag bellen als ik denk dat het niet goed gaat maar dan wel naar de verloskundige en niet naar t ziekenhuis en als ze dan weer vind dat t niet goed is stuurt ze me weer naar het ziekenhuis
En ook zij heeft de uitslagen van het ziekenhuis niet gehad , maar ze hoopte dat ze get dinsdag wel kon vertellen en anders belde ze me dus geen bericht goed bericht zeg maar