Helaas nog steeds niks. Ben er wel behoorlijk klaar mee als ik eerlijk ben. Echt een baaldag vandaag. Ben het helemaal zat. Bah!
Even het lijstje Uppen San987 03.08.2015 Carlie 08.08.2015 Peetje007 12.08.2015 Samantha1 15.08.2015 nmv 16.08.2015 Laawra 20.08.2015 1981mama 27.08.2015 bevallen op 07.08.2015 Vervelend dat je zo'n baaldag hebt vandaag Carlie. Ik hoop echt dat we allemaal gauw de baby in onze baby hebben. Denk ook echt wel dat het wat door de warmte komt dat we ons zo voelen.
Ja begrijp je helemaal carlie je kijkt naar de uitgerekende datum uit dan is het zover en gebeurt niets en dan ben je die dag voorbij en denk oke vandaag dan ? En die gaat ook weer voorbij enz ik denk nu echt ik blijf voor altijd zwanger hihi overtijd gaan is niet leuk bah ik wil ook niet overtijd ik wil nu bevallen en mijn dochter vast houden !! Ik heb wel steeds vaker harde buiken en doet ook zeer en jij ? Voel je iets
Hier buiten wat gerommel af en toe niets. Maar het mag nu gebeuren want ons bed staat omhoog! Ben ook tante geworden vandaag. Nichtje is 16 dagen eerder gekomen. Zusje was 5 dagen na mij uitgerekend.
Ohh laawra gefeliciteerd! ! Was dat het eerste kindje voor je zusje ? Ik wil ook iedereen om me heen die zwanger was en nog na mij was uitgerekend is al bevallen en ik die als eerste zou moeten bevallen loopt nog steeds
Ja, is hun eerste kindje. Ben nu echt ook zooo benieuwd wanneer ik zelf ga bevallen. Ben 'pas' 38.3 dus heb nog niks te klagen maar nu kriebelt het wel echt heel erg!
Ja leuke kriebels hihi , wel leuk dat ze zo dicht op elkaar komen die kleintjes wat leeftijd betreft kunnen ze mooi spelen met elkaar ik ga nu lekker slapen dames Weltrusten! !!
Goedemorgen dames, hier een slechte nacht achter de rug ik sliep pas rond 3 uur en werd om half 9 wakker gebeld dus beetje kort hoe was jullie nacht ? Zijn er al dames met weeën te bekennen? ?
Goedemorgen! Gefeliciteerd Laawra. Wat leuk om ook tante te worden en dat de kindjes samen opgroeien. Vannacht werd ik wakker met pijn in mijn buik, maar na een toiletbezoek was het over. Helaas nog steeds niks. Morgen gelukkig naar de verloskundige.
Hier ook buikpijn en constant harde buiken nu maar gauw mijn huisje doen en de hond miss komt ze toch nog deze week of zal het weer loos alarm wezen dat gaan we wel merken !
Gefeliciteerd Laawra! Nu jij nog Wat jammer dat het niet door heeft gezet Carlie! Elke ochtend weer zo'n teleurstelling dan he.. San987, succes in het ziekenhuis vandaag. Ben benieuwd wat ze zeggen. Peetje, vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Vandaag maar rustig aan doen. Hier vannacht redelijk geslapen, maar werd echt helemaal bezweet wakker.. Bleghh. Net dochter in bad gehad en zelf ff gedoucht, maar nu we beiden weer aangekleed zijn ben ik alweer kapot en heb ik t nu alweer warm. Dus maar.rustig op de bank even nu. Zo proberen te Stofzuigen en even een wasje erin gooien. Gisteren frambozenbladthee besteld, dat komt vandaag binnen. Beetje laat misschien, maja baat het niet dan schaat het niet. Nmv, hoe gaat het met jou?
Ja samantha het is ook erg benauwd moet ik zeggen dus dat ligt echt het raare weer ondanks dat ook maar aan de slag hihi je moet wat he ik ga zo nog even stofzuigen en dweilen maar eerst even eten moet ook gebeuren
Gefeliciteerd Laawra! Leuk dat ze zo dicht bij elkaar zitten! Kunnen ze straks leuk samen spelen! In het zkh was alles goed. Ze hebben de keuze bij mij gelegd wanneer ik ingeleid wilde worden! Heb ervoor gekozen om woensdag ingeleid te worden, helaas niet met mijn eigen vk.. maar wie weet gaat het nog vanzelf aan de gang..
Ohh san987 spannend hoever ben je dan? De volgende baby yeahh !! Maar je bent dan ook al iets van 9 dagen overtijd toch ? Als ik het goed onthouden heb , hoe laat moet jij je melden ?
Spannend San987.. Vorige keer was je ook ingeleid toch? Hopelijk gaat het wat voorspoedig. Peetje, hoe is het met je hoofdpijn? Nog veel last van? Ik heb ineens echt zon gevoel dat ik op mijn verjaardag ga bevallen haha..
Haha samantha wanneer ben je jarig dan ?? Ik heb nog steeds hoofdpijn het is nu wel licht aanwezig maar het is er nog steeds en word zomaar erger uit t niets dus vraag me af hoe dat kan maar goed ik mag morgen weer voor controle als t niet goed is zal ze me weer doorsturen maar zit er eigenlijk niet op te wachten
Krijgen jullie zwangeren die overtijd zijn geen extra echo voor het vruchtwater? Ik had zaterdag nogmaals een meting in t ziekenhuis maar zit me niet lekker er zijn maar 2 pockets met water 1 van 3,7 cm en de ander van 2,1 is dat niet erg weinig ? Ik ga dat morgen nogmaals opnoemen bij de verloskundige want volgens mij is dat niet overdreven veel of wel ?
Vervelend dat je hoofdpijn er nog steeds is. Wanneer je over tijd gaat krijg je bij ons in het ziekenhuis een ctg en een echo. Ik ben 24 augustus jarig. Dan ben ik 41+2. En met dat termijn ben ik bevallen van Dylana.